Zpět na článek

Diskuze: Toxicita a Streaming: Svoboda vs. pravidla

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
1. 6. 2020 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Strýmeři" jsou zajímavá stvoření. Nic neumí, inteligenci a vzdělání jim nikdo nedal a jejich vyjadřovací schopnosti jsou též ubohé. O ničem nic neví, když se do něčeho pustí, tak je to jenom k smíchu atd. Jsou to jenom další netáhla. Lze k těmto věcem přirovnat naše nepřzpůsobivé. Nula práce, obsah a myšlenka v jejich větách nulová. Slovník, za který by se i dlaždič styděl, používání plurálu majestaticus úplně špatným způsobem. Mohl bych pokračovat. Jediné co "umí" je flákat se u počítače a nebýt nikomu a ničemu k užitku. Zkrátka a dobře... jejich existence je naprosto zbytečná. Kdykoliv jim někdo něco vyčte, mluvím o našich "dokonalých všeumělech" z české scény, tak akorát tak brečí o toxicitě. Mimochodem opravdu by jim někdo měl ve slovníku najíst jaký má význam slovo toxicita. Není to význam v jakém se to užívá. Bohužel to přejali od "eméričanů" a z jejich už tak omezené Angličtiny. Česky neumí, anglicky také ne. Jejich čengličtina, při které tzv. "feelujou" jak jim to jde, je k uzoufání. Jsou tupí a podřadní. Obsah který vyvěšují na své kanály? Ubohé a trapné hlášky, které akorát cpou do hlavy mileniálům, kteří jsou už takhle dost tupý. Rodný jazyk nezvládají už takhle a teď když si k tomu připočtete jak nevzdělaní a bezcenní "strýmeři" jsou, tak ti to jenom dorazí ten jejich slovník.

Johan
Johan
Level 36 Level 36
1. 6. 2020 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý článek, a pěkně napsáno...

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johan Díky 😀

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
31. 5. 2020 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neměly to být tři různé články? Jeden o nevhodném chování diváků, jeden o nevhodném chování streamerů a jeden o nevhodně nastavených pravidlech pro streamy? Takhle je to od všeho trochu a celková myšlenka žádná- žádná ze tří částí článku se zbylými dvěma nesouvisí. Nápad dobrý, ale takhle bohužel nemá vůbec žádný efekt, určitě ne pro lidi, kteří čtou denně spousty článků nebo se dokonce zajímají o konkrétní problematiku. Neberte to ale prosím jako bezúčelnou kritiku či snad pokus odradit vás od psaní, to vůbec ne, spíš jako radu do budoucna, že méně je někdy více. Já s myšlenkami uvedenými v textu víceméně souhlasím, ale každá z nich si zasloužila více prostoru- alespoň několik příkladů, nějaký úvod, nějaký závěr. Musím ovšem podotknout, že vás plně chápu- s touhle touhou, použít všechny dobré myšlenky a nápady hned, do jednoho dílka, na kterém zrovna pracuje, se v začátcích své tvorby setkal asi každý, ať už maloval obraz, psal písničku nebo třeba úvahový článek. Jenže pak se často s hrůzou zjistí, že si člověk vyplýtval nápady na celý další rok a teď nemá co tvořit, o čem psát. Tak vám přeju, ať těch nápadů máte ještě spoustu, ale neplýtvejte s nimi- každý z vašich nápadů na článek si zaslouží být komplexně rozvinut do svého samostatného, plně hodnotného textu, s vlastním úvodem, statí, závěrem a všemi náležitostmi- nápady máte dobré, tak jich nemusíte hned několik těsnat pod střechu jednoho článku, kde spolu soupeří o pozornost čtenáře (který si z článku opravdu odnese zhruba dvě informace), naopak nechte své náměty zaznít samostatně a s plnou parádou. A protože už se dost opakuju, nezbývá než vám i přes mou drobnou kritiku poděkovat za ochotu napsat sem článek a za snahu obsáhnout v něm velice složitou problematiku. Děkuju.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Díky za konstruktivní kritiku. Je pravda, že by obsažená témata vydala klidně na bakalářku či diplomku. Nejsem si ale jist, zda by přílišnou komplexnost čtenáři ocenili (na opravdový "deep dive" není prostor). Možností by byl například seriál, který by se v každém díle věnoval jednomu tématu. Pro člověka, který se problematikou zabývá podrobněji, se samozřejmě jedná o její hrubý nástřel. Dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že spolu části článku nesouvisí. Ona toxičnost a vulgarita je také jedním z mnoha faktorů, na jejichž základě vznikají např. zmíněná pravidla Twitche, nebo to, proč se Skyrim Babča necítí ve své kůži. Chápu ale vaše vnímání kontrastu mezi informacemi o Shirley Curry a zbytkem článku. Koneckonců se ale jedná o subjektivní úvahu, za kterou stojí myšlenkové pochody, odstartované právě kauzou Skyrim Grandma. Co se týče nápadů na články, nemusíte se bát, těch mám tolik, že je spíše problém vyselektovat ty vhodné. Tak či tak si velmi cením zpětné vazby a určitě se nad vašimi poznámkami zamyslím 😀

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
31. 5. 2020 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Jasně, je jen na vás, jestli si z mojí poznámky něco vezmete, nebo naopak vůbec nic, vy píšete články a musí být především podle vašich představ, jinak to ani nejde. :-) Jen tedy upřesním s tou nesouvislostí, protože jak se mi často stává, vyjádřil jsem se nepřesně- pojítko (streamování) mezi částmi samozřejmě je. :-) Jde o to, že člověk ještě pořádně nestihne politovat babču, a už už aby byl v další větě rozlícen nad vulgaritami českých streamerů, ale ještě než se pořádně rozlítí, už přemýšlí nad politikou streamovacích služeb ohledně definice nepatřičného obsahu. Zkrátka, když už jedna část na čtenáře začíná mít dopad a čtenář se konečně ponoří hlouběji do textu a začne o něm přemýšlet, najednou bez varování přichází část další a tu předchozí nemilosrdně "zaplácne". Samozřejmě taky je to způsob psaní a nepř. ve filmu nebo v hudbě jsou podobné cliffhangery velmi oblíbené. Máte ovšem talent čtenáře zaujmout a zapůsobit na ně, proto mi přijde škoda, že podobně jako ve Wágnerových operách vaše témata v článku mezi sebou spíše válčí. než aby se vzájemně doplňovala. Každopádně určitě pište dál, moc rád jsem si váš článek přečetl! ;-)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Nad každou kritikou přemýšlím. Kdyby byl člověk neustále pouze chválen, neměl by moc příležitostí se zlepšovat. Vaše pocity chápu a v dalších článcích je určitě zužitkuji.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
31. 5. 2020 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já vidím dnešní dobu asi tak, že čím víc jsou lidé elektronicky propojeni, tím si jsou více vzdáleni a jako by byl každý rázem geniální všeználek. Mně se ale zdá, že lidé začínají více hloupnout a sledovat jen blblosti. Dříve jsem se strašně smál nad filmem "Absorudistán", dnes mám strach že to tak za pár let bude. Amerika už má svého debila na trůnu, jen to není černý wrestler a bývalí král pornoherectví a místo pořadu "Au moje koule", se lidé baví u stoky českých seriálů nebo na internetu sledováním lidí. To druhé ještě není tak hrozné, protože se na internetu nechají sledovat zajímavé věci ale taky pak lidi a hlavně jejich tvorba, kde zůstane rozum stát, že za vypatlanost kterou předvádí, jim ještě lidé tleskají, berou je jak modly a ještě jim posílají nehorázné sumy peněž. To dnešní lidi baví a mně je z toho smutno, protože od doby, kdy lidé jásali nad popravami vinných i nevinných, hlavně když se zabíjelo, jsme ušli velký kus cesty ke sebezlepšení. Bohužel doba elektronická z nás opět dělá tupé, líné a hloupé stádo. Je nějaká naděje na lepší budoucnost? Doufejme že jo, ale jak už řekl jeden velikán: Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. u té první si tím však nejsem tak jist.", se obávám, že je Absorudistán neodvratitelný. P.S. Ten film doporučuji. :-)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Domnívám se, že vždy záleží čistě na dané osobě. Hlupák zůstane hlupákem, i kdyby na chleba nebylo. Co se týče forem zábavy, tak nejlepší je ostatní lidi neřešit a nezaobírat se jejich vkusem. Člověk by se musel jinak zbláznit. Film jsem myslím kdysi viděl, ale nejsem si jist. Díky za tip 👌

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
31. 5. 2020 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Tak o tom žádná, někdy není někomu radno ani pomoci, když je vždy v opozici. Dovolím si tvrdit, že jako druh člověka, který je pro každou prdel zvládnu hodně zábavy a humoru, hlavně toho černého. ;-) Ale na tom internetu mi vážně někdy něco hlava nebere. Naštěstí jsou i výjimky a to i u nás, takže se něco sledovat dá. Škoda že nemáme taky takovou babču nebo dědu. :-)

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

online herní komunita je rakovina a streaming je to nejhorší co nás potkalo.

thievil
thievil
Level 16 Level 16
31. 5. 2020 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Souhlasím, streaming je rakovina... Se koukněte co se děje kolem a kolem. Nemluvě o ovlivňování masy lidí... Prostě je to odraz společnosti nebo povahy lidí.

Bobestom
Bobestom
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thievil Já streaming (všeobecně) vnímám jako nový druh marketingu. Netvrdím, že je to špatně - každý z nás nějaký ten obsah konzumuje. Spíš mi vadí, jak celý tenhle "fenomén" nabobtnal, lidé jsou na něm závislí a především na děti má velký vliv. Človek ráno vstane a z noci na den je všechno "cringe" a každej druhej "boomer" atd. Teď mi došlo, že jsem asi už fakt starej :D ...

thievil
thievil
Level 16 Level 16
31. 5. 2020 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobestom Ja nechápu jak streaming může někdo uznávat nebo nazývat prací! Já tomu říkám charita..ale bohužel to je věc daného jedince co udělá se svými penězi. Spíš to ovlivnění děti mě trápí víc, i třeba že takový stream může být i několik hodin vkuse a dítě by mělo mít i jiné koníčky než jen sledovat třeba i celou noc jedince, který hraje, žblebtá svoje moudra,nebo moudra jiných větších streameru a předkládá jim to jako něco co musí vědět a to jediné je správné. Samozřejmě jsou streamy co jsou naučné a mají určitý smysl. Ale ruku na srdce kolik takových je a kolik lidí (teď myslim zrovna děti) je sleduje.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thievil Ono je to podobné, jako porovnávání sportu a esportu. Je to dvousečná problematika a každý si na to musí odpovědět sám. Kterého hráče by ale nebavilo vydělávat hraním her?

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobestom @2662 Cítím se podobně :D

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thievil @7263 Je to další z mnoha současných médií, která mají velký dopad. Nicméně i ve streamingu lze najít kvalitní autory, tudíž bych vše neviděl tak černě. Důležité je udělat si vlastní obrázek.

Adamo. K
Adamo. K
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne napsany clanek, jsem ho prelouskal na prvni dobrou a chtel bych taky k tomu to tematu neco napsat. Co se tyce te starsi pani, klobouk dolu, ze i tak to v pozehnanem veku hraje hry a sdili svuj ‘’ herni zivot ‘’ na internetu v podobe streamovani. Ale zase na druhou stranu by se mela taky zamerit na sve zdravi a pokud mela z toho i zdravotni problemy, tak potom nevidim problem to cele ukoncit, smazat svuj profil a ukoncit svuj ‘’ herni zivot ‘’ na internetu a hrat si hry v klidu domova o samote. To stejne neuznavam lidi, kteri delaji vlogy, blogy a podobne veci o svem zivote a sdileji je s cizima lidma na internetu a potom se divi, ze maji psychicke problemy. Stale se resi lidska prava, svoboda zivota, GDPR a podobne veci, ale na internetu vykladaji a prezentuji svuj zivot celemu svetu, zadne soukromi, anonymita, proste nic. Cely jejich zivot probiraji s uplne cizimi lidmi a samozrejme, vsichni lide nejsou hodni, jsou tady mezi na i zli lide, kteri parazituji na ostatnich, protoze sami maji nejake problemy. Asi jsem ted odbocil od tematu veci, ale kdyz uz jsem se tak rozepsal, chtel jsem to dokoncit. Tak ze, kdyz uz se chci podivat na Youtube na nejaky zaznam z hrani, vyhledam si gameplay Not Comentary a jsem spokojen, nepotrebuju se divat na zaznam z hrani a pritom behem 5 minut zaslechnout 10x slovo WTF a podobne vyrazy. Tak za me to je asi vse co jsem chtel rict k tomu to tematu a omlouvam se predem za tak to dlouhy a mozna zbytecny komentar.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K Děkuji za pochvalu. Shirley asi nechce zklamat své fanoušky, ale s prvním odstavcem v zásadě souhlasím. Pohled na vlogy a streaming je čistě individuální. Díky za zpětnou vazbu, rozhodně se nejedná o zbytečný komentář! 😀

Adamo. K
Adamo. K
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Mam rad tento typ clanku a zvlast od tebe, ktere se ctou jednim dechem. Pocinaje ‘’ trable dvou farmaru ‘’😉😃 a konce timto. Vice tak to zamerenych temat na ruzne problemy a uvahy o hernim svete beru vsemi deseti 👍

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
31. 5. 2020 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K Tento typ článků je mi nejblíže. Díky za podporu a vlídná slova 😉

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To co se dneska objevuje na YT, Streamu nebo Tiktoku, tak si taky říkám jestli je tohle vůbec možný. Podle tebe to jsou lidi co nic neumí, jsou neinteligentní a sprostý dlažciči (což může být v některých případech pravda), ale nemůžeš říct, že se prostě nechopili šance, tu využili a dneska jsou mnohem víc za vodou než 98% lidí (pokud vezmu v potaz ty nejznámější). Já mám taky na většinu spíše pofidérní názor, ale když je sledují třeba i statisíce lidí, tak to holt asi dělají dobře.

Liqui

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přečetl jsem si celou Vaši odpověď. Je mi z ní jasné, že naše myšlení je značně odlišné a na toto téma se nikdy neshodneme. Dovolte mi to ale uvést na pravou míru. Uznávám Váš názor na streamery, ale zesměšňování a hanobení současné doby a mé generace je opravdu mimo. Čeština v globalizovaném světě jehož jsme součástí nemůže přežít v dnešní podobě. I v Číně to pochopili a proto existuje tradiční čínština a vedle ní zjednodušená čínština. Jde o jazyk pro cizince i pro našince velice obtížný. Čeština má prostor k zjednodušení a už se o tom i uvažuje. Jazyk není nic posvátného. Je to prostředek komunikace, který se vyvíjí stejně jako my. Proto se musí přizpůsobit jinak zestárne a zanikne. Angličtina v prostředí internetu se dočkala značných změn. Vznikl internetový slang, který přidává zcela nová slova nebo mění jejich význam prakticky ze dne na den. Čeština jako každý jiný jazyk přebírá tato slova buď nezměněná nebo si je osvojí. Bývala to především němčina, dnes je to angličtina. Změnil se jen zdroj, ale jinak čeština přebírala cizí slova po celou dobu. Není to ale jen angličtina. Přibývají slova i z jiných jazyků. Tyto slova se budou používat dokud budou aktuální a následně zaniknou. Pokud ale fenomén nebo věc, kterou popisují bude nadále existovat, tak se uchytí a stanou součástí jazyka. Jde o přirozený vývoj a pokud se Vám to nelíbí, můžete se pokusit nahradit cizí slova nějakou tou "čistonosoplenou". Určitě češtinu obohatíte a zůstanete věrný čemukoliv co Vaše ideologie uznává za vhodné. Toxicita už dávno není jen to, že se Wiedzmin (pardon chtěl jsem říci Vědmák) předávkoval lektvary. Označuje se tím velice negativní chování a urážlivé vyjadřování, především na internetu. V angličtině jde o výraz používaný už nějaký ten rok. V mezinárodní komunitě je známý taktéž v kontextu toho, že herní společnosti zavádějí proti němu tvrdá opatření a postihují jakékoliv urážky, rasismus, sexismus, homofobii apod. které jsou definovány jako toxické chování. Na závěr si musím rýpnout a to rovnou dvakrát. 1. Povyšujete se nad nás svými ódami o pracovním nasazení a přínosu pro společnost. V porovnání s předchozími generacemi jste ale jen směšný. Svou arogancí zesměšňujete nejen je, ale i sebe. Za Rakouska - Uherska se pracovalo přes 70 hodin týdně. Sobota v té době byl běžný pracovní den. V 19. století bylo zcela normální, že děti trávily přes 10 hodin denně prací v továrnách místo vzdělávání. Takhle bych mohl pokračovat až bych se dostal třeba k lovcům mamutů, kteří se museli sakra snažit, aby měli vůbec něco k jídlu. Měli být chytřejší a postavit si supermarkety jako je má dnes ta tvrdě zkoušená generace X Y Z Ž... (sarkasmus). Jako lidé schopni myslet a tedy vytvářet jsem si osvojili vědu a technologie. Díky tomu každá další generace měla o něco jednoduší život. Ač nepracujeme jako za Rakouska - Uherska tak jsme značně produktivnější. A to vše díky moderním technologiím. V některých státech už testují čtyřdenní pracovní týden. Hrozné. Co z té další generace po nás vyroste. Lenoši a flákači co budou jen na internetech! A když už přijdou do té kolbenky tak jen na čtyři dny a beztak budou po celou dobu vejrat do mobilů! Takže náš milý pane Boomer. Můžete se snažit jak chcete. Vaše arogantního prskání je ale jen konzervativní pšouk, řev dinosaura, který nedokáže držet krok s moderní liberální společností a potřebuje se povyšovat nad ostatní, aby tím kompenzoval svoji méněcennost. "Nemýlím-li se, - kdyby židé nebyli, antisemita by si je musel vymyslet" Kdybych generalizoval jako Vy, představil bych si Vás jako starého fotra s pivním pupkem, výraznou nadváhou, cukrovkou a bující cirhózou jater. Celý den trávíte vysedáváním v křesle, klopíte do sebe jednoho lahváče za druhým, přičemž sledujete různé sportovní přenosy, při kterých vyřváváte na bednu "jak to ti debilové hrajou" a samozřejmě "pusťte mě tam a já jim ukážu jak se to hraje". Následně ráno jdete do práce, kterou nesnášíte. Poté co se z ní vrátíte, dáte svojí starý přes držku, že Vám neudělala jídlo a odeberete se nalít do hospody kde jste známým štamgastem. To je zobecněná představa o Vaší generaci. 2. Kdybych byl Grammar Nazi (zjistěte si co to je pokud nevíte) tak Vaše komentáře, by mě rozhodně nepotěšili. Od člověka co básní o prznění a hanobení češtiny bych očekával sofistikovanější psaný projev a také, že si to po sobě aspoň jednou přečtete. Mimochodem víte, že: Argumentace psaná Caps Lockem nepřidává na její pravdivosti ani síle v debatě. Naopak díky ní vypadáte jako Boomer a kazíte dojem a uhlazenost komentáře Já osobně věřím, že hodnota generace se projeví zda dokáže zdolat příkoří nebo zvládne udržet mír a prosperitu. Pokud by většina byla jako Vy, tak tu právě teď probíhá občanská válka nebo vládne totalitní režim. Ve chvíli kdy se tu můžeme hádat o tom zda streameři jsou nebo nejsou jen "internetoví žebráci", tak to znamená, že nemáme nic důležitějšího na starosti. Například zda nespadne na můj dům bomba nebo jestli budu mít zítra co jíst. V takové zemi se lidé mají pěkně. Bez těch co tak odvádějí svoji práci, by to ale nebylo možné.

Radim

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za tenhle výblitek, to mi připomělo abych obnovil předplatné u Agraeluse.

anorian249

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LULW

Opat04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VI VON ZULUL.... never mind ded meme i guess

zmrd use

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

time wasted rofl

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už se nedivím že tenhle boomer mi tak hezky okomentoval můj příspěvek 😂 😂 Je to jednoduché "Future is now, old man"

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to že někoho obhajuji jsi ty vycucal z? 😂 Jen jsem narážel na to že jestli si někdo v dnešní době pořád myslí že pátky a soboty večer lze trávit jenom a pouze venku (názor jak z roku 1990) tak je mi ho líto 😂 😂 😂

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mi řekni co tak asi člověk "v pátek nebo v sobotu večer" dělá? 😂 Pouze jsem napsal tak jak to je 👿

Liqui

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začnu vyjádřením k Shirley. Velice si cením starších lidí. Přece jen jako svůj vzor považuji svého pradědu, kterému letos bude už 98 let. Co se týče internetu a počítačů tak ví, že něco takového existuje, ale tím to pro něho končí. Třeba taková fotka, kterou jednou jeho syn poslal z ciziny ho dost zmátla a chtěl po mně vysvětlit jak někdo může sedět v kavárně přes tisíc kilometrů od Česka a poslat jen tak fotografii. Se vzrůstajícím věkem je učit se novým věcem těžší a tak ke starším lidem, kteří se naučí používat nové technologie mám obrovský respekt. Internet je v mnoha ohledech nehostinné místo s hodně nejasnými pravidly a často vládnoucí anarchií. I tak, ale nemůžu než odsoudit chování lidí a jejich přístup k Shirley. Kritizovat někoho, protože hraje hru po svém je samo o sobě stupidní ať už jde o kohokoliv. U ní je to ještě více na zamyšlenou, protože bych očekával, že u staršího člověka budou mít pochopení. Backseat gaming (jak se tomu říká) je opravdu otravný a schvaluji, aby komentáře takových "moudrých rádců" mazala. Pokud někdo chce radu tak o ni sám požádá. Číst stovky komentářů od samozvaných expertů, kteří přímo nakazují jak co dělat nebo nedělat musí být frustrující. Herní videa a streamy jsou o sdílení zážitků s komunitou, která se naopak podělí o své zážitky s tvůrcem a společně reagují na vzniklé situace. Rozšiřuje to obzory a pohled na hru. RPG hry se systémem tříd a různými kombinacemi vybavení nabízí značné množství způsobů jak je hrát a každý nabídne odlišný zážitek. Kritizovat někoho, protože hru nehraje jako já považuji za krátkozraké. Co se týče kritiky herních schopností je to dost podobné. Nikdo učený z nebe nespadl a hry se svým respawn systémem přímo vybízí testovat možnosti hry a zkoušet různý postup. Hru vždy lze uložit a znovu načíst. Stejně jako ve hře se postava zlepšuje, postupuje na další úrovně a dostává lepší vybavení, u hráče dochází k něčemu podobnému. Postup zábavnými částmi, kdy vše vychází jak má tak i frustrujícími pasážemi, které nás postaví před výzvu patří nejen ke hrám. Na závěr ji musím vyjádřit podporu a jsem velice rád, že i někdo starší dokáže docenit hru (TES V: Skyrim) ve které jsem já sám strávil stovky hodin. Dosti kontrastuje s Trumpem a jeho úsměvných výrocích o zlých, násilných videohrách. Stream a streameři. Zde musím odporovat. Přečetl jsem většinu komentářů a musím přiznat, že jsem si skutečně připadal jako na Novinkách. Jen dodatek "zlatý komunisti, ty by nahnali ty streamery do (doplňte libovolnou fabriku)" tomu chybí k dokonalosti. Už v komentáři k Shirley jsem vyjádřil, že jsem si vědom generačních rozdílů a chápu, že starší lidé nemají k novým věcem takové pochopení. Co zase nechápu ale já v rámci své mileniálské/zoomerské generace, je ta stále stejná argumentace zaseknuté gramofonové desky. Úplně stejné to bylo u předchozích generací a připadá mi, že se to stále jen opakuje. Byla to generace hippies, která trávila svůj čas po koncertech v drogovém rauši nebo na mírových protestech a byla nenáviděna konzervativními vrstvami, kteří je viděli jen jako neschopné feťáky co nikdy ničeho nedosáhnou. Ať už se to ale komukoliv líbí nebo ne, tak tihle lidé de facto ukončili nesmyslnou válku ve Vietnamu. Podobné je to ale i u těch dalších. Tyhle souboje mezi generacemi jdou mimo mě a skutečně nemám pro to pochopení. Nevím kdo Vám (nemyslím nikoho konkrétně ať už v komentářích nebo autora, ale jako generační celek) dal patent na pravdu či vkus. Proč bychom se měli řídit tím co vy považujete za "správné" a "zábavné". Vaše arogance a morální piedestal je obzvlášť absurdní. Všude čtu děti sem děti tam, bezduchá, hloupá. Běhat přes hodinu za míčem je bezduché a hloupé pro spoustu lidí. Já hrál fotbal přes 2 roky a trávil jsem jím hodně času na školních hřištích, na zahradě i doma v obýváku, takže mi to tak nepřijde. Český rap je dle mě naprosto bezduchý a hloupý přesto je i mezi mými vrstevníky velmi populární. Všech více jak 3000 dílů Ulice jsou pro mě bezduché a hloupé a jsou lidi co je viděli všechny. Víte kolik času tím strávili, kdy mohli být produktivní nebo třeba učit své děti používat internet a varovat před jeho nástrahami. Jenže ono je to naopak, že? Děti museli učit Vás. Aspoň já to mám tak zažité. Otci (40+) trvalo nějaký ten měsíc než byl schopen si vyhledat a pustit skladbu na Youtube. Porno si ale našel i bez mé pomoci velice rychle. Pochybuji, že jsem jediný kdo má podobnou zkušenost. Streamování je jen další forma zábavy ne moc odlišná od stand-up komiků, reality show apod. Jen se to přesunulo na internet, většinou pokrývá herní obsah (existují ale i umělecké, hudební a debatní streamy). Placeni jsou z reklam/spoluprací a dobrovolných příspěvků od diváků/posluchačů stejně jako tomu je třeba u pouličních umělců. Vysílání je kompletně zdarma a dívat se může kdokoliv. Jediné výhody je pozornost streamera a diváku v případě příspěvků a emotikony a zrušení restrikcí chatu v případě měsíčního předplatného. Nikdo nikoho nenutí nic přispívat pokud nechce. Jsou ale zahraniční streameři (u nás jsem se s tím nesetkal), kteří skutečně vytvářejí nátlak na sledujícího a vyhrožují, že ukončí vysílání pokud někdo nepošle peníze. To je už problém a považuji to za nejen nemorální, ale přímo zákonem postihnutelnou nekalou praktiku. Dále k dětem a penězům. Nevím jestli si to mnozí uvědomujete, ale děti ani studenti (kromě brigád nebo pokud si sami musejí vydělávat na studia) nemají měsíční příjem, který by mohli posílat streamerům. Ti můžou nanejvýš tak poslat 50 Kč s vtipem. Lidé co posílají finanční příspěvky, platí si předplatné každý měsíc jsou skutečně pracující dospělí lidé ve věku 20+ nemálo jich je i 30+ a najdou se i starší diváci. Ti největší přispěvatelé jsou úspěšní podnikatelé, kteří si to skutečně můžou dovolit. Pokud Vám vadí, že děti vidí ve streamerech svůj vzor, tak dělejte něco, aby začali vzhlížet k Vám. Pokud budete streamery před nimi zesměšňovat a nadávat na ně, akorát je v tom utvrdíte. Lepší je se zeptat co na těch svých "vzorech" vidí a zkusit nakouknout na ně ze stejného úhlu. Co se týče vulgarismů, tak doporučuji film/muzikál South Park: Peklo na Zemi - pochopíte. Stěžovat si na vulgarismy u her. Jako pokud by se jednalo o dětskou hru (nutno dodat, že streamy mají 18+ upozornění, které je nutné schválit jako na pornostránkách. Samozřejmě dítě to může jednoduše odkliknout a začít se dívat. Pokud to považujete za problém, můžeme se inspirovat Velkou Británií, která chce v takovýchto situacích kontrolovat občanky) tak bych to asi chápal. U videoher ve kterých často padne takových sprostých slov, na obrazovce se odehrává neskutečná řezničina nebo nespoutané orgie. Tak tam mi to nějak nedává smysl. Pokud si dítě pustí vulgarního streamera, co hraje GTA 5 nebo jinou podobně laděnou hru. Je skutečně problém, že se dítě dívá na vulgárního streamera nebo spíše to, že sleduje 18+ hru ve které je násilí, sex, drogy a sprosté postavy vedle nichž je streamer pěkný břídil? Toto je mi skutečně záhadou. Já osobně jsem se většinu sprostých slov naučil ve škole od spolužáků. Myslím, že toto je dosti vyčerpávající