Těla nepřátel se mohou stát vaší zbraní.
Se soulslike plošinovkami se v posledních letech roztrhl pytel. Najít mezi nimi ale vyloženě originální projekt je opravdu náročné. Biomorph minimálně na první pohled vypadá jako něco, co by teoreticky konečně mohlo přinést do tohoto žánru svěží vítr. Hlavním hrdinou je drsná postava, která má před sebou boj o život v nesmlouvavém světě. Tímto faktem se od ostatních moc neodlišuje, primární inovací je skutečnost, že se má možnost v poražené nepřátele po jejich smrti přeměnit a tím dočasně obdržet jejich schopnosti. Další věcí, jíž má tento kousek získat navrch nad žánrovou konkurencí má být chytrá AI. Ta se bude procházet jistou formou evoluce, díky čemuž žádné dobrodružství nebude zcela stejné.
Herní svět má být složen z šestnácti odlišných lokací, které budou zaplněny obyčejnými nepřáteli, jejich vládci i normálními NPC, jež si prostě jen budou chtít pokecat. Přítomné tu má být vlastního budování města Blightmoor. To si má jít formovat k obrazu svému. Celek působí z prezentovaných materiálů opravdu zajímavě, už se nemohu dočkat až dorazí.
Datum vydání Biomorph zatím nebylo přesně stanoveno. Dorazit by měl v průběhu příštího roku na PC a Nintendo Switch. Do wishlistu si jej lze dát třeba na Steamu.