Skull and Bones by mělo po deset let trvajícím vývoji dorazit začátkem příštího roku
Novinka Skull and Bones by mělo po deset let trvajícím vývoji dorazit začátkem příštího roku

Skull and Bones by mělo po deset let trvajícím vývoji dorazit začátkem příštího roku

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

2
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Ve studiu došlo k dalším významným změnám.

Reklama

Pirátská akce Skull and Bones letos „slaví“ 10 let od zahájení vývoje. Rovnou dekádu zpátky dalo vedení společnosti zelenou titulu, který měl navázat na tehdejší úspěšnou novinku v podobě Assassin’s Creed IV Black Flag. Místo rychlého využití pirátského tématu v čele s námořními bitvami ale následoval náročný vývoj provázený sérií odkladů a změn celkového konceptu.

Studio Ubisoft Singapore, které od začátku za vývojem titulu stojí, si prošlo také výraznými personálními změnami. Naposledy jeho řady opustil výkonný ředitel Darryl Long, který se přesunul do pobočky v Torontu, kde se věnuje jiným projektům. Na jeho místo v následujících měsících usedne Jean-Francois Vallee, jenž zároveň povede pobočky v Indii, Vietnamu a na Filipínách.

Dnes již bývalý šéf singapurské pobočky v rozhovoru pro Yahoo News potvrdil, že Skull and Bones vyjde mezi lednem a březnem příštího roku. Vzhledem k předchozím událostem bychom ale byli ohledně data uvedení raději obezřetní. Na druhou stranu je zřejmé, že Ubisoft s vydáním Skull and Bones opravdu počítá a svou singapurskou pobočku nadále podporuje. Před nedávnem se studio dokonce přestěhovalo do úplně nových kanceláří, kde v současnosti pracuje 450 zaměstnanců.

Skull and Bones míří na PC i konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama