Top 10 II/
Blogy čtenářů Článek Top 10 II/

Top 10 II/

Playman ...

Playman ...

Top 10

Reklama

Top 10

 

 

Jedno velké specifikum tohoto článku je bezpochyby to, že to je nejnabitější herní článek. Z pohledu her, které nás čekají...

Nejprve se podíváme na 10 nejlepších vývojářů historie, respektive nejúspěšnějších.

Druhak zaostříme na 10 nejočekávanějších her dneška. Chcete vědět jak to s těmi nadcházejícími peckami je? Nuže, směle do toho! Jedná se pouze o PC platformu, konzolové velikány tedy nečekejte.

 

*10 NEJÚSPĚŠNĚJŠÍCH VÝVOJÁŘŮ

 

Měřítko - neboli PODLE:

 

1) VŮBEC NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ

 

10) NEJHORŠÍ

 

1) Blizzard Entertainment-Activision

PROČ a zač vděčí svému umístění?!

Své místo na slunci má tato jistě již dnes velmi známá vývojářská společnost jasné.Firmu založili Mike Morhaime, Allen Adham a Frank Pearce v únoru 1991. Blizzard je mezi fanoušky notoricky známý pro zcela markantní a pravidelné nedodržování ohlášených dat vydání svých her. Na druhou stranu téměř všechny hry od této společnosti se stávají velmi populárními a legendárními klasikami, z nichž nejznámější jsou série her Warcraft, Diablo a StarCraft.

-> Osobně na společnost Blizzard nedám dopustit.

Přes její kvalitu a přímo ukázkovou péči o svou komunitu - své fanoušky,     prostě nejede vlak    -   ostatně stejně jako přes jisté nepsané pravidlo: Do té doby, než bude hra kvalitní - hru prostě nevydáme. A musím dodat - že to čekání za to vždycky stojí !

Jedna jediná výtka by k této společnosti přeci jenom byla:  Přál bych si,  aby přestali vydávat neustálé datadisky ke hře WoW a vydali konečně zcela nový díl - nové pokračování WoW II !

2) EAElectronic ArtsCrytek ,

Klíčoví lidé: John Riccitiello,Frank Gibeau (EA Games),Peter Moore (EA Sports),Rod Humble,Larry Probst,Trip Hawkins (zakladatel)

Obrat 4,2 mld. $ (2009)Výsledek hospodaření -1,08 mld. $ 2009

Počet zaměstnanců 8 000 (31. březen 2010)

PROČ a zač vděčí svému umístění?!

EA je doslova herním gigantem.

Tato společnost byla založena roku 1982 Tripem Hawkinsem. Společnost se stala průkopníkem herního průmyslu - neboli herního businessu chcete-li.EA byla prvních pár let pouze vydavatel (jen pro PC a Amigu), avšak na konci 80. let začala vyvíjet i vlastní hry a v 90. letech začala s podporou herních konzolí. Začíná také expandovat a získávat některé úspěšné vývojáře.Společnost byla také předmětem kritiky, hlavně kvůli své obchodní taktice a zaměstnanecké politice.

 

HRY: NFS,MoH,HP,The Sims a mnoho dalších...

-> Musím přiznat prostý fakt, že na mne osobně dělá poslední dobou společnost Electronic Arts čím dál tím větší dojem - hlavně co se do kvality a hlavně originality některých her týká, už si tedy skoro nemohu v tomto směru stěžovat. Díky výše zmíněným řádkům - dnes na mne dělají (myšleno EA)  dojem v tom dobrém slova smyslu - byly ale doby, kdy se orientovala EA pouze na business a dělala pouze hry takzvaně "na jistotu" a to jsem tuto společnost nemohl ani vidět, zkráceně jsem ji nesnášel ale nyní začala společnost více myslet na kvalitu svých her a začala více riskovat - což je jistě sympatické zjištění a právě díky tomu jsem ji začal respektovat a mít rád.Třeba to mnozí z vás cítili stejně, nevím.

Crytek

->Tato společnost je plná nadaných lidí a inovativních nápadů, které posunuly herní průmysl vždy o kus dále - hlavně tedy pokud jde o grafickou stránku a celkovou technologii zobrazování her.O společnosti Crytek se zde zmíním pouze okrajově - hlavně tedy obrazově. Proč?! Protože google. Protože zkratky ctrl+c a ctrl+v zná každý, jak mi bylo vtipně podsouváno.

3) Epic Games

 

PROČ a zač vděčí svému umístění?!

Možná si mnozí z vás ještě pamatují na stařičkou hru zvanou ZZT (1991) - díky které se společnost stala známější, dříve se však jmenovala Potomac Computer Systems a sídlila v Rockvillu v Marylandu.

Krátce po vydání ZZT se společnost přejmenovala na Epic MegaGames a stala se oblíbenou, když vydala sharewarové verze svých her z první poloviny devadesátých let, jako např. Epic Pinball, Jill of the Jungle nebo Jazz Jackrabbit. Epic MegaGames také vydávala počítačové hry jiných společností. Za zmínku stojí spolupráce se společností Safari Software, se kterou se později Epic spojil a mnohé hry byly od té doby prodávány pod značkou Epic Classics.

 

V roce 1998 vydal Epic MegaGames Unreal, svou první 3D akční hru, která se stala první ze série několika her označovaných jako „Unreal games“. Engine této hry byl použit mnoha dalšími společnostmi zabývajících se vývojem her. V roce 1999 došlo opět k přejmenování společnosti na konečný název Epic Games a potom se celá společnost přestěhovala z Rockvillu do svého nynějšího sídla v Cary. Od té doby až do léta 2007 se ve společnosti mnoho nezměnilo a byly postupně vydány hry Unreal Tournament a Unreal 2 a jejich vylepšované verze. V srpnu 2007 Epic Megagames koupila polskou společnost People Can Fly, jejichž lidé téměř zdvojnásobili počet zaměstnanců na 125.

 

-> Údiv a obdiv zároveň - nad tím co se této společnosti podařilo vytvořit, zůstává rozum stát.Jistě vám něco říká unreal engine, díky kterému spatřilo světlo světa spoustu skvělých her. Vyvinout podobně silný engine a hlavně úspěšný engine by chtěl jistě skoro každý, komu něco říká vývoj her. Jaképak že to nabízí výhody?! Je nenáročný na hardware a technologie, není složitý - pro odborníky, kteří chtějí vytvořit cokoli - neklade na ně takové nároky - hlavně díky tomu, že je výborně ovladatelný. Tento engine je průběžně updateován a vylepšován, vyvíjen ale je zajímavostí, že se drží v průběhu let stále stejného označení a jména.Jinak by jsme zde měli již nejméně desátou verzi...

4) BioWare

PROČ a zač vděčí svému umístění?!

HRY: Baldur's Gate,Neverwinter Nights,Star Wars: Knights of the Old Republic,Mass Effect,Dragon Age: Origins

Příjmy: $17.482 million (2003)

Tato společnost byla založena v únoru roku 1995 a vděčí za své založení těmto lidem:

  1. Ray Muzyka
  2. Greg Zeschuk
  3. Augustine Yip

A podívejte se nyní, co z toho vzešlo:

->Vzešla z toho právě společnost BioWare;kterou dělíme na čtyři části:BioWare Edmonton, BioWare Austin, BioWare Mythic, a BioWare Montreal.->Vzešla z toho úspěšná vývojářská společnost soustřeďující se na RPG žánr a jejím vlastníkem je sice EA ale svojí exceletní prací - si zasloužila vypíchnout na pomyslný vrchol dnešní TOP 10.

->Vzešel z toho BioWare. pomyslný král RPG žánru!

-> Této společnosti přeji jen to nejlepší - dává nám totiž jen ty nejlepší hry RPG žánru. Ať se tedy společnosti BioWare daří, můj názor je jasný: Dejte nám více talentovaných studií - jakým BioWare bezesporu jsou!

5) Ubisoft

PROČ a zač vděčí svému umístění?!

PROČ a zač vděčí svému umístění?! -bude tímto pátým místem končit, ostatní místa již nejsou tak podstatnou věcí...

Příjmy €1.058 billion (2009)

Starý dobrý Ubisoft, kdo by ho neznal?

Ubisoft je francouzský vývojář a vydavatel počítačových her, vznik této společnosti je datován na rok 1986. Hlavní sídlo společnosti je v městě Montreuil-sous-Bois ve Francii. Společnost má pobočky ve více než dvaceti zemích.

-> Přiznávám, že k této společnosti mám spíše negativní vztah. Je schopná otravovat své platící zákazníky i přes to, že je již ochrana prolomena ; na samém začátku a startu hry - kdy to pomáhalo ještě prodejům - to byl dobrý nápad, nyní už tomu tak ale není !Navíc je vedení Ubisoftu stejně arogantní a samolibé - jako jejich prezident Nicolas Sarkozy , vlastním jménem Nicolas Paul Stéphane Sarközy de Nagy-Bocsa,narozen 28. ledna 1955 v hlavním městě Francie, Paříž (Paris).

6) Infinity Ward (Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty 4,Call of Duty 6)

Infinity Ward je americká firma, která vytváří herní sérii Call of Duty. Vznikla v roce 2002 (po vytvoření hry Medal of Honor: Allied Assault) odtrhnutím 20 vývojářů, mezi nimiž byli i všichni producenti. Nápad na Call of Duty prý přišel až před E3 2002. Ihned po vytvoření prvního dílu bylo studio skoupeno společností Activision.jistě jste o nich slyšeli

7) CD Projekt

Možná znáte společnost CD Projekt díky mnohým hrám, které vydala. Nyní se ale změnil název společnosti na Comgad - Computer Games Distribution s.r.o ..

8) Valve Software

Firmu založili Gabe Newell a Nike Harrington v říjnu roku 1996. Oba byli dlouholetými zaměstnanci společnostiMicrosoft, kde získali značné finanční prostředky. Společně také obdivovali počítačové hry, což byl možná hlavní důvod, proč se pustili do jejich tvorby.Udělat de facto díru do světa . (Half Life,Counter-Strike,Team Fortress, Portal )

Valve *VYTVOŘILI SLUŽBU STEAM*

9) Piranha Bytes

Někdejší tvůrci Gothic, jistě si

vzpomínáte...

10) 2K Games

-> Pomyslného černého petra získalo 2K, za své prasácké a arogantní chování. Doslova a do písmene "vybrakovat"hru,  na kterou čekalo takové množství hráčů a ještě zkoušet naši trpělivost tím, že nám nedají na oficiální stránky náš rodný ČESKÝ JAZYK - toto se prostě nedělá a to nemluvím o stovce dalších chyb !!!

*PO KLIKNUTÍ NA TU KTEROU VÝVOJÁŘSKOU SPOLEČNOST, SE DOSTANETE NA JEJÍ OFICIÁLNÍ STRÁNKY!

Význam druhý:

10 NEJOČEKÁVANĚJŠÍCH HER

*10 nejočekávanějších her - pro mne

Měřítko - neboli PODLE:

10 - nejméně očekávaná hra

až do 1 - NEJVÍCE OČEKÁVANÁ HRA

*PO KLIKNUTÍ NA TU KTEROU HRU SE

DOSTANETE NA JEJÍ OFICIÁLNÍ STRÁNKY!

 

 

10: Ghost Recon

PROČ se na hru těšit?->Prvotřídně působící akce, která sice zřejmě ztratí něco z taktické hloubky, zato ale bude o to dynamičtější střílečkou se zajímavou příběhovou kampaní i propracovaným multiplayerem.

Kdy?

Vydání v ČRbřezen 2011

 

9: Deus ExHuman Revolution

PROČ se na hru těšit? Abych se přiznal - osobně jsem s hrami Deus Ex zatím neměl tu čest a nynější díl vypadá skutečně našlapaně! Nejvíce oceňuji dva možné styly hraní - tichý a vyvražďovací, při kterém půjdete bez skrupulý rovnou na věc - což je snad jasné.

Kdy?

Vydání v ČRbřezen 2011

Žánrově je hra spíš RPG než akcí, přesně jako byl první díl Deus Ex, k jehož odkazu se vývojáři snaží být loajální. Hratelnost je tedy opět postavena na činění rozhodnutí, která mají následky, a možnosti výběru z různých cest a různých řešení v nelineárním prostoru. RPG i proto, že se dá přizpůsobit postavu k obrazu svému, stejně jako zbraně. Dění budete sledovat povětšinou z vlastních očí, jen občas se kamera automaticky přepne do third-person pohledu - to ve chvíli, kdy budete vykonávat určité činnosti, jako třeba krytí se, nebo když zkrátka bude vhodné, abyste viděli vaši postavu něco provádět. Svobodně přepínat mezi first-person a third-person ale nepůjde. Hackování tvoří pilíř hry a Eidos odmítá nazývat ho pouze mini-hrou. za souběžného hlídání si dalších věcí. Průběh hackování jinak můžete ovlivnit, když budete vybaveni těmi pravými augmentacemi, pokud se tedy rozhodnete pro tento směr vývoje vaší postavy.

    8:DriverSan Francisco

    PROČ se na hru těšit? Bude to opět ten starý dobrý Driver? To je otázka - alespoň v mých očích se hra jeví poňekud rozpoluplně. Uvidíme - jak to se hrou nakonec dopadne.

    Kdy?

    Vydání v ČRúnor 2011

     

    7:Rage

    PROČ se na hru těšit?

    Nikdy nekončící akce, atmosfericky nabitý Rage slibuje mnohé... btw a já už ani nevím, jak dlouho na hru čekám. Snad se tedy čekání vyplatí.

    Kdy?

    Vydání v ČRbřezen 2011
    1. Příběh se odehrává zhruba 75 let po dopadu komety, kdy proti sobě stojí tři strany: zlý režim, který se snaží lidi dostat pod svou moc, resistence, po jejímž boku budete pracovat, a osadníci žijíci v pustinách.Lidi v této postapokalyptické době nejvíc baví závodění, jsou zároveň v ohrožení banditů, střílícím v poušti po projíždějících vozech. Na vaše auta budete moci montovat různé zbraně. Kooperativní MP bude víc ve stylu WoW: připojíte se na server a půjdete s někým splnit jedinou misi. Hrát celou hru (20+ hodin) např. přes Xbox Live by bylo vyčerpávající.

    2. Závodění v MP: dostanete za úkol třeba zničit auto číslo tři, než závod skončí, nebo nezajet žádné z NPC, které budou přebíhat trať. A možná vám na cestě budou křepčit i mutanti kolem hořících barelů.

      6: Portal 2

      PROČ se na hru těšit? Ze zkoušky na hru  se vyklubala - plnohodnotná hra. Pokud pouhé demo přineslo doslova malé "zemětřesení mezi hráči" co potom způsobí tento druhý díl?! Nepochybuji nad kladnými ohlasy a reakcemi, tahle hra bude prostě bomba!

      Kdy?

      Vydání v ČRleden 2011

      Portal jistě nemusím dlouho představovat, hra která potrápila nejednoho hráče a jeho mozkové závity. Jediná jeho záporná vlastnost byla, že byl dost krátký a to se nyní mění. Portal byl zkouška, Portal 2 je již skutečná a plnohodnotná hra. Příběh se posouvá o několik set let po události v jedničce, hlavní hrdinka zůstala a Chell je opět zajat, tím se nám charakterizuje příběh. A co dál? Připravte se na mnoho nových možností průchodem úrovní a ještě více. To vše již v samotné hře Portal 2!!

        Na konci jedničky hráč vyhrál vyrváním tzv. "Spheres" z GLaDOS a jejich spálením. Těchto Sfér je ale více a nyní mají ve dvojce své vlastní osobnosti, stejně jako své vlastní sekce budovy v Aperture Science, které si za ty stovky let přivlastnily. Každá Sféra bude mít svoji unikátní osobnost. Jednou takovou bude Wheatley, což je příkladný průvodce.

      Wheatley je frustrován svou nepohyblivostí (je to jen koule zavěšená na stropních kolejničkách) a tak se rozhodne využít Chell ke svému vysvobození. Chell jej bude moci nosit s sebou a kromě neustálého kecání jej bude moci využít i k hackování různých portů a překážek. Díky Wheatleymu také poprvé potkáte novou GLaDOS, která si na vás hned vzpomene a hra na kočku a myš může začít.Možná největším přídavkem do světa Portalu bude co-op. Ten bude mít v Portalu 2 svoji vlastní, oddělenou kampaň, jež bude logicky zapadat do té singleplayerové. Hráči si budou moci vybrat, který příběh si projdou jako první.V co-opu nebude vystopovat Chell, hlavní hrdinka hry, ale dva němí roboti. Každý bude moci vytvářet portály a oba dva budou moci procházet svými portály navzájem. Zatímco singleplayer má být spíše klidnější a má potrápit mozek, co-op bude zaměřen více na rychlejší hru, aniž by mozek ustoupil do pozadí.

      Důležitá má být i vzájemná komunikace. Implementován bude splitscreen a dokonce i "obraz v obraze". Valve také pracuje na kontextových příkazech, jež vám umožní vkládat přímo do herního světa ikony, které budou instruovat spoluhráče kde vytvořit portál, nebo co kde udělat.V kooperaci se budou například vyskytovat úrovně, kdy jeden hráč musí rychle běžet nebezpečnou cestou, zatímco druhý hráč za chodu odstraňuje z té cesty překážky.Důležitým prvkem hry bude i hudba. Ta v Portalu nebyla vůbec, až na závěrečnou písničku Still Alive. Portal 2 bude také končit písní, ale tentokrát bude hudba rozseta i přímo ve hře. Nebude to prý ale jen obyčejná implementace - ve hře mají být nějaké způsoby, jak nalézat a objevit nové písničky. Valve zatím nechtějí prozradit více. Na hudbě už nyní pracuje tvůrce Still Alive, Jonathan Coulton.

      5: Dragon Age II

      PROČ se na hru těšit? První díl mne osobně neoslovil, mnohé však ano. Snad to vyjde v tomto pokráčování...Kdy?

      Vydání v ČRbřezen 2011

      1. Dragon Age 2: Rise to Power je chystané pokračování úspěšného Dragon Age: Prameny (Origins).

      2. Hra nenavazuje přímo na děj Origins, i když se částečně odehrává ve stejnou dobu - ale to pouze na začátku hry a poté se příběh roztáhne až do 10-ti leté etapy života hlavního hrdiny, kterým (kterou) je tajemný hrdina (hrdinka) Hawke.

      3. Dragon Age 2 nebude o žádném boji proti prastarému zlu či o získání nějakého pokladu..hra se bude celá točit kolem hlavní postavy Hawka a jeho cestě k moci a slávě.

      4. Předem daná je jeho historie (až po přepadení Lotheringu zplozenci), příjmení (Hawke), rasa (člověk) a to, že je hrdinou Kirkwallu..to, jak se k tomuto titulu dopracoval/-a už bude na nás..cest bude mnoho a během putování navštívíme spoustu míst Thedasu, o kterých jsme se v Pramenech pouze doslechli/dočetli.

      5. Hra samotná začíná v Lotheringu a to v době, kdy je Ferelden napaden Pohromou (Blight), kterou zažehnává právě náš hrdina z Pramenů. Zažijeme tedy vyplenění Lotheringu a následný útěk s rodinou na sever - ještě nevíme, kdo přesně ta rodina bude..100% víme o sestře, která bude i členkou naší družiny (mág) a pravděpodobně budeme mít alespoň zpočátku ještě i oba rodiče..to už jsou ale spekulace.

      Prozatím známá fakta:

      - hra je opět čistě single-playerovou záležitostí (tedy žádný multiplayer ani co-op) - hra má vyjít 23.března 2011 v USA a 25.března 2011 v Evropě - opět se setkáme s Flemmeth, mocnou prastarou čarodějkou - hlavní postava se bude jmenovat Hawke - Hawke může být muž nebo žena, ale pouze lidské rasy - Hawke může být mág, zloděj nebo válečník (samozřejmě nepřijdeme o specializace, které naopak možná ještě přibudou) - Hawke bude plně nadabován - systém rozhovorů bude podobný tomu v Mass Effect 1 a 2 - s malou úpravou -> uprostřed kolečka bude po vybrání odpovědi (narozdíl od Pramenů, ne doslovné) vždy značka, která udává tón, jakým Hawke dané téma bude komentovat..což by mělo zabránit nedorozuměním - v PC verzi zůstane ovládání z větší části stejné, ale konzolové verze jej budou mít kompletně překopáno a přizpůsobeno možnostem gamepadu (bude akčnější) - do hry půjde naimportovat uložená pozice z Pramenů (potažmo Procitnutí)..to sice neznamená, že se nám přenese postava či předměty, ale že se určitým způsobem projeví ve hře důležitá rozhodnutí, které jsme během Pramenů učinili - hra se bude odehrávat v průběhu 10-ti let - opět budeme mít svou družinu - příběh DA2 bude alespoň z části odvyprávěn Hawkeho přítelem (trpaslíkem) Varricem

       

        4: Need for Speed: Hot Pursuit

        PROČ se na hru těšit?Studio Criterion ve mně vzbudilo velké naděje a sympatie. Chuť benzínu a vůně spálených pneumanik. Znáte ten pocit? Že jste ho nikdy neměli možnost poznat?! Tak vám garantuji, že s touto hrou to zaručeně poznáte a nejen to, přijde comeback ve velkém stylu a já nepochybuji o tom, že to bude stát za to!

        Kdy?

        Vydání v ČRlistopad 2010

        Hráči Need for Speed poprvé v jeho historii okusí záživnou a infarktovou akci jak v roli policajtů, tak závodníků. Hot Pursuit hladce spojuje úžasně propracovanou a zcela vymezenou kariéru pro jednoho hráče se strhujícím zážitkem z multiplayeru ve všech závodních módech. Ať už hrají online s přáteli, přijímají jejich výzvy nebo hrají sólo kariéru, obdrží hráči odměny, které jim zajistí posun na další úroveň a zpřístupní nová auta, zbraně a vybavení.

        Need For Speed Autolog – V Need for Speed Hot Pursuit určují vše zážitky ze hry spoluhráči. Need for Speed Autolog je revoluční systém, který propojuje spoluhráče přímo v jednotlivých vlastních hrách a umožňuje jim porovnávání a sdílení všech zkušeností, obrázků a misí. Need for Speed Autolog instinktivně předkládá další výzvy na základě toho, co dělají vaši přátelé, a tak vytváří vysoce dynamický společenský zážitek ze vzájemného soutěžení.

        Vlastnosti hry

        3: Call of DutyBlack Ops

        PROČ se na hru těšit? Nový vítr do plachet rozjeté herní mašinérie přijde již co nevidět! Držte si klobouky dámy a pánové, s touto hrou dostanete do krve trochu vzrušení a adrenalinu! Call of Duty bude dělat opět čest svému jménu a přijde konečně s novými prvky hratelnosti a příběhu, konečně tedy změna! To vše a mnohem více cítím nyní a v okamžiku - kdy byla vydána první informace o této hře. Doufám tedy, že to není jedna velká naivita a CoD potvrdí svou kvalitu - když ne v plných deseti bodů z deseti, tak alespoň v devítkovém hodnocení. Nakonec ale se série CoD těšila jak u recenzentů, tak u hráčů samotných skutečně velké oblibě - myslím, že to ani tentokrát nebude jinak. Snad se ale intenzita zábavnosti bude v nadlších dílech série zvyšovat, nikoli stagnovat anebo dokonce snižovat - jak to osobně pociťuji v několika posledních dílech CoD, Prostě a jednoduše - CoD neměla tu sílu překvapení, prostě to pro mne bylo jedno a to samé. Black Ops je ale překvapivých okamžiků plný, doufejme tedy - že se té kvality pořádně lekneme, až tak bude totiž nový CoD dobrý!

        Kdy?

        Vydání v ČRlistopad 2010
        • Call of Duty: Black Ops vychází 9. Listopadu 2010
        • Hru vyvíjí společnost Treyarch, které má za sebou tituly jako Call of Duty 3, nebo Call of Duty: World at War
        • Engine hry je vylepšenou verzí z CoD: World at War
        • Hra vyjde na PC, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo DS a Wi
        • Dějištěm hry nemá být přítomnost ani budoucnost, nýbrž pravděpodobně akce americké armády za doby války ve Vietnamu, plus tajné operace jednotek SAS v osmdesátých letech na západě starého kontinentu
        • Call od Duty s podtitulem Black Ops zavítá do Studené války, mj. můžete navštívit lokace jako je Rusko, Vietnam či Kuba
        • Multiplayer nabídne hráčům kooperativní režim (co-op) pro 2 – 4 hráče
        • Opět se vrátí do hry vozidla (ovšem nečekejte nic ve stylu World at War)
        • Ve hře budou dedikované servery, což je o proti Modern Warfare 2 značný pokrok
        • Activision vydá dvě limitované edice (Prestige a Hardened), jež budou obsahovat exkluzivní dárky – viz. odkaz
        • tyto dvě limitované edice budou obsahovat také mapy se slavným Zombie módem z CoD 5: World at War
        • ačkoliv panovaly zvěsti, že bude multiplayer Call of Duty: Black Ops (nesmyslně) zpoplatněn, vše bylo nakonec vyvráceno
        • CoD: Black Ops v Německu, Japonsku a dalších zemích cenzurováno
        • Black Ops nabídne tématický Wii balíček

         

        2: Crysis 2

        PROČ se na hru těšit? Tak tato otázka již postrádá význam v případě Crysis 2! Koho by nebavilo běhat po městě a střílet cokoli , co se jen pohne a ještě když na sobě máte ten strašně cool oblek a arzenál zbraní, který by vám mohla závidět i lecjaká jaderná ponorka!

        Kdy?

        Vydání v ČRbřezen 2011

        Německé studio Crytek ušlo za jedenáct let své existence ohromný kus cesty. V roce 1999 začínali tři turečtí Němci, Faruk, Cevat a Avni, v prťavém bavorském Koburgu. Kuchtili tech dema pro Nvidii a snili o čupr budoucnosti s vlastním čupr enginem a ještě víc čupr FPS střílečkou. Dnes sídlí ve Frankfurtu nad Mohanem, mají pobočky v Jižní Korey i Velké Británii (bývalé studio Free Radical) a na jejich nové hře pracuje po celém světě víc jak 600 lidí. Někdy během procesu snění, který je pro většinu z nás konečným stádiem, dokázali totiž vytvořit hru, která na pár let zdvihla laťku FPS mimo dosah většiny konkurence. A po ní ještě jednu. Jmenovala se Crysis a pro změnu zdvihla laťku co do technického zpracování...

        Totální klimatický a sociální kolaps. A aby toho nebylo málo, vrátili se naši přátelé z minulého dílu - aby vyrvali srdce z největšího ikonického místa na Zemi, z města New York. Toto "velké jablko" nám div nespadne na naše drahocené hlavy. S pomocí Nanosuit 2 stojí pouze jeden supervoják mezi životem a smrtí, na jehož bedrech leží zachránit lidstvo od úplné destrukce v městské džungli zvané New York City.

         

          1: Zaklínač 2: Vrahové králů

          PROČ se na hru těšit?

          1. Pro strhující promyšlený příběh se standardy pro realistické, nelineární vyprávění hry.*Sex a erotika

          2. Na epické, silné, elektrizující dobrodružství vyprávěné nelineální hrou.Nový, vylepšení retrospektivní systém.

          3. Pro jedinečný, hluboký, konzistentní a silný herní svět založený na jedné z nejlépe prodávaných knižních sérií.

          Kdy?

          Vydání v ČRleden 2011

           

          Geralt. Říkává vám toto jméno něco? ne? Tak to si prosím zajděte do knihovny a půjčte si Ságu o zaklínači od Andrzeje Sapkowského. Pohltí vás nejen svým humorem ale i neskutečnou mírou atmosféričnosti.Zda bude větším zážitkem hra než-li kniha se dozvíme již za nedlouho.

          CHCETE SI UDĚLAT PAPÍROVÉHO GERALTA?! není nic lehčího než si ho vystřihnout , zde na to máte vše potřebné! Zde je více informací v českém jazyce!

          CD Projekt RED vyhlásil novou soutěž pra fanoušky, která určitě zaujme svojí originálností. Stačí, když se oblečete jako vaše oblíbená postava ze světa zaklínače a zašlete tvůrcům fotku. Kostým nemusí být přesný - kreativita se počítá. Obličeje fanoušků, kteří se umístí na prvních dvou místech, se objeví i ve hře a oba dva získají navíc zdarma kopii hry. Na oficiálním facebooku můžete naléz plakát, vztahující se k této soutěži a pravidla.

          Zaklínač 2 - stručný popis

           

          Druhý díl ságy o Zaklínači, Geraltovi z Rivie, představuje strhující a promyšlený příběh, který definuje nové standardy pro vyprávění her s nelineárním dějem. Hra kromě epického příběhu nabízí i originální brutální bojový systém, který spojuje taktické prvky s dynamickou akcí v jedinečný celek. Nový, moderní herní engine umožňující jak nádherné vizuální zpracování, tak sofistikované herní mechanismy, nechává hráče nahlédnout do nejživějšího a nejreálnějšího světa, který byl kdy pro RPG stvořen. Dech beroucí příběh, dynamický bojový systém, nádherná grafika i všechno to ostatní, co dělalo z původního Zaklínače tak skvělou hru, je teď ještě umocněno modernější a propracovanější technologií.

           

          Playman

          Reklama
          Reklama

          Uživatelský článek

          Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

          Komentáře

          Nejsi přihlášený(á)

          Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

          Rychlé přihlášení přes:

          Google Seznam Discord Discord
          Reklama
          Reklama