Martin Pritula

Jaké známky si hra odnáší od zahraničních recenzentů?

Již včera vyšla na platformy PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S působivě vypadající akční plošinovka Trek to Yomi.

Naší recenzi naleznete zde, zatímco níže se můžete podívat na souhrn recenzí od zahraničních recenzentů.

Souhrn recenzí hry Trek to Yomi

Checkpoint Gaming

Trek to Yomi je pro mě mistrovským dílem. Když se na to podívám čistě subjektivně, myslím, že tato hra je naprosto geniální a rozhodně je jednou z nejlepších neAA her, které jsem za poslední dobu hrál. Bohaté souboje, úchvatná vizuální stránka, drsný příběh a dynamický zvukový zážitek se snoubí dohromady a dělají z této hry opravdový unikát dosavadního roku 2022. Bohužel mám pocit, že hyperstylizovaný tón a ustálené japonské jazykové prostředí může být pro někoho odrazující a způsobit, že tato hra bude přehlížena. Pokud se však alespoň trochu zajímáte o japonskou kulturu, kinematografii nebo prostě jen o solidní hratelnost, pak vás prosím, abyste Trek to Yomi alespoň vyzkoušeli..

90 %

Noisy Pixel

Tato samurajská akční adventura se vyznačuje jedinečnou vizuální prezentací, dobře vyprávěným příběhem, přesvědčivými souboji na základě polohy a načasování a filmovou atmosférou, která vše spojuje dohromady. Upřímně řečeno, je působivé, jak se této hře podařilo bohatě vtěsnat takový zážitek do zhruba pěti hodin. Přál bych si, aby některé souboje s bossy byly náročnější a aby se hlavnímu hrdinovi věnovalo více pozornosti, ale tyto body na celkovém zážitku nikterak neubírají..

90 %

COGconnected

Jako celek je Trek to Yomi působivou poctou klasickým japonským akčním filmům. Hra vypadá a zní neuvěřitelně, výtvarná režie a hudba jsou dokonale autentické jak z hlediska historie, tak z hlediska kinematografie. Jako akční hra je Trek to Yomi poutavá, ale trochu jí chybí rozmanitost a hloubka, přičemž ovládání a animace jsou méně propracované, než vizuální stránka. Trek to Yomi je fascinující a zcela jedinečný zážitek, který stojí za zahrání, zejména pokud jste fanoušky skvělých samurajských filmů či vás prostě baví nové variace na vzorec akčních her.

85 %

Player 2

Trek to Yomi je vynikajícím přerodem samurajského filmu a úžasným dobrodružstvím, které by si nikdo neměl nechat ujít.

83 %

NME

Trek To Yomi vás vyjde zhruba na cenu lístku do kina, ale rozhodně zaručuje větší podívanou, než jakou najdete ve většině velkofilmů. Hra Trek To Yomi, která je vražednou kombinací stylových soubojů s meči a příběhu nutícího k zamyšlení, by měla být vysoko na vašem seznamu her, které si letos zahrajete.

80 %

SpazioGames

Trek do Yomi je příběh o ztrátě, cti a pomstě. Navzdory některým technickým problémům a bojovému systému s nevyváženými komby je to bezpochyby hra vhodná pro všechny fanoušky feudálního Japonska.

70 %

Destructoid

Hratelnost je prostě ohromně nedotažená. Špatný průzkum, nevýrazné souboje a jen ucházející příběh nemůže vynahradit estetika. Což je škoda, protože estetika je úžasná. Pozadí jsou úžasně rozmanitá a působí téměř poeticky. Předpokládám, že pokud jste viděli Trek to Yomi a tohle vás chytlo, pak máte vystaráno. Pokud však chcete silnou hratelnost, která by to podpořila, pak to prostě za tato hra nestojí.

70 %

IGN

Trek to Yomi je krátká, ale úchvatná hra, která vypadá přesně jako černobílé japonské filmy, a tato vynikající prezentace stačí na to, aby hru pozvedla nad průměr, i když ve většině ostatních ohledů zaostává. Souboje jsou jednostranné a snadno zvládnutelné, přičemž průzkum a hádanky nemají kromě letmého rozptýlení moc co nabídnout. Naštěstí mě její relativně krátký příběh přesto vtáhl natolik, že jsem titul s radostí dohrál.

70 %

PC Games

Trek do Yomi je promarněnou příležitostí. Tuto hru vytvořili skuteční fanoušci japonské kinematografie, kteří mají o tomto žánru velké povědomí. Elementární hratelnost však výrazně pokulhává.

60 %

Gamespot

Chyby v hratelnosti jsou velkým zklamáním zejména proto, že Trek to Yomi je na pohled tak nádherná a okouzlující hra. Její vizuální stránka evokuje klasickou samurajskou kinematografii tak, jak se to podařilo jen málokteré jiné hře, a s přehledem zachycuje vzhled a atmosféru Kurosawových mistrovských děl. Pokud máte předplacenou službu Xbox Game Pass, lze ji snadno doporučit, už jen proto, abyste mohli obdivovat každý pečlivě vytvořený snímek. Jen kdyby hra samotná pod tím vším nebyla takovým nešťastným zklamáním.

50 %