Od září nesmí zahrnovat známky z recenzí nebo upozornění na slevu.
Od 1. září čeká vývojáře využívající Steam změna. Valve se totiž rozhodlo upravit pravidla stanovující, co přesně nesmí obsahovat náhledový obrázek v obchodě. „V důsledku toho, že nemáme jasně definovaná pravidla, jsme byli svědky přidávání grafiky, která byla pro zákazníky matoucí a někdy dokonce podávala nepřesné informace,“ vysvětluje.
Jako příklad uvádí situaci, kdy je název hry kvůli všemožným popiskům příliš malý a není tak na první pohled jasné, o jakou hru se jedná. Samotné texty na obrázku pak trpí na nečitelnost. Případně se může stát, že se vydavatel pochlubí známkami z recenzí, které už neplatí.
Podle nových pravidel je obsah na náhledovém obrázku omezen na artwork, název hry a případně podtitul. Zakázené jsou pak vedle zmiňovaných hodnocení z recenzí také ocenění, upozornění na slevu, reklama na jiný produkt a další texty. Vývojáři přece jen mají možnost se zákazníky pomocí obrázku komunikovat. Dočasný obrázek mohou nastavit maximálně na měsíc, text musí být lokalizovaný a upozorňovat může výhradně na nový obsah.
Hry, které nebudou pravidla dodržovat, v obchodě tolik neuvidíme a Steam je nebude zařazovat do slevových ani jiných akcí.