Lost Ark Novinka Souhrn recenzí hry Lost Ark

Souhrn recenzí hry Lost Ark

Martin Pritula

Martin Pritula

27

Jaké známky si ambiciózní free-to-play MMORPG odnáší od zahraničních recenzentů?

Ambiciózní free-to-play MMORPG Lost Ark od vývojářů ze studia Smilegate, které na západě spravuje Amazon Games Studios od svého vydání stihlo co do počtu souběžně hrajících hráčů pokořit takřka veškeré rekordy.

I proto v redakci již pilně pracujeme na recenzi, kterou vám přineseme v dohledné době.

Jaké známky si ale hra odnáší od zahraničních recenzentů?

Souhrn recenzí hry Lost Ark

The Gamer

Lost Ark působí jako zasloužená odměna po tolika rozpačitých a neúspěšných uvedeních nových her na trh. U Lost Ark zkrátka víte, co dostanete. Je to zážitek, který už prošel intenzivním testováním a změnami během svých prvních dvou let. Příběh sice neosloví každého, ale jen endgame zážitek je dostatečně dobrý na to, abyste tu a tam shlédli nějakou tu cutscénu. Lost Ark je jedním z nejvypilovanějších titulů, které jsem za poslední dobu hrál, zejména pak v tomto žánru.

100 %

Gamers Heroes

Navzdory své genialitě nebude hra Lost Ark kvůli tomu, že se jedná o ARPG pro každého. Pokud však toužíte po novém free-to-play zážitku, který byste mohli vyzkoušet, neseženete nic lepšího. Souboje jsou vzrušující, progres je rychlý a přístupný a vůbec vše v Lost Ark vyzařuje takovou úroveň kvality, jakou jsme v MMO hrách neviděli už dlouhá léta. Lost Ark je nejlepší free-to-play hra, která byla uvedena na trh za posledních 10 let, a já se nemohu dočkat, až se do ní ponořím při plném vydání.

95 %

PC Invasion

Pokud chcete MMORPG, které respektuje čas příležitostných hráčů a zároveň poskytuje hardcore hráčům dostatek obsahu, pak stojí Lost Ark za vaši pozornost. Souboje jsou úžasně zábavné, příběh je plný epických momentů, a navíc je zde široká nabídka endgame obsahu, včetně vybalancovaného arénového PvP.

90 %

God is a Geek

Lost Ark je fantastická hra, ale stejně jako všechny MMOARPG vyžaduje obrovskou časovou investici a spoustu zjišťovaní různých detailů skrze herní popisky, abyste z ní vytěžili maximum.

85 %

IGN France

Na vydání Lost Ark jsme čekali dlouho, ale stálo to za to. Hratelnost tohoto CRPG-akčního hybridu funguje dobře, s velkou volností a přizpůsobivou hratelností. Komplexní, ale přístupná F2P hra, která vám umožní ponořit se do jejího univerza ve velkém stylu.

80 %

We Got This Covered

Stejně jako u jiných MMO je i u Lost Ark ošemetné hodnotit hru hned po vydání. Mohu říct, že jsem si užil bezmyšlenkovité plnění úkolů, krásné lokace a skvělý pocit z hraní. Nemohu mluvit o endgame, ale fakt, že se těším, až se do něj v den vydání znovu vrhnu a s přáteli si to všechno zopakuji, je prozatím docela dobrým signálem.

80 %

Twinfinite

Lost Ark je možná jedna z nejbanálnějších her, na kterou kdy narazíte, pokud se na ni budete dívat pouze z hlediska příběhu. Jde ale zároveň o ukázkový příklad toho, jak dobrá hratelnost a souboje mohou být nositelem celého zážitku. Někdy zkrátka stačí jen atraktivita sledování toho, jak se vaše malá čísla vaší úrovně postupně rozrůstají do velkých, aby vás hra chytla.

80 %

PC Gamer

Vynikající souboje a ohromující rozsah pomáhají hře Lost Ark překonat otřepané konvence MMO žánru.

78 %

MMORPG

I když je jasné, že Lost Ark není nutně ARPG, ale spíše tradiční korejské MMORPG s izometrickým pohledem, Smilegate se zcela zjevně snaží uspokojit specifické publikum. Lost Ark se zaměřuje na nikdy nekončící získávání nové výbavy a odvádí v tom mimořádně dobrou práci. Bohužel příležitostní hráči, kteří chtějí prozkoumat zajímavý svět nebo chtějí rozmanitý či dynamičtější obsah, budou pravděpodobně zklamáni. A přestože je Lost Ark zábavný, úmorný proces levelování a repetitivní endgame pravděpodobně povedou k polarizujícím názorům na něj, přičemž většina hráčů bude svůj zážitek nakonec buď milovat, nebo nenávidět.

70 %

NME

Lost Ark nabízí mimořádně uspokojivé souboje ve stylu Diabla, ale abyste opravdu zjistili, co hra nabízí, čeká vás pořádný grind. Nepočítejte s tím, že se budete cítit jako v běžném MMO s otevřeným koncem, protože tahle hra je pevně zakotvena ve svém endgame obsahu. Lost Ark vás bude zřejmě bavit jen po určitou dobu, po které vás hra ale omrzí a už se vám k ní nebude chtít vracet.

60 %

Hra Lost Ark je dostupná zcela zdarma ve službě Steam. Na ukázku hratelnosti se můžete podívat výše.