Zpět na článek

Diskuze: Sledujte ve 20:00 odhalení nového obsahu do The Division

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

M1L4N
M1L4N
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se těším na novej content, i když aktuální by mi asi ještě měsíc vydržel... Jenom doufam že to neumře po roce nebo dřív

diR3cT
diR3cT
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Strec

Tak jestli to nejsou jen velkohuby kecy a opravdu vyvojari dodrzi slovo, tak s novym patchem budu spokojenej. Konecne budou sety pro jednotlivy classy

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @diR3cT

A na rekalibraci je potřeba kreditů. Takže opět začarovanje kruh (mise - denní, výzva, bossové) atd. atd.

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad přidají něco, co hráče u hry udrží. Co tak slýchám (a měl jsem možnost sám vyzkoušet) , ten endgame je vážně docela bída.

diR3cT
diR3cT
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Darkzur

No me tedy prijde roll u zbrani snazsi, protoze tech perku neni tolik a rollujes jen 3. Ale to je vec nazoru.

S tou rekalibraci mas pravdu, ale taky je to alchymie:-)

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @diR3cT

Tak krom zbraní kde roluješ de fakto naslepo ti davam zapravdu, u gearu tam si je mužeš do určité míry měnit sám jak potřebuješ-rekalibrací:-)

diR3cT
diR3cT
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec - proti tomu farmeni ja nic nemam. O tom tyhle typy her jsou a jsem na to zvykly. Ale musis vedet na co farmis a ne ze nahodne rollujes staty. Takhle te to farmeni moc dlouho neudrzi a myslim si, ze Ubi se tim jen snazil umele natahnout zovuhratelnost.

Ja bych uvital ve hre nejaky seznam veci, ktery pada z bossu v urcitych instancich a podle classy by sis tam ty itemy chodil farmit dokud by ti nepadly. To mi prijde lepsi system nez tenhle.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @diR3cT

PC. Potenciál té hry je totálně zprasenej a celej engame stojí na tom farmit gear, kredity a suroviny.

Koop je kapitola sama o sobě a sjednocení party na 30lvl to taky zase tak neřeší. Jak jsem si naivně myslel. Hard obtížnost jedu s prstem v nose i sám a "vyzívavou obtížnost", nebo jak se stupidně jmenuje, s někým kdo nemá endgame vybavení je utrpení. Kooperace v téhle hře je neskutečná ironie. Ale jak říkám... když to člověk neřeší, tak se baví. Ale stačí zapojit mozek nebo kámoše s kým chcete hrát, ale nemá na to lvl či výbavu... a zábava se vytrácí. Budu se opět opakovat. Kooperace s přáteli katastrofa.

diR3cT
diR3cT
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za sebe musim souhlasit se Strecem.

Hra me ze zacatku bavila, ale END game je dost slaba a dost stereotypni a to rikam jako nekolikalety hrac WoWka.

Ted uz ve hre jen delam denni mise, expim druhou postavu, abych mohl rychleji farmit phoenixe a obcas DZ a to je tak vsechno a moc zabava to neni.

Co se farmeni materialu a craftu tyce, tak porad obihat pve mapu a sbirat veci je nuda, kdyz vezmu v podtaz, ze veci na craft jsou dost narocny na suroviny a z craftu pada odpad. Priklad: 60x vyrobena gold maska a ani jeden item na marksmana... Vyrabeni lepsiho materialu po jednom kusu a jeste to neni instantne? Wtf? !

Denni mise + hlavni mise pri expeni - matchmakimg me spojuje s lidma, ktery tu misi vlastne ani nedelaji. Pokud mam stesti a napojim se do hry kde jdou dannou misi, vzdycky propadavam podlahou pod mapu. Pri relativne dlouhych nacitacich casech (PS4) spis demotivujici. O dokteslovani textur radeji ani nemluvim.

DZ - zabavi na par hodin do dosazeni lvlu 50. Pak uz je to jen o obihani kolecek na divizni technologii. Po zjisteni, ze z 50h farmeni mam jen 33 gold divizni technologie a 1 item z DZ spotrebuje pri craftu 3 kusy a jeste to je odpad - nic me nenuti to dal chodit.

