softwarova-nostalgie
Blogy čtenářů Článek Softwárová nostalgie

Softwárová nostalgie

Tak jsem si tak pročítal blog Dana Vávry (pro ty co neví kdo to je,  nemusíte číst dál protože vás to asi nebude zajímat  ) A strašně mě zaujala ta…

Reklama

Tak jsem si tak pročítal blog Dana Vávry (pro ty co neví kdo to je,  nemusíte číst dál protože vás to asi nebude zajímat  ) A strašně mě zaujala ta diskuse o pokroku. Vzpomněl jsem si na jedno jarní odpoledne kdy jsme šli s kamarádem z dětství (ano, musel jsem tohle spojení použít!  ) A bavili se o počítačových hrách.

 

Bude to nějakejch 11 let určitě. I když v tej době byly hry celkem na vysoký úrovni, my měli stroje který by  úspěšně složily medvěda. Ty dnešní složí sotva sousedovic psa. Ale o tom zase jindy… Vraťme se k tej louce. Probírali jsme zrovna nové mapy do dooma 2. Tuším že to byl phobos pack nebo tak nějak.

 

Probírali jsme jak by podle nás měla vypadat ideální hra. A dopadlo to přibližně takhle:

Mělo by to mít možnost aby hrálo víc hráčů najednou. Klidně stovky. A když se hráč dostane do nebe, aby nebe nebyla jen textura ale normální objekt. Jo jo! A aby to mělo hodně možností, jako třeba posílat si mezi sebou poštu a podobně.

 

Docela mě to pobavilo, a kdybych věděl že se to splní, mohl bych si zaplatit dvacet korun na hodinu internetu v knihovně, někde se registrovat a bejt za vizionáře… No nic. Snad jindy 


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama