The Last of Us Part II překonává různé rekordy v prodejnosti
The Last of Us Part 2 Novinka The Last of Us Part II překonává různé rekordy v prodejnosti

The Last of Us Part II překonává různé rekordy v prodejnosti

Ondřej Partl

Ondřej Partl

107
Platformy PlayStation PlayStation 4

Ve Velké Británii se titulu neskutečně daří.

Reklama

The Last of Us Part II dorazilo na pulty obchodů již před několika dny, přičemž si hráči mohou již plnými doušky užívat pokračování příběhu Joela a Ellie (ačkoliv to zřejmě neplatí pro všechny, jelikož hra od vydání čelí poměrně silnému review bombingu ze stran nespokojených hráčů).

Faktem ale zůstává, že titul se prodává v podstatě jak rohlíky (a to i u nás), kdy se třeba ve Velké Británii stal nejrychleji prodávanou hrou této generace, pokořující tak čísla Uncharted 4 o celé jedné procento.

Oproti prvnímu dílu pak jeho pokračování v zemi za velkou louží vykazuje 76% nárůst v prodejích při vydání, což mu vyneslo titul nejlepšího launche v tomto roce, kdy předchozího držitele této pozice - Animal Crossing: New Horizons překonalo o 40 %.

Za zmínku zcela jistě stojí, že v těchto statistikách nejsou zahrnuty digitální prodeje, pročež po jejich započítání by se pravděpodobně jednalo o čísla ještě o dost vyšší.

Při pohledu na zbytek žebříčku z tohoto týdne si ještě můžeme povšimnout titulu Ring Fit Adventure, jenž se na druhém místě v prodejnosti drží již třetím týdnem, kdy pokaždé jeho čísla zase o nějaký kus stoupnou (tentokrát o 31 %).

Divit se pak můžeme i nad šestým místem, kde se stále nalézá městská akce Grand Theft Auto V, u níž prodejnost neovlivnil ani fakt, že byla před nějakou dobou rozdávána zcela zdarma na Epic Games Store. Fascinující!

Kompletní žebříček prodejnosti her ve Velké Británii z uplynulého týdne:

  1. The Last of Us Part II
  2. Ring Fit Adventure
  3. FIFA 20
  4. Mario Kart 8: Deluxe
  5. Call of Duty: Modern Warfare
  6. Grand Theft Auto V
  7. Minecraft (verze pro Switch)
  8. 51 Worldwide Games
  9. Pokémon Shield
  10. Star Wars Jedi: Fallen Order

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama