Zpět na článek

Diskuze: Sony nám umožní vlastní pozadí na PS4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
16. 2. 2015 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: Věř tomu , že 4k jede některým jedincům i na zastaralé sestavě od AMD a nikdy neklesají FPS pod nehratelných 60 ...

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
13. 2. 2015 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: 4k maj ted částečně všichni co maj kartu od Nvidia

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
13. 2. 2015 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jesterkacz: 4k je jaksi standart tak 5 let a přitom to nikdo nemá . Jinak PS4 supr dupr pořád u mě vede ... cena/výkon poměr , který rozbíjí všechny jiné možnosti.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
12. 2. 2015 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak díky DSR bude o 4k monitory menší zájem

jesterkacz
jesterkacz
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

maxmax329: za 2 roky 4k standart tak ty jsi mě velice pobavil

Play2dEnd
Play2dEnd
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podívejte se na první hry na ps3/x360 ... Army of Two 1 , Soccom, sporty (fifa 08, NBA 07 atd) , Resistance 1, CoD ještě z WW2 atd atd ... a na hry na konci cyklu TLOU, poslední Forza, sporty, poslední CoD , poslední Uncharted, GTA V ... ten skok je markantní... posun od konce cyklu "old-genu" na "next-gen" je taky zřejmý, a pokud se tento vývoj bude opakovat právě i na PS4/X One , a já tomu věřim, tak je vše v pořádku...

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oproti PS3/X360 je to lepší. Je pravda, že velký posun nepřišel, ale je tam alespoň nějaký vidět. Rozhodně jsem rád za rozlišení 1080p a když 30fps bude stabilních, tak s tím nemám problém - na TV to tolik není poznat jako na PC.

Lidé chtějí levnou konzoli a to se Sony i Microsoftu podařilo. Pokud by udělali silnější stroj, tak za něj pochopitelně budou chtít víc a konzole se nebudou tolik prodávat, což by ovlivnilo i hry. Čím víc bude prodaných konzolí, tím víc se na ně ostatní vývojáři zaměří.

maxmax329
maxmax329
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budoucnost je 60fps a více ve 4K a časem 5K rozlišení.

Už dnes se prodávají cenově dostupné televize, monitory, mobilní telefony co dokážou v tom rozlišení natáčet. Takže max za 2 roky 4k bude standardem. Next-gen konzole 4k nerozdejchaj ani omylem. [ odkaz ]

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dusty95: nikdo nemluví o 200fps, ty kolikrát nejsou ani na pc, ale 60fps by v roce 2015 už standartem spolu s 1080p být mohlo. Ne že to má pár her. . a jestli se tvůrci vymlouvaj na neznalost hw s tím že to v budoucnu bude lepší moc nehraje do karet lidem co chtěj novou konzoli. Lidi si jí koupí s tím že musí čekat několik let než budou vývojáři umět pracova s jejím he líp? To to nekuseli vydávat a počkat pár let, nechat vývojáře si osahat hw a až to budou umět teprve pak to vydat. Jenže lidi jsou hladoví když slyší next gen a nedochází jim že to prvních pár let nebude lepší. Přinejlepším pár let.

Dusty95
Dusty95
Level 3 Level 3
12. 2. 2015 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemyslím si, že konzole brzdí vývoj. Na next gen jsme ve fullHD a u některých titulů na 60fps. Co víc by jsme ještě chtěli? Technologie nextgenu je dostačující všem hráčům, tech par co potrebuju 200 FPS si mohou v klidu hrát quakea, cod a counter strike na pc. Naopak diky tomu že se konzole obnovují jednou za cca 5 let, si novější tituly zahrají i lidi s průměrnym pc. Navíc konzolisti platí brutální většinu vývoje vašich pc her které hromada lidi sprostě krade. Takže by ste konzolim měli byt vděční a nehejtit každou zmínku o nich

jesterkacz
jesterkacz
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karel. play3: pěkně napsané a pravdivé

skorky
skorky
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skylines: Ale jo zvyknul, Já nemám zapotřebí stále dokola urážet jiné platformy na kterých nehraju, ale když to někoho baví...Je to nekonečnej příběh

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karel. Play3: no, PC hráče to afektuje taky, sice nepřímo přes vývojáře ale taky. Jak si máme spokojeně hrát PC hry, když vidíme, že ten potenciál je utopenej multiplatformní ekonomikou, kde tvůrcům nejde o kvalitu hry jako spíš o co největší zisk. Je jim jedno jak se to hraje, oni to nehrajou, oni jen shrábnou prachy. .