příspěvek. K Alinity mohu dodat jen jedno: Zabanovat! Pokud chcete vědět více zjistěte si kdo to je Twitch Thot (mezi které je řazena i Alinity) a jejich průměrný divák Incel. Pro Alinity a jí podobné skutečně platí na Twitch platformě dvojí metr. Dále pro autora článku pana Bernarda. Když napíši : ) : D : P : ( bude Vám to připadat jako "šifra"? Přiznám se, že mě to tak také připadalo, když jsem to poprvé spatřil na své Nokii 3310. Pak jsem zjistil, že pokud to nahnu tak je to smajlík s nějakým výrazem. Sociální sítě a novější mobilní telefony pak převedly tyto smajlíky do obrázkové podoby. OMEGALUL a PogU nejsou žádné šifry, ale přesně na toto navazují. Jsou to obrázky. Jen zrovna tyto v základu nejsou součástí Twitche, ale vyžadují rozšíření do prohlížeče FFZ a Better Twitch TV, které rozšiřují funkce a možnosti chatu a obohacují ho i o další emotikony či pohyblivé GIFy. Pokud toto rozšíření nemáte tak se Vám nezobrazí a to co vidíte je jen text stejně jako já kdysi viděl na své Nokii dvojtečku a závorku. Pokud jste tuto slohovou práci přečetl celou tak mockrát děkuji. Neberte nic z toho osobně. Můj komentář se vztahuje obecně jak k článku tak i k ostatním komentujícím. Jde čistě o můj pohled z opačné strany barikády. Streamy sleduji na denní bázi již několik let.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Liqui Tak k tomuhle se také vyjádřím. „ Jen dodatek „zlatý komunisti, ty by nahnali ty streamery do (doplňte libovolnou fabriku)“ tomu chybí k dokonalosti.“ - To by ani nemohli. Tato zvířata by tam chcípla během 5ti minut kvůli tomu, že by museli vykonávat skutečnou práci. Někdo to tu vtipně nazval, že "strýmování" je práce jako každá jiná. Takže je asi stejně užitečná jako býti hasičem, policistou, vědcem či ošetřovatelem. Není. Jsou to flákači nejvyššího rázu a stejně podobní imbecilové a pologramotné opice jim ještě za to posílají peníze. „...tihle lidé de facto ukončili nesmyslnou válku ve Vietnamu.“ - Tak tohle by chtělo rozvést. Jak že se jim to povedlo? Kdyby ses věnoval historii, tak bys seznal, že kvůli nim to nebylo ani "de facto". „ Nevím kdo Vám (nemyslím nikoho konkrétně ať už v komentářích nebo autora, ale jako generační celek) dal patent na pravdu či vkus.“ - Patent nám dalo naše SKUTEČNÉ vzdělání a vkus je dán inteligencí a kulturním vzděláním. Vkus nelze získat. Vkus buď máš či nikoliv. Pak ho lze jenom mít jenom více vytříbený. „Proč bychom se měli řídit tím co vy považujete za „správné“ a „zábavné“. Vaše arogance a morální piedestal je obzvlášť absurdní.“ - Mileniálové tuto aroganci přímo VYVOLÁVAJÍ a bylo by nezdvořilé výzvu nepřijmout. Za práci vzít neumíte, je to pro vás sprosté slovo a žijete z toho, co lidé, co skutečně něco dělali a vytvářeli nějaké hodnoty. Lze většinu z vás popsat jako parazity. Nic nového nevytváříte a jenom parazitujete na tom co udělali Ti před vámi. Nejsme arogantní. Jsme zkrátka lepší ve všech směrech. Ovládat techniku zvládne sebevětší debil. V tom vaše generace nevyniká. Vy jenom jste náchylní na takzvanou debilizaci technikou. Manuální zručnost vám vzali technikou po vzoru západu a vědomostí se vám také nedostává. Schopnost přemýšlet nad věcmi různého typu je u vás také více než tristní. Jenom kvůli tomuhle jsme MY arogantní? Ne. To jenom vy si myslíte, že jsme arogantní když jsme skoro ve všem lepší než vy. „Jenže ono je to naopak, že? Děti museli učit Vás.“ - Můj otec i spousta jiných se naučilo techniku používat naprosto s přehledem i mnohem lépe než ostatní bez toho, aniž by je děti něco učili. Tomu se jenom říká "klasická inteligence". Ten kdo to potřebuje a je mu pod 50, tak je něco špatně u něj. To opět není NAŠE vina. Co na nás drazí mileniálové ještě chcete hodit? Hlavně že my jsme arogantní, ale že vy, žijete ve světě, kdy nás něco učíte, je asi známka osvícenectví, že? Jste světci. „ Streamování je jen další forma zábavy ne moc odlišná od stand-up komiků, reality show apod.