Straka.studio láká na rozmanitost zbraní a kombinaci výbavy.
Chystaná slovenská roguelike akce Loot River se připomíná videem, ve kterém Miro Straka ze straka.studia představuje systém lootu a vybavení. Hra má obsahovat dvacet šest zbraní, z nichž každá má s sebou přinášet unikátní pohyby a vlastnosti. „Meč, který vás vystřelí vpřed, kopí, které se postupně odlamuje a zkracuje, sekera, která vrhá projektily,“ jmenuje vývojář některé ze zbraní.
Hra si má zakládat na kombinování nalezené výbavy. Nepůjde tedy pouze o zbraně, ale především o to, jakou budou mít synergii s brněním nebo dalšími předměty, které mohou ovlivnit hráčovy možnosti. V Loot River nebudou chybět ani obchodníci, u kterých bude možné si koupit další vybavení. A množství je podle autora klíčem: „Čím víc budete mít lootu, tím lepší dostanete synergie, a tím dál můžete hrou postupovat.“
Loot River je akční roguelike záležitost stavící na náhodně generovaných dungeonech s pohyblivými plošinami, které jsou prostředkem hádanek inspirovaných Tetrisem. V každém runu se hráč ocitne v paralelní realitě a čeká ho tak odlišný zážitek než v pokusu předchozím.
Hra se prezentuje pixel artovou grafikou, dark fantasy stylizaci přirovnávají autoři k Dark Souls. Loot River se chystá na PC a novou i dosluhující generaci Xboxu. Na hře pracuje malý slovenský tým straka.studio, vydat ji pomůže iniciativa SUPERHOT PRESENTS. Studio už má na kontě mobilní hry Euclidean Skies a Euclidean Lands.