Port WoWka na konzole je blbost i kdyz bych ho jako fanda uvital, ale napr. raidy ve 25 lidech za healera si na konzoli s DS nedokazu predstavit. Spis at vytvori neco noveho, tak promakanyho a obsahlyho ve stylu WoW a pruzpusobeno pro konzole. Parta treba o max 5 hracich a raid by mohl byt ve vic lidech, ale rozdeleny na peticlenne skupiny. To uz si predstavit dovedu.
Strec - proti tomu farmeni ja nic nemam. O tom tyhle typy her jsou a jsem na to zvykly. Ale musis vedet na co farmis a ne ze nahodne rollujes staty. Takhle te to farmeni moc dlouho neudrzi a myslim si, ze Ubi se tim jen snazil umele natahnout zovuhratelnost.
Ja bych uvital ve hre nejaky seznam veci, ktery pada z bossu v urcitych instancich a podle classy by sis tam ty itemy chodil farmit dokud by ti nepadly. To mi prijde lepsi system nez tenhle.
Hra me ze zacatku bavila, ale END game je dost slaba a dost stereotypni a to rikam jako nekolikalety hrac WoWka.
Ted uz ve hre jen delam denni mise, expim druhou postavu, abych mohl rychleji farmit phoenixe a obcas DZ a to je tak vsechno a moc zabava to neni.
Co se farmeni materialu a craftu tyce, tak porad obihat pve mapu a sbirat veci je nuda, kdyz vezmu v podtaz, ze veci na craft jsou dost narocny na suroviny a z craftu pada odpad. Priklad: 60x vyrobena gold maska a ani jeden item na marksmana... Vyrabeni lepsiho materialu po jednom kusu a jeste to neni instantne? Wtf? !
Denni mise + hlavni mise pri expeni - matchmakimg me spojuje s lidma, ktery tu misi vlastne ani nedelaji. Pokud mam stesti a napojim se do hry kde jdou dannou misi, vzdycky propadavam podlahou pod mapu. Pri relativne dlouhych nacitacich casech (PS4) spis demotivujici. O dokteslovani textur radeji ani nemluvim.
DZ - zabavi na par hodin do dosazeni lvlu 50. Pak uz je to jen o obihani kolecek na divizni technologii. Po zjisteni, ze z 50h farmeni mam jen 33 gold divizni technologie a 1 item z DZ spotrebuje pri craftu 3 kusy a jeste to je odpad - nic me nenuti to dal chodit.
Kdyz to srovnam s tim WoWkem, ktery sice taky nekdy v end game bylo nuda, tak zakladni hra byla narvana obsahem, expeni zabralo delsi dobu, bossove byli zabavnejsi a meli rozdilne taktiky - ne jen zerg. Pozdeji pridali tunu trofeji (tady je platina zadarmo) farmeni reputace, crafting kde byly staty predem dany a clovek si farmil recepty ktery se mu hodily a ne ze rolluje nahodne z 30ti statu.
Proste podle me to mohl Ubi udelat lepe. V tehle fazi hry ke cenovka hodne predrazena.