Kdyz to srovnam s tim WoWkem, ktery sice taky nekdy v end game bylo nuda, tak zakladni hra byla narvana obsahem, expeni zabralo delsi dobu, bossove byli zabavnejsi a meli rozdilne taktiky - ne jen zerg. Pozdeji pridali tunu trofeji (tady je platina zadarmo) farmeni reputace, crafting kde byly staty predem dany a clovek si farmil recepty ktery se mu hodily a ne ze rolluje nahodne z 30ti statu.

Proste podle me to mohl Ubi udelat lepe. V tehle fazi hry ke cenovka hodne predrazena.

Strec - na cem hrajes Division?

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf: Jednoduše. Stejně jako u Diabla. Zabijíš panáčky, sbíráš odměnu... a základ... vypneš a neřešíš. Jakmile začneš řešit, zábava upadá. A to je onen endgame.

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Strec

Chapu a tvuj nazor beru;-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
31. 3. 2016 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, že tenhle obsah tu hru nezachrání. A divim se, jak někdo v té hře může strávit tolik hodin

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hold nekterym staci malo

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Darkzur

Jsi jeden z mála. Já jen začal diskuzi s tím, že i když máme nahráno stejně, tak obsahově to už strádá i přes ty nahrané hodiny. Bavit mě to... no ještě "baví", ale potřebuju už novej obsah. A to jsme se zatím bavili jen o obsahu .

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Strec

Hele to je tvůj názor na věc , kterou se ti nesnažím vymlouvat a ani tě přesvědčovat-psal jsem své dojmy a jak si hraji já-to jestli si užívají hru ostatní hráči nebo neužívají, jsou zklamáni nebo nadávají- po tom je mi velký kulový a je to jen jejich boj

Vojta33
Vojta33
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Být to víc o příběhu tak je to super, ja jsem nedal ani třicátou úroveň z obsahu jsem viděl všechno kromě lepšího gearu a misí ke kterým jsem se ještě nedostal... To lazení gearu, zbraní, vylepšování základny je super a atmosféra je skvělá dokázal bych představit hru se stejným zasazením ovšem v singlu a s nějakým filmovým příběhem alá první mafia to by bylo super

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Darkzur

Já mám úplně vše na 100% a všechny mise na všechny možné obtížnosti. A ano, jak jsem už psal. Bude několik desítek hodin. To, že to je už jen furt dokola do zblbnutí mi nevymluvíš. I to splnění na 100% je vesměs opakování již viděného, ale aspoň to bylo furt něco "jiného". Teď už ta hra nemá nic, co by nabídla. No teď... v mém případě už nějakou dobu.

A těžce ses spletl. Právě, že si hru užívám podle svých představ. Užívat si ji tak jak byla prezentována, tak těch 30h ani nedám. Já zdůrazňuji, že ta hra nemá po "skončení", co nabídnout navíc. Aspoň zatím, pak to ukáže čas... ale někak tomu nevěřím.

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Strec

Tak já hru na 100% mám taky nějaký ten den, ale myslel jsem na 100% mít vedleší mise, střetnutí, dohledaný veškerý věci (telefony, echa atdd) což se mi dnes podařilo:-) to nejsou repetivní věci-ano DZ nepřátelé ano, ale zase nikdy nevíš co z nich vypadne, že si hru neužíváš podle svých přání je bohužel už tvůj problém

Edit: moje osobní zkušenost (jedu celou hru i DZ sám) když se připojuji nahodně na vyzívavé mise je jenom kladná jsem během minuty spojenej s nějakým týmem, tvůj problém s hráči jsem nikdy neměl, třeba je to štěstí, ale vždy v poho...

Ale v jednom s tebou souhlasím, jedna mise navíc to nezachrání, ale ber to že to je zadara a ne jako klasické DLC, dnes večer se snad dozvíme víc o obsahu a snad budeme mile překvapeni:-)

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Darkzur

Já mám hru na 100% už několik desítek hodin (mám pocit, že to bylo nějak mezi 60-80 hodinou) . V té hře už není nic překvapivého, zajímavého. Leda tak nějaké zlaté zbraně, co jsou kolikrát horší než mám já. A zbytek, co jsi vyjmenoval je prostě už opakování toho samého. DZ, mise, crafting... a zase znova, abych měl z čeho craftit a měl kupovat plánky. Právě nemít to jako odreagovačku, tak dám sotva těch 30h. Přistupovat k tomu jako ke kooperační onlinovce pro hru s přáteli, tak to možná ani nedohraju. Aby to dokázalo přežít, tak to potřebuje pravidelnou podporu a oživení.

