Probírá to nejnovější vývojářský deníček.
Studio Yager v červnu vydalo svůj PvPvE projekt The Cycle: Frontier, který vás v rámci zápasů přesune na barevný ostrov, kde se utkáte s ostatními hráči, pokusíte se přežít a během toho zkusíte nalézt různé důležité zdroje a suroviny.
Nicméně s tímto vydáním a faktem, že se ke hře dostalo velké množství hráčů, se samozřejmě vyrojily různé problémy, které se týkají vybalancování jednotlivých mechanik.
A právě na to se zaměřuje i nejnovější vývojářský deníček (výše), v jehož rámci nám kreativní ředitel, Dan Banefelt, a designér bojů, Michel Nohra, vysvětlují chystané změny.
Autoři se tedy snaží najít ideální pozici v tom, aby lepší vybavení mělo znatelný pocit větší síly, ale zároveň aby hráči s výbavou nižší úrovně byli stále konkurenceschopní. Vývojáři posléze tvrdí, že se k tomuto bodu podle nich už víceméně dostávají, kdy plánují upravit sílu zbraní a zbrojí.
Jmenovitě tak dojde na posílení zdejších SMG, kdy naopak brokovnice nižšího tieru budou zeslabeny. Kromě toho se budou snažit vyřešit problém s přílišným použití granátů.
Titul je free-to-play a hrát ho můžete na PC, respektive na Steamu a Epic Games Store.