Vydání se neslo ve znamení DDoS útoků a „nekonečných“ front.
Overwatch 2 je pokračováním oblíbené týmové střílečky, která si během své cesty rozhodně nevedla špatně. Jeho vydání bylo proto vyhlíženo s velkým očekáváním z řady důvodů, v jejichž čele byla vedle samotné kvality předchozího titulu také skutečnost, že se jedná o free-to-play titul. Hned při vydání se tu možná i kvůli této skutečnosti objevil problém front o němž jsme vás informovali v souvislosti s vypuštěním World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic. Na vstup se čekalo klidně i několik desítek minut. Po zdolání fronty to však nikdy neznamenalo, že máte zcela vyhráno.
Fronty totiž nebyly jediným problémem, který Overwatch 2 trápil. Dalším byly servery trpící nejen pod náporem masivních počtů hráčů, ale primárně pod DDoS útoky, jež je jsou schopné při správné intenzitě přetížit a tím donutit k restartování. Podle ředitele vývoje tohoto projektu Aarona Kellera pracují tvůrci aktivně na opravě všech současných problémů, jež jejich dílo trápí.