Už i na koop s náhodnyma lidma mám problém najít lidi nebo schopny lidi. Dřív jsem dal hledat a hned se hrálo, teď to někdy ani nenajde či hledá strašně dlouho a neseskupí to kompletní partu. Nebo to jsou kreteni, kteří se při prvním větším nezdaru odpojí nebo se portnou na základnu a pok*rví hru ostatním (kousek před koncem a po cca 30min. hraní bych jim lisknul) . Poslední možnot by nebyla tak tragická, kdybych tu partu nevyhledával a neskládal i 10min. Včera a dnes neojedinělí problém, který mě donutil hru vypnout a nemám na ni už nějak chuť. A nebo se napojí borci, kteří zřejmě čekají že budou táhnuti... kopletně to nabourává kooperaci, když mohou být v partě rozdíly v DMG i 50k a tedy hoch vydrží třeba více, ale v boji je na prd.

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Strec

Víš ono to jak komu asi připadá jako nuda a vše furt dokola-to si tam musíš ty "věci" k zábavě najít-plním vše na 100%-to je sbírání dat, telefonů, echo u toho se kochám NY, dokonce jsem potkal pár pojmenovaných bossů což jsem před tím když jsem hrál single nepotkal, plním si mise, na základně vyrábím a upravuji (rekalibrace) předměty , koumám jak si build co nejlíp vylepšit, zbraně, občas zaletím o DZ pro nějaké věci- a to ještě nemám projitou část 5 a 6, -zmapuju NY podzemí, protože vím, že sem to neprošel vše a u toho najdu sem tam bednu s věcma a se zbraněma-někdy padne fialová, modrá i zelená, sesbírám látky, elektroniku, hele pořád je co dělat-přemýšlím , že pojedu novou postavu zaměřenou na elektroniku, takže za me vše OK:-) Je to o tom jak ke hře přistupuješ -pokud jako odragovačku tak se nedivím, že tě přestane rychle bavit. Vlítnout na singl a pak do DZ udělat pár misí během pár hodin-to leckteří hráči dokazou a ti nejvic pak taky řvou že není co dělat, blbost! ) (není asi tvůj případ, protože máš přes 100h )

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Darkzur

Taky mám odehráno víc jak 100 hodin. Ale o zábavě se už nedá moc mluvit. Jako ano někdy s dobrou partou to je zábava, ale spíš to mám jako odreagovačku. A když vemu v potaz, že to je furt to samé dokola a to je onen úžasnej engame. No, ještě musí vytáhnou nějaky eso.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hurá! ! Slavnostní odhalení ! BEZPLATNÉ! aktualizace již dnes ve 20: 00! ! Typickej Ubisoft. Vsadim se, že Rockstar teď maká na bezplatnym obsahu do GTA Online a dost možná se o něm opět dozvíme, až se objeví ve hře...

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
31. 3. 2016 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určitě mrknu na twitchi a osobně mě hra i po 137h hraní stále baví, je to hodně návykové a pořád je co dělat:-)

Strec
Strec
Level 26 Level 26
31. 3. 2016 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že to bude mít nadupaný obsah každý měsíc. Jedna "mise" měsíčně tu hru neudrží (a zatím to nevypadá na nic velkého, alespoň v položce "free") . Už teď je to tragedie... jedinej endgame je celkem suchá DZ a opakování mísí na těžší obtížnost a denní mise. A proč? Jen kvůli kreditum a zlatému vybavení, kdy dobrá 3/4 mi slouží jako odpad. Za začátku velmi nadějná hra, ale potenciál se ztratil někde v půlce cesty.

Kdybych měl víc síly a času si vychutnat kvalitnější hry, tak se toho už možná nedotknu. Naštěstí to mám jako odreagovačku u které jednoduše vypnu. A když je sběr endgame vybavení stupidní, tak je to celkem návykovy... ale to v diablu taky. Ale tam aspoň chápu ty pohlcovače DMG .

Reklama
Reklama