Podle známého analytika hru porazily pouze dvě letošní novinky.
Remasteru hry The Elder Scrolls IV: Oblivion se navzdory okamžitému vydání po samotném oznámení a s tím spojené absenci marketingové kampaně podařilo oslovit velké množství hráčů. Úspěch hry je velmi dobře patrný při pohledu na čísla aktivních hráčů na Steamu i žebříček nejstahovanějších her na PlayStation Storu, o kterém jsme vás blíže informovali v samostatné novince.
S dalšími zajímavými poznatky se o pozornost nově přihlásil Mat Piscatella z analytické společnosti Circana. Ten tvrdí, že z pohledu prodaných kopií na tradičně klíčovém severoamerickém trhu je The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered zatím třetí nejúspěšnější hrou letošního roku. První dvě místa podle jeho zdrojů a výpočtů přitom drží hry Monster Hunter: Wilds a Assassin’s Creed: Shadows.
Společnost Circana navíc do svých výsledků dlouhodobě nezapočítává čísla z předplatitelských služeb, což znamená, že The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered dosáhlo na zmiňovanou třetí pozici i bez příspěvku hráčů z Game Passu, kam remaster známého RPG zamířil již v den vydání.