Studio Paradox kdysi udělalo RPG po vzoru Baldur's Gate
i Zdroj: Paradox Interactive
Novinka Studio Paradox kdysi udělalo RPG po vzoru Baldur's Gate

Studio Paradox kdysi udělalo RPG po vzoru Baldur's Gate

David Herrmann

David Herrmann

Platformy Windows PC

Valhalla Chronicles však byla plná bugů, z nichž některé byly zajímavější, než samotná hra.

Reklama

Všechno se má zkusit. Paradox Interactive, známé dnes hlavně jako král strategií s hlavními klenoty v čele jako Europa Universalis III nebo Crusader Kings II, se na počátku své kariéry pokusilo vytvořit fantasy RPG ve stylu Baldur’s Gate.

Výsledkem byla hra Valhalla Chronicles – kterou sami vývojáři označili minimálně jako nepovedenou. Měla tolik chyb, že některé z nich dokonce předčily svou zajímavostí i samotnou hratelnost.

Podle kreativního ředitele Johana Anderssona, vývojářský tým v té době tvořil s pouhými pěti či šesti lidmi ve snaze zvládnout více titulů najednou, což se ukázalo jako příliš velká zátěž. Výsledkem byl titul, který oplýval technickou nestabilitou, nedomyšleností a nakonec i ziskovou ztrátou.

Naštěstí pro Paradox to byl krok, který je nasměroval k tomu, v čem opravdu excelují – grand strategie. Někdy se zkrátka musí udělat krok vedle, aby člověk zjistil, kde jsou jeho skutečné silné stránky.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama