The Order 1886 - Mé očekávání
Blogy čtenářů Článek The Order 1886 - Mé očekávání

The Order 1886 - Mé očekávání

Anonymní

Anonymní

Stovku vývojářů v kalifornském Irvine už netrápí otázka: "Co přinese next -gen ? " Kladli si ji od prvních diskusí se Sony , jejichž tématem byl vývoj…

Reklama

Stovku vývojářů v kalifornském Irvine už netrápí otázka: "Co přinese next -gen ? " Kladli si ji od prvních diskusí se Sony , jejichž tématem byl vývoj vlastní IP. Tehdy se psal rok 2006. Nadstandardní vztahy jim umožnily dát do pohybu riskantní plán, na jehož konci mají odpověď - The Order 1886.

Third person akce zasazená do prostředí steampunkového Londýna byla poprvé veřejnosti představena na E3 formou renderováného traileru.The Order 1886 je stále opředena tajemstvím, neví se, jak se bude hrát ani co bude úkolem skupiny, která má blízko k Lize Spravedlivých. Na The Order 1886 je zajímavé něco jiného, má zatím najimpresívnejší technologickou páteř,jakou jsem viděl."Co dokáže next -gen ? " Klade si Weerasuriya řečnickou otázku. "Co hráči chtějí, aby se v hrách změnilo? " Není to grafika, až k takovému dramatického skoku při přechodu z PS3 na PS4 nedojde. Je to AI ? Množství pixelů na obrazovce , animace ? Ready at Dawn vidí budoucnost v realistickém zpracování herního prostředí a dosud neviděné interakci. " Nespoléhá se na to , co již bylo uděláno.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/p-eCak-9pCA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Pamatujete si, když jste poprvé prostřelili dřevěnou stěnu a kulka zabila vojáka stojícího za ní ? Je to už dávno, že ? Co kdybyste mohli výstřely rozstřílet dřevěný plot ? Jednu příčku po druhé a pak tlakovou vlnou odhodit celou jeho část? "Když zničíte objekt v jiných hrách, jednoduše zmizí . V The Order 1886 zůstane nadále v prostředí, " např. střílíte do trosek tančící na zemi v soustředěné palbě. Obyčejné, řeknete si. Co kdyby ty kulky deformovaly materiál, ze kterého je objekt vyroben? Co kdybyste bednu otevřely a přesnou muškou ji rozebrali na jednotlivé části , z nichž je složena ?" Řekněme si , že pokud je něco postavené z cihel , nebude sepoužívat fotografiie cihly s cementem, " Jednoduše řečeno odlišný přístup k stavbě herního světa . " Autoři vytvoří cihlu i cement a na základě toho získají rozmanitost materiálů. " Ready at Dawn dokáže vytvořit i špínu, aplikovat opotřebení i zvětrání jednoduchou replikací výchozí vzorky materiálů uložené v jádru enginu, která produkuje autentičtější výsledky jako kdyby je tvořili výtvarníci manuálně.

 

K jejímu vytvoření spotřebovali autoři desítky GB referenčních fotografií, které fotografovali v Londýně po dobu pěti dnů . " Potřebovali totiž pochopit, o jaké město jde , aby věděli navrhnout v něm gameplay, " a  nezajímal je jen vzhled budov, ale i to jak az čeho jsou postaveny. Otextúrovat budovu je otázka pár minut.Ready at Dawn je jedno z mála studií, které se nespoléhá na frameworky a middleware , celou technologii včetně fyzikálního enginu si vytvořili sami. Jedna věc je mít ve hře realisticky vypadající objekty, ale pokud se tak nechovají, jsou pouhými kulisami a ty autoři odmítají. Materiály mají parametry jako elasticita, váha, deformovatelnost. Chovají se tak , jako žádné jiné. Vlajka ve větru reaguje na střelbu, ťuknutím do stolu , shodíte lahve a ty se pádem na zem rozbijí. Dají se odstřelit nohy stolu, papír se krčí tak jak to od papíru očekáváte . A materiály mají i odlišnou hustotu , střelba do měkké kovové desky zanechá hlubší stopy jako palba do tvrdé.

 

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/2lIG-BI2Vno" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

To nejtěžší bylo přeskočit jednu generaci hardwaru , vrací se k vývoji vlastních nástrojů. Ready at Dawn pracovali hlavně na PSP hrách, při přechodu na PS4 jich nedržela zpět žádná existující nebo používaná technologie. Šlo však o obrovské riziko, museli se všechno naučit a každý jeden systém otestovat . Nejsou to pouze budovy složené z kamene, kachliček , ale i látky , šaty a v neposlední řadě i zbraň, kterou má na rameni vůdce skupiny. "Každá jedna věc musí působit věrně . "

 

 

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama