Jestli jste čekali, že se o zdecimovaném prostředí dozvíte první poslední, musíme vás zklamat – nedozvíte.
Pokud si vzpomínáte na původní filmová dobrodružství Šíleného Maxe, asi se vám vybaví Mel Gibson v koženém oblečení, jeho stylové vozítko a hlavně nehostinné prostředí, ve kterém se pohyboval. O samotném postapokalyptickém světě toho ale příliš nevíme a moc se toho nedozvíme ani v chystané hře od Avalanche Studios. Hráči si sice budou moci pokládat otázky typu „Co se tady stalo?“ nebo „Jak je tohle možné?“, ale odpovědi na většinu z nich se stejně nedočkají.
Tvůrci pro svou hru vytvořili jakési historické pozadí s novými informacemi a to celé pak konzultovali s Georgem Millerem, režisérem a scenáristou filmů o Šíleném Maxovi, ale to ještě neznamená, že budou dané detaily přímo na očích i samotným hráčům. Tyto údaje totiž mají sloužit především k vytvoření samotného světa – jak bude strukturován a co budeme moci v jednotlivých oblastech najít.
Autoři nehodlají přinést hráči všechno jako na stříbrném podnosu, ale naopak je jejich cílem, aby byl nucen přemýšlet o světě a stavu, v jakém se v danou chvíli nachází.