Paradox to přiznává už týden po vydání.
Xcomem inspirovaná tahová strategie The Lamplighters League od studia Harebrained Schemes vyšla teprve na začátku října. Už teď ale vydavatel Paradox Interactive přiznává finanční propad novinky, která vstoupila rovnou do předplatitelské služby Game Pass.
„The Lamplighters League je zábavná hra s mnoha silnými stránkami. Přestože v předplatitelských službách jsou vidět poměrně příznivé počty hráčů, komerční přijetí je příliš slabé, což je upřímně řečeno velké zklamání,“ říká šéf Paradoxu Fredrik Wester.
Z nákladů ve výši 320 milionů švédských korun (29 milionů dolarů) počítá vydavatel se ztrátou 248 milionů švédských korun (22,5 milionu dolarů).
„Herní projekty jsou ze své podstaty vždy riskantní, ale ve výsledku jsme nedosáhli výsledků, které bychom potřebovali. Je to bolestivé, ale o to více nás to nutí vyhrnout si rukávy a pracovat lépe,“ dodává Wester.