Microsoft Flight Simulator Novinka Souhrn recenzí konzolového vydání hry Microsoft Flight Simulator

Martin Pritula

Martin Pritula

26
Platformy Xbox Xbox Series X|S

Jaké známky si působivá simulace odnáší od zahraničních recenzentů?

V minulém roce vyšel pro PC nový díl hry Microsoft Flight Simulator (naše recenze), přičemž novinka si získala srdce hráčů a recenzentů nejen hratelností, ale i velmi působivým audiovizuálem, kvůli čemuž se jedná o jednu z hardwarově nejnáročnějších her současnosti, což ale naštěstí změní zítřejší aktualizace, která přinese výrazné zlepšení výkonu. Ta přijde společně s vydáním konzolové verzí hry, na jejíž souhrn recenzí se můžete podívat níže.

Upozornění: Hodnocení OpenCritic jsou kombinací recenzí PC i Xboxové verze hry.

Player 2

Tuto hru nemohu než doporučit, je to technický benchmark, mechanicky hluboký a detailní simulátor, skvělý způsob úniku z reálného světa a čistá radost z hraní. I pokud letecké simulátory nejsou vaše parketa, jsem ochoten se vsadit, že si Microsoft Flight Simulator zamilujete.

100 %

Press Start Australia

Microsoft Flight Simulator je hra, kterou si musíte zahrát, abyste pochopili, jak neuvěřitelný zážitek to je. Je to neskutečné dobrodružství, které vás neustále překvapuje a těší. Hra vám poskytne všechny nástroje potřebné ke zdolání tak obtížného úkolu, jakým je řízení letadla. Asobo vytvořilo úžasný titul, který poskytne hodiny a hodiny radosti jak příležitostným hráčům, tak i letovým expertům.

100 %

Somos Xbox

Microsoft Flight Simulator je po technické stránce mistrovské dílo, které kombinuje výkon konzole Xbox Series X s cloudovou technologií a umělou inteligencí a vytváří tak simulátor vhodný pro příležitostné i náročné hráče.

98 %

MondoXbox

Microsoft Flight Simulator je na konzoli Xbox skutečným mistrovským dílem, které dokáže nastavit nové standardy a navzdory některým nešvarům vytyčit cestu nové generaci. Mimořádně vysoká úroveň simulace, vynikající technická stránka a možnost věrně prozkoumat prakticky každý bod na Zemi dělají z tohoto nového dílu povinnou výbavu pro všechny letecké nadšence, ale díky mnoha pomůckám ji mohou ocenit i ti, kteří podobný titul nikdy nezkusili. Toto si prostě nemůžete nechat ujít.

95 %

Stevivor

Microsoft Flight Simulator je jakýsi zázrak, který běží na konzolích Xbox Series X a S. Jedná se o ambiciózní hru, která by měla být určena pouze pro špičkové počítače, ale studio Asobo se vzepřelo a vytvořilo dobře optimalizovanou konzolovou verzi, která přináší plnohodnotný zážitek ze simulace. Pokud chcete naprosto přesnou simulaci řízení dopravního letadla, přičemž ta zůstane plně zachována i na Xboxu, je Flight Simulator nejvhodnější pro klávesnici a myš s monitorem. Pokud si však raději odpočinete a zažijete radost z letu kamkoli po světě, aniž byste se museli starat o to, jak váš hardware zvládne tak ambiciózní titul, Flight Simulator na Xboxu Series X a S je k pohledání vhodnou volbou.

95 %

Hobby Consolas

Ať už jste, nebo nejste fanoušky simulátorů, tuto hru byste měli přinejmenším vyzkoušet. I s drobnými technickými zádrhely tu a tam se jedná o zážitek, který vás dokáže přimět k tomu, abyste si koupili větší televizi.

91 %

IGN Italy

Microsoft Flight Simulator se na Xboxu objevuje ve skvělé formě, která navzdory několika nedostatkům a bolestivému uživatelskému rozhraní přináší stejně kouzelný simulační zážitek, jaký si uživatelé PC užili v minulém roce, a to díky skvělé (ale ne dokonalé) adaptaci hlavních mechanik na ovladač a stejnému dodatečnému obsahu, který v posledních měsících na PC poskytlo Asobo Studio.

90 %

Eurogamer Italy

Microsoft Flight Simulator nepřestává udivovat ani na konzoli Xbox. Jeho zásluhou se na konzolích objevil fotorealismus. Co je ale nejdůležitější – tento zážitek bude velmi přístupný i nováčkům v oblasti simulátorů.

90 %

Everyeye Italy

Flight Simulator se dočkal skutečně vydařeného portu, který je koncentrací technologií, kterými se budou ostatní vývojáři ještě dlouho inspirovat.

88 %

The Gamer

Microsoft Flight Simulator si zaslouží, abyste si ho zahráli – ale neměl by být považován za nezbytný. Je to jedinečný zážitek, který neuchvátí každého stejným způsobem, ale pokud máte tu možnost, určitě jej vyzkoušejte – najděte si svůj dům, rodičů či partnera nebo svou oblíbenou dovolenkovou destinaci a prostě se tam proleťte. Svět vypadá z tisíců metrů ve vzduchu úplně jinak a Microsoft Flight Simulator je prozatím jedním z mála způsobů, jak tento neodolatelný pohled získat.

80 %

Standardní edice hry bude na všech dostupných platformách součástí předplatného Xbox Game Pass.