Zpět na článek

Diskuze: Sony ve videu představuje DualShock 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

P. S. Ja se nezlobim, jen sem zapomnel dodat smajla

Play2dEnd
Play2dEnd
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MORTHSIR : ale jo, dyť já souhlasím 👍 ... nemám nejmenší pochyb , že by PS4 byl ošklivej

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Play2dEnd: Nemusi bejt nejhezci, ale mne by vylozene vadilo hrat gamesy na necem neestetickem, a reci ze je vzhled nedulezity, beru jako usmevne, ci predem vzdane...kazdy prece radeji oceni a vyuzije peknou vec, at uz je to cokoli. Sakra, vzdyt jde o budouci soucast mne sama ....

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si přehrávače a konzoli strčil do skříńky ve stěně, takže nic není vidět... Tedy nebylo... ps3 mi následně celou obývací stěnu doslova rozvibrovala což večer, když je ticho docela vadí xD takže jsem ji zase vytáhl... tudíš je její vzhled docela důležitý... nicméně já nemam rád techniku venku a zvláště, když neladí s dřevěným nábytkem a pohanskou tématikou xD takže i když bude nádhernej až do Ameriky, bude mi překážet xD

Play2dEnd
Play2dEnd
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MORTHSIR: částečně souhlasím jistě to je důležité - do určité míry ... ovladač podle mě víc kdyby ten nějak zásadně pokazili - což se vůůůůbec rozhodne nestalo! ! ! ! - tak by to bylo špatný.... když se mi až tolik nebude líbit krabice .... tolik to vadit nebude

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Theris: Ja si naopak myslim, ze vzhled teto "krabice" vetsinu zajima a spise ji uprednostnuje, je to koneckoncu reprezentativni vyrobek teto znacky. A navic poslouzi jako skvelej doplnek do interieru bytu, k televizoru...pro mne je tedy dulezite, jak bude tento muj novej "rodinny"prislusnik vypadat...

Theris
Theris
Level 31 Level 31
26. 4. 2013 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skapco: taky to je to nejdulezitejsi krabice nikoho nezajima ta lezi pod telkou v prachu

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Claimore. . Chápu a souhlasím

Jinak pokud jde o MMORPG hry, tak mě nikdy nechytly, ale třeba se to změní. Mám pocit, ze nová generace konzolí (PS4/XB3) díky svýmu solidnímu výkonu a spoustě nových funkcí přinese i do konzolových luhů a hájů spoustu her, který byly doteď doménou pouze na stolních PC. .

Opakuju se, ale na nový konzole se vážně těším a kdoví, třeba o jedný z nich začneš do budoucna přemýšlet i Ty

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolko komentov kvoli sprostemu gamepadu Kam ten svet speje? 😗

Claimor
Claimor
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: veď j pohoda aj ja som hral na konzoli (xbox 360) ale potom som ho predal lebo nebolo veľa času a hrám hlavne cez net a nejaké MMORPG. SP hry si kupujem len kvalitné čo ma zaujmú na spestrenie . Inak máš pravdu, že niektorí tu sú ozaj tvrdohlavý až fanatický, čo uŽ PC-čkári alebo konzolisti. Nieje dobré odsudzovať všetkých na základe nejakej diskusie na nete.

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CLAIMOR. . No, tak zaujatý určitě nejsem. Na PC jsem začínal jako většina z nás a bavil jsem se u her dobře, ale až s objevením konzolovýho hraní jsem pochopil, o co jsem u PC přicházel. Bezproblémovost, uživatelská přívětivost, ovládání, design, funkce, pohodlí...jo, konzole si mě získaly. Samotný hraní na konzolích je pro mě zážitek po všech stránkách a průpovídky tý zarytější a netolerantní části PC komunity o tom jak "konzole brzdí vývoj her", jak "stojí za h*vno" a podobný perly mě utvrzují v tom, že jsem před lety udělal krok správným směrem Pokud jde o hraní her na stolním PC, tak k tomu se už zřejmě nikdy nevrátím, nemá mi jednoduše co nabídnout...

Proti normálním a rozumným hráčům z jakýhokoliv "tábora" nemám Claimore vůbec nic a pokud někomu vyhovuje to či ono, tak ať si užívá svůj herní koníček na PC/konzoli/mobilu/tabletu, co hrdlo ráčí. Ovšem jsou tu i skupiny až nemocně zarytých uživatelů (především z řad PC "elity") , kteří nenechají žádnou debatu o konzolích bez povšimnutí. Masírují si snad svý ego nebo se prostě jenom u svýho "nařachanýho" PC nudí? Kdoví, co je k tomu vede a nedivil bych se, kdyby to oni sami nevěděli. Mám podezření, že tyhle bandy extrémně zaujatých PCčkářů, konzole ke svýmu životu potřebují snad víc než samotní konzolisti - vždyť skončit konzole, tak o čem by tihle PC pomatenci na herních webech debatovali? ) )

Jinak jsem tady nový, ale i ta chvilka mi stačila k tomu, abych si o lidech typu Lykkys, Chepa a jim podobných udělal svůj názor a upřímně, moc lichotivý teda není. Ale pokud to ty PC kolegy baví, je to jejich promrhaný čas, ne můj. No, jednou si třeba řeknou, jak byli "krátkozrací", ale ten čas už zpátky nevrátí...

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
25. 4. 2013 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

morthsir : takový lidi potřebujem do teamu

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
25. 4. 2013 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3 : good work soldier. . sám bych to nenapsal líp a myslim si, že to tu nikdo nevystihl s takovou originalitou. . thumbs UP ®

Ctirad Kolaja
Ctirad Kolaja
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: Já bych na klávesnici nic nezahrál. Já jsem čistokrevný konzoloví hráč.

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už Alfajka nechte, to nevíte, že mačká první ligu?

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K PC půjde připojit minimálně přes USB. Pokud ovšem bude jako DS3 ( ne standard HID) bude vyžadovat aby někdo napsal ovladače.

aSsAsSiNuS
aSsAsSiNuS
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dúfam že bude pripojiteľný k PC a PC hry budú podporovať tie funkcie toho ovládača

Play2dEnd
Play2dEnd
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyčerpávající, ale přečetl jsem to 👍

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: BRAVO ! ! ! ! 👍

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
25. 4. 2013 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3 - necekane me o pocet headshotu jde predevsim, nerad se potacim na spodnich prickach ranku se zapornym K:D ratem...cistokrevny FPSky jsou predevsim o multaku, protoze takovej pribeh call of duty je tak klisoidni, predvidatelnej a tupej, az to mlati dverma...a ze hry prolitam? ale kdeze, nesud me, kdyz me neznas, hra si vychutnavam, kdyz za to stojej...

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: 👍

Claimor
Claimor
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: ty si aký zaujatý 👍

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ALFAJK... Milý PC kolego, je pochopitelný, že je pro Vás herní ovladač typu Dualshock jako periferie z jinýho světa, ale pokud jste nikdy neodložil zastaralou "herní" periferii ve složení klávesnice/myš, tak se není čemu divit.

Pokud nemá někdo obě ruce levý nebo není od přírody "dřevo", tak si na gamepad rychle a nakonec i rád zvykne, moji PC kamarádi by mohli vyprávět. Nevím určitě co pro Vás znamená hraní her, ale jak si tak čtu Vaše komentáře, tak budete zřejmě jedním z těch herních sprinterů, co proletí hrou rychlostí světla a rychlost je u Vás tím pádem evidentně na prvním místě. V tom případě opravdu zůstaňte u datlování na "mrtvolný" klávesnici i u zběsilýho klikání a honění myší po stole, protože o nadpřirozený rychlosti tahle periferie je. Gamepad je naopak především o zážitku z hraní her a o výzvách, ale tyhle pojmy Vám asi nic neříkají.

Já vím, nadpozemská přesnost, nereálná rychlost a headshot při každým kliknutí myši, to je to pravý ořechový a sen každýho hráče, že? Tak v tom případě Vám přeju spoustu headshotů na "nehybný" klávesnicí/myši a já se jdu s chutí přidat k hráčům, u kterých je požitek ze hry na prvním místě. Na vychutnávání a užívání si her na maximum je právě plně podporovaný gamepad - ideálně ve spojení s moderní domácí konzolí - tou nejlepší periferií. Ale klasickým zaujatým PC uživatelům tohle buď nikdy nedojde nebo to pochopí až v pozdějším věku, kdy jim dojde, že konzole vlastně nejsou tak hrozný, gamepad není tak nepoužitelný a extra rychlost (nejen při hraní her) není v životě vůbec důležitá, ba naopak je spíše ku škodě.

A K TÉMATU. . Dualshock 4 působí víc než dobře a jediný slova, který ho podle mě vystihujou jsou - Dualshock nám dospěl. Líbí se mi, že je robustnější, povrchová úprava taky vypadá dobře a potěší i baterie s trojnásobnou kapacitou. Jen doufám, že i vibrace posílí, aby mi při střelbě drkotali zuby - přece jen na vibrace v DS3 si člověk po x letech navyknul a přál by si pro prohloubení zážitků krapet přitvrdit. No, na novotou vonící PlayStation 4 jsem velice zvědavý a podle dosavadních informací to zatím vypadá, že půjde o povedenou multifunkční mašinku, tak uvidíme...

Rozhodně si přeju, aby si PS4 zachovala funkce jaký má současná PS3, samozřejmě vypilovaný k maximální spokojenosti uživatele a přidat může i pár věcí navíc. Už se současnou PS3 se dobře bavím, využívám jí nejen na hraní her a rád bych v tomhle multifunkčním trendu pokračoval. Osvobození se od stolního PC (doma) je můj cíl a s novogenerační PS4 se mi to snad vyplní naplno. Počítač už jenom na práci a na zábavu i všechno co k tomu patří už jedině moderní multifunkční konzoli, tak to mám "hozený" já.

Jsem-li doma (jako třeba teď) , tak brouzdám po internetu zásadně za pomoci PS3 a na PC se mi jen práší. PlayStation 3 využívám i jako přehrávač filmů (Blu-ray, Avi. . ) , jako přehrávač hudby, jako uložiště a prohlížeč fotografií a v minulých letech jsem konzoli pravidelně zapojoval do výpočtu proteinů ve vědecko-lékařským projektu FOLDING @ HOME. A od budoucí PlayStation 4 očekávám to samý, takže doufám, že mě ti klucí ušatý soňácký nezklamou. Jo, těším se na nový zážitky a nestydím se za to.... vždyť o nových zážitcích snad konzolový svět je, ne?

Příjemný večer všem hráčům se srdcem i s mozkem na tom správným místě, přeje jižan Plejstik3.

Ctirad Kolaja
Ctirad Kolaja
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě osobně vyhovuje i DS3. Nikdy jsem s ním neměl problém. Skvěle mi padl do ruky a ani jsem nevěděl, že něco v rukách držím.

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě také super. Řekl bych, že pokud budou použity stejné "potenciometry" ( respektive hall sensory) půjdou kloboučky lehce zaměnit za ty z DS3.

Reklama
Reklama