Fleming spojil se studiem 28 let života.
V Sucker Punch Productions končí zakladatel a dlouholetý šéf týmu Brian Fleming. Převážně v roli producenta se od roku 1997, kdy dal týmu vzniknout, podepsal pod série Sly, inFAMOUS a Ghost of Tsushima respektive Ghost of Yotei. Úplně první hrou studia byla plošinovka Rocket: Robot on Wheels.
„Opravdu nevím, co mě čeká teď. Zůstanu v Sucker Punch do dubna, abych pomohl s přechodem pod nové vedení. (…) Zatím se snažím rozhodnout, které příležitosti chci zkoumat v budoucnu... Něco v oboru, něco kolem technologií, něco v zábavním průmyslu, něco v oblasti advokacie nebo politiky – to vše jsou věci, o kterých intenzivně přemýšlím,“ svěřuje se Fleming.
Novými šéfy studia se stanou dlouholetí vývojáři a členové vedení. Společně se do čela týmu postaví dosavadní kreativní ředitel Jason Conell a technický ředitel Adrian Bentley.
„Sucker Punch zanechávám v rukou nejlepšího vedení, jaké jsme kdy měli – Adrian a Jason budou jako vedoucí studia odvádět skvělou práci. A ostatní ředitelé (...) jsou všichni tak schopní a připravení na nové výzvy, že jsem si naprosto jistý, že studio bude i nadále vzkvétat,“ dodává Fleming.