Dočkat bychom se měli i stabilnější snímkovací frekvence.
To, že PlayStation 5 rozeběhne drtivou většinu her z PlayStationu 4 díky možnostem zpětné kompatibility, není záhadou již nějakou dobu. Jednou z nich pak samozřejmě je i exkluzivita God of War z roku 2018, která vzala našeho nabroušeného hrdinu Kratose, přihodila k němu syna a pustila je do severské mytologie.
Již v době svého vydání tento titul benefitoval ze zvýšeného výkonu PS4 Pro, kde bylo hráčům umožněno přepínat mezi dvěma režimy, kdy jeden upřednostňoval rozlišení a druhý snímkovací frekvenci. Nicméně při hraní v dynamickém 4K se častokrát padalo pod hranici 30 FPS a v druhém módu těch 60 FPS taktéž zase tak stabilních nebylo.
Santa Monica Studio pak na svém účtu na Twitteru oznámilo, že na PS5 poběží titul až v 60 FPS (při výběru "výkonnostního" módu), kdy by se dalo očekávat, že díky větší síle konzole by nemuselo docházet k oněm propadům, a to ani při ve vyšším rozlišení, kde však bude snímkovací frekvence nejspíše stále uzamčena na 30 FPS. Jinými slovy se minimálně prozatím nedočkáme speciálního next-gen patche.
Rozhodně příjemným ujištěním je i fakt, že půjde převést své uložené pozice z PS4, takže není třeba začínat od začátku.
Přenos uložených pozic posléze platí i pro God of War III Remastered.
God of War z roku 2018 můžete ve fyzické verzi zakoupit v obchodě Xzone za příjemných 499 Kč.