Zpět na článek

Diskuze: Skull and Bones přišlo už o třetího kreativního šéfa

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to dopadá, když vedení zavelí udělat game-as-service hru, která musí vydělávat bambilion penízů alá World of Tanks. Neskutečné množství času muselo stát jen vymýšlení monetizačních "technik".

Foxy
Foxy
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
7. 9. 2023 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že od insider programu...ve kterém jsem od začátku, hra v closed betě o dost více optimalizována a konečně i hratelná. Bohužel, co mě mrzí je to...že hru a její celkový postup dost zjednodušili a zrychlili. V insider programu hra byla více složitá - surovin bylo málo, člověk si rozmyslel více na koho nebo co zaútočí - protože pak o loď přišel a dlouho trvalo zase nasbírat suroviny na další, skrýše byly 2 na celé mapě a suroviny musel člověk převážet a celkově bylo vše složitější...což delalo hru vyjímečnou. Aktuálně je surovin kotel, lodě se dají hned a rychle obnovit, skrýš je na každém ostrově, kde lze rovnou přehazovat suroviny mezi skrýší a hlavním úložištěm a nově je zde i systém "fast travel". Zbytečně jednoduché a nudné...

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxy Pokud si o tyhle změny zažádala komunita...

Reklama
Reklama