Želví bojovníci mají problémy se snímkováním. Kdo dal do jejich pizzy ančovičky?
Akční mlátička Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan je venku teprve několik hodin a už jsme se dočetli o velmi nepříjemném zjištění. Hra je totiž fixovaná na 30 snímků za sekundu. To se ovšem netýká pouze verzí pro konzole, ale také PC verze. V tuto chvíli neexistuje způsob, který by tento problém vyřešil. Vše má za vinu zřejmě fakt, že se (v případě PC verze) jedná o konzolový port, který počítačoví hráči obvykle příliš v lásce nemají. Ostatně vývojáři z Platinum Games udělali v roce 2013 podobnou krpu u Metal Gear Rising: Revengeance, který byl hratelný pouze v rozlišení 1080p, což se nakonec podařilo dodatečně opravit pomocí fanouškovského modu. Rozhněvaní hráči tak nyní čekají, co se bude dít dál. Někteří si mimo nízkého FPS stěžují na matoucí boje, špatný ovládací systém a nehezké grafické zpracování. Jak se zdá, nové pokračování želvích krasavců nevykročilo zrovna šťastnou nohou.
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan u nás vychází již 27. května na PC, PlayStation 4, Xbox One a jejich starší generace.
Minimální hardwarové požadavky
• Operační systém: Windows 10 / Windows 8 / Windows 7 / Windows Vista • Procesor: Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.0GHz / AMD Athlon II x2 250 @ 3.0GHz • Paměť: 1 GB RAM • Grafická karta: NVIDIA GeForce 8800 GT / AMD Radeon HD 4770 • DirectX: Verze 9.0c • Připojení: Širokopásmové připojení k internetu • Pevný disk: 7 GB volného místa • Zvuková karta: DirectX 9.0c nebo novější