“ - Tady jsem se málem poprskal pitím od smíchu. Ty vážně přirovnáváš někoho, kdo dělá humor a leckdy je v tom i dost dobrý k někomu, kdo slovo humor maximálně jenom slyšel a snaží se o ubohou trapnou a absolutně nudnou adaptaci toho? Vážně?! Oni jsou k smíchu, nikoliv vtipní. To si nepleť, mileniále. „ Jen se to přesunulo na internet, většinou pokrývá herní obsah (existují ale i umělecké, hudební a debatní streamy). Placeni jsou z reklam/spoluprací a dobrovolných příspěvků od diváků/posluchačů stejně jako tomu je třeba u pouličních umělců.“ - A zase. :D Můj milý mileniále. Pouliční umělci ve větší části něco skutečně umí. Co umí tahle zvířata, která se snaží jenom mlátit hubou prázdnou slámu? Umí sedět. Páni. V čem se liší od ostatních? To jsou jediní kdo to umí? NE! NEJSOU!. Umí držet v ruce myš a klikat s ní na ikony či ve hře. Páni. Opět tak světoborná vlastnost. S tím opravdu dají teplou vodu a elektřinu spoustě lidem. Umí čumět do obrazovky. Tý jo. To je taky něco co umí jenom oni. Počkat... zase další věc co umí každej stejně jako oni a ještě lépe. Dobrovolných příspěvků? Myslíš zmagořené děti, mileniály, které žijí ve světě, že když pošlou internetovému žebrákovi peníze, tak tím udělali něco dobrého? Když si za ty peníze mohou něco sami pro sebe koupit? Tito žebráci si nechávají platit OD DĚTÍ a mladších lidí. To je ubohost největšího kalibru. Když je někdo tak tupej a levej, že přijímá peníze od dětí, tak je to jenom nula, a prvotřídní trotl nevzdělanej. Nemají žádné morální zásady, nemají morální imperativy, které by je vedly. Nemají na to ani vzdělání aby pochopili, co ta slova vůbec znamenají. „Dále k dětem a penězům. Nevím jestli si to mnozí uvědomujete, ale děti ani studenti (kromě brigád nebo pokud si sami musejí vydělávat na studia) nemají měsíční příjem, který by mohli posílat streamerům.“ - A další mínus pro tyto věci/internetové žebráky. Oni přijmou peníze od dětí a lidí bez příjmů? Další ukázka toho, proč oni onu smyšlenou aroganci vyvovlávají. To není arogance. Už jenom kvůli tomuhle jsme proti nim/vám mileniálům na výši. To nám dává právo se nad vás povyšovat. „Lidé co posílají finanční příspěvky, platí si předplatné každý měsíc jsou skutečně pracující dospělí lidé ve věku 20+ nemálo jich je i 30+ a najdou se i starší diváci. “ - Je hezké, že se to snažíš prokládat vtipy, ale tenhle není moc podařený. I lidé bez stabilních příjmů přijdou a žebrají u rodičů o nějaké kapesné aby mohli každý měsíc platit internetovému žebrákovi, který jim nic nedá, nic je nenaučí a akorát pracuje na jejich postupné debilizaci. „Pokud Vám vadí, že děti vidí ve streamerech svůj vzor, tak dělejte něco, aby začali vzhlížet k Vám. Pokud budete streamery před nimi zesměšňovat a nadávat na ně, akorát je v tom utvrdíte. Lepší je se zeptat co na těch svých „vzorech“ vidí a zkusit nakouknout na ně ze stejného úhlu.“ - Jenže, můj milý, zmatený mileniále, v tom to vězí. Čím jsou jim vzorem? Omezenou slovní zásobou? Neschopností ovládat rodný jazyk? Neutuchající touhou upozaďovat rodný jazyk a neustálou potřebou míchání anglikanizmů do českých vět? Mermomocí používat cizí slova tak, jak jejich význam ani není po vzoru západních internetových žebráků, kteří za to ale nemohou, protože jsou limitování brutální omozeností anglického jazyka? Viz například slovo "toxicita". Toxicita: intenzita, s jakou jedovatá látka působí chorobné změny v organismu. A spousta dalších slov, jež je používaná chybně. To je všechno deviza těchto podlidí a vás mileniálů. Takže znovu otázka. My nejsme arogantní. My JSME prostě lepší. Vzděláním, ať už kulturním či "normálním", a vším možným na co si jenom vzpomeneš. „Co se týče vulgarismů, tak doporučuji film/muzikál South Park: Peklo na Zemi – pochopíte.“ - Hodně blbý příklad. South Park: Peklo na Zemi je přímo vytvořen s tímto účelem a celý Sauth Park je na tom postaven a založen. Proto to tomu nelze přkládat takovou váhu jako ty. Ovšem "strýmer" je něco jiného. Nemají žádnou dikci, nemají ani správnou výslovnost, slovosled jim neříká nic jak v psané, tak v mluvené formě. Projevují se jako přechytralý všeumělové, ale při tom nemají ani mentální kapacitu na to, aby pochopili co právě ze sebe vypustili za blbost. Čím vulgárnější "strýmer", tak tