Zpět na článek

Diskuze: Steam zlepšuje podporu ovladače DualSense

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jiří Adámek
Jiří Adámek
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já moc doufám v to, že tenhle krok od Sony se vydaří. Ovladač vypadá moc dobře a nápad s haptikou je taková drobnost, která ale udělá hodně. Doufám, že toho známá studia využijí.

1234
1234
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hlavne at se ten ovladac dobre drzi, jinak jsou vsechny tyhle zbytecny funkce uplne k ho*nu

Super Pán
Super Pán
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 👌

KRoman47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš přidali věci, který fungovaly už u DualShock 4, adaptivní spouště nečekám ani v nejmenším, ani teď ani v budoucnu.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
23. 11. 2020 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 Ona spíš je otázka, jestli ty adaptivní spouště bude vůbec někdo kromě first party studií Sony podporovat a nebo v jakém rozsahu. Zatím to kromě Astro’s Playroom žádný zázrak není. Aby to nedopadlo jako dotyková ploška u Dualshocku k PS4.

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
23. 11. 2020 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Na to jsi prisel kde? Zrovna adaptivni spouste jsou neco, co se stoprocentne vyuzivat bude hlavne u strilecek a zavodnich her. https://youtu.be/Bzr7a1gnzgw

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
23. 11. 2020 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Faldmen Ono je rozdíl využívat a využívat funkci naplno. Zrovna jak píšeš závodní hry, poslední Dirt 5 to nemá moc dobře zpracované, nextgen verze DMC 5 také nevytáhla funkci adaptivní spouště dle recenzentů. A i ten Miles Morales to také nemá nějak úchvatné. Ono jde spíš o haptickou odezvu, ale to nic nemění na tom, že vyvstává otázka o podpoře 3th party vývojářů mimo hlavní studia Sony.

Raymy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry No tak jednak ty hry jeste skoro zadny nevysly a kdyz ano, tak je potreba brat v potaz ze jsou to prvni hry. Jinak tedy asi jsem neco zmeskal protoze jsem mel za to ze Activision nejsou first party tym sony :)

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
23. 11. 2020 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy Tahle debata vznikla jen z mého pocitu, aby se z těch předností DualSense nestal stejný pohrobek jako z dotykové plošky Dualshocku, který byl ze začátku vychvalovaný jako revoluce ovladačů a pak to skoro žádný z vývojářů téměř nevyužíval. A o Activisonu jako First Party Teamu tu není nikde ani slovo.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 11. 2020 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Vidím to podobně. Jen pár her využilo dotykovou plochu a ještě méně vestavěný repráček. Z toho ještě část prakticky jen jako tlačítka nebo jako zajímavost. Ale vzhledem k tomu že Sony bude (minimálně teď ze začátku) platit za to aby byly hry optimalizované pro jejich SSD tak tohle určitě nepominou a přihodí si to do smlouvy. Takže v nějaké formě to tu bude ale pak nevyhnutelně přijde jeden ze dvou scénářů a to buď to že se to začne vytrácet a nebo se to přestane vyvíjet a bude se to dědit z titulu na titul bez větší změny. Každopádně to nebude víc než pár řádků kódu ale i tak těžko říct jestli jim to bude stát za to když je to v podstatě jen force feedback. Kdyby to radši dali na páčky...

KRoman47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 Na PS5 věřím, že se to používat bude, třeba ne každá hra, ale určitě budou. Na PC ale fakt podporu čekat nejde a tom byl tento článek. Tak jako na DS4 nešlo třeba využít lightbar jako blikačku v GTA V, ani integrovaný repráček (ani sluchátkový výstup nefunguje), prostě to není oficiálně podporovaný HW na PC.

Reklama
Reklama