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skylines...

Je to tak, bohužel. Trumberové jsou na všech frontách...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
11. 2. 2015 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skorky: Jsi si ještě nezvykl? Se jdi podívat do tématu o Xboxu kolik PSkářů tam zvrací svoje přeludy. Těžko říct kde to začalo ale tady si nemá kdo co vyčítat

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MORTHSIR...

Máš pravdu, škoda každý vteriny strávený reakcí na podobný "herní rasisty"

skorky
skorky
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, proč zrovna takový maxmax329, který pravděpodobně PS4 nemá a nechce ji mít, protože hraje na jiných platformách a tak je pro něj PS4 samozřejmě šunt, který opět a jako vždy brzdí vývoj her, se vyjadřuje k tomuto článku? když je to zcela zbytečné

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tom@n napsal...

"Ratos, jenže to afektuje i PC hráce, tím, že se musí tvurci omezovat výkonem konzolí"

Pleteš se kolego. Normální a rozumný PC hráce nic "neafektuje", jelikož PC hráci si spokojene hrají svoje oblíbený hry, na svým oblíbeným PC s libovolnýma (horšíma/lepšíma) parametrama a nemají potrebu - den co den - rešit na internetu ty bezvýznamný protikonzolový hlouposti, který tady i vy denno-denne rešíte. Jediný kdo je z pohodových konzolí "špatný", kdo háže všechny potíže sveta na konzole a kdo má pri vyslovení slov "herní konzole" tik v oku, tak to jsou jen a jen nemocne zarytí PCckári, nikdo jiný...

Tak se nám tady prosím nikdo nesnažte vsugerovat, že ten váš extrémistický pohled na konzolovou scénu (viz. šílený Max) , je pohledem všech PC uživatelu, protože to tak rozhodne není. Normální PC hráci nejsou troubové, to jenom ortodoxní PCckári, smirte se s tím. Mimochodem, je to týden, co u me byl kolega z práce, který je vcelku nadšeným hrácem, PC hrácem a má-li cas, rád si sedne k pocítaci a zahraje si. Je to normální, vzdelaný, rozumný a dospelý clovek, který proti konzolím nic osobního nemá a podle vyprávení zná tuhle platformu vlastne jenom z doslechu, respektive z tý hromady blábolu, který na herních webech s oblibou a škodolibostí sobe vlastní, tak rádi šírí ti pomatenejší majitelé stolních PC, tzv. PCckári

A "nakrmen" tou hromadou bludu, polopravd a zámerných lží typu "hnusná grafika, skoro jako z 8-bitu", "neustále se sekající hry jedoucí jen na ubohých, nehratelných 30 fps" nebo "konzolky jsou jenom pro deti nebo pro chudý hráce", se ke me prišel na tu desivou konzoli, jmenovite na PLAYSTATION 4 podívat. Jelikož má velice rád hry, kde se objevují zombie, tak ho na internetu zaujala dobrodružná videohra THE LAST OF US, kterou shodou okolností mám a rád jsem mu jí pustil. A byla jeho reakcí slova jako "Nehratelný humus", "Odpornost, kterou bych nepustil ani svojí kocce" nebo "Slideshow, ze který by clovek oslepl"? Ale kdeže, to je jenom prání protikonzolových bojovníku

U THE LAST OF US se z jeho úst ozývala chvála na krásnou vizuální stránku, na množství detailu a asi nejvíc nadšení vyvolala plynulost, protože prý (po všech tech protikonzolových masážích na PC webech) neco takhle príjemne plynulýho necekal. Jelikož nebyl cas (hodinka a pul utekla jako voda) , tak jsem mu ješte ukázal DRIVECLUB a BATTLEFIELD 4. DRIVECLUB podle jeho slov vypadá velice hezky, ale závodní hry ho nikdy nebavily, takže to bylo jen krátký zastavení. BATTLEFIELD 4 si prál videt predevším proto, že si nedovedl predstavit FPS hru hranou na gamepadu a tak jsem mu rád ukázal základní ovládací schéma, který ho zaujalo, stejne jako ho opet zaujala plynulost videohry...

Jiní PC kolegové byli zase nadšení z plynulosti a grafiky METAL GEAR SOLID 5 nebo prekvapení z cross-platform hraní WAR THUNDER, ale o tom zase príšte, u jednoho z mnoha výlevu ukrivdených PCckáru. A co jsem tímhle delším príspevkem chtel vlastne ríct? Inu, napríklad to, že lidí s mozkem v hlave je i na PC scéne spousta (vetšina) a že si z tech nekolika skupinek internetových kriklounu - PC fanatiku - není treba delat vrásky. Žijí ve svým prapodivným svete císel, místo hraní a užívání si her, si radeji užívají vejrání na ukazatele fps, vytížení grafiky, teplotu procesoru nebo svuj volný cas venují internetovýmu boji za "cistou herní rasu". Ale pokud je to uspokojuje a urážení jiných platforem delá jejich životy snesitelnejší a štastnejší, tak s chutí do nás - nejsme z cukru

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta aktualizace že Rebellion o ničem nevědí Tak možná budete mít nakonec smůlu a nedostane spešl featurku

skylines
skylines
Level 0 Level 0
11. 2. 2015 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tom@n: Samozřejmě snesitelně hratelně. Takže většinu času 25 až 30 FPS. I když je pravda že jsem se do žádné větší akce ve hře nedostal. Zase tak moc mě to nebavilo

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines: běžela mi znamená že ji spustíš? To jsem nikdy nepochopil jak lidi myslí, že jim běží něco na medium nebo na high. Každá hra běží na medium nebo high, ale jde o to jak.

Mě Arma jede na Ultra na 60 stabilních když jsem mimo město a nic se neděje. Jakmile se začne střílet, padá do do třicítek. Takže to tak hrozný není na to co ta hra nabízí.

Chtělo by to rozlišovat že hra mi běží na medium nebo high ale na 60 fps. Taky spustím GTA IV na starým PC na low, ale jede to sotva 20 FPS

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to tak skutecne bude a uživatel si bude moci vyzdobit interaktivní menu v PS4 svým vlastním wallpaperem, libovolným obrázkem nebo fotografií, tak se samozrejme zlobit nebudu, na PS3 jsem si wallpapery vcelku užíval [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] ale pokud je tahle informace jenom "kachna", tak se muj svet nezborí. A k tem úsmevným komentárum o tom, že PS4 mela podporovat nejaký tapety už od zacátku, jenom pripomenu to, že PLAYSTATION 4 byla od první chvíle propagovaná jako herní konzole, ne multifunkcí a to splnila do puntíku...

Maxmax329 napsal...

"Celej tenhle next-gen je k smíchu. Tyhle krabice zas budou plno let zdržovat vývoj her"

Nechci se Te zarytý PC kolego nejak dotknout, ale Tvoje únavný protikonzolový komentáre jsou ješte smešnejší. Víš, že u Tvých komentáru casto premýšlím nad tím, kdo brzdí Tvuj osobní vývoj? No, jedno vím jiste, konzole to rozhodne nejsou

skylines
skylines
Level 0 Level 0
11. 2. 2015 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neřekl bych že je Arma zprasená... Jak byla na steamu ta alpha tak mi to tenkrát běželo na Core2Duo se stařičkou HD 3870 na medium. Na to jaký to byl šrot si jí to dalo dost dobře Na maximum ta hra musí jet na tom co dneska postavíš za desítku. Leda že by si pak vývojáři při dokončování řekly - budeme optimalizovat - a všechno podělali Nevím od té doby jsem to nehrál.

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: to je pravda, ale na konzolích by to neběželo vůbec.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
11. 2. 2015 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tom@n: Co sem taháš sprasenou Armu. To nedávají ani nabušený pc díky enginu co neumí pořádně pracovat s procákem

Reklama
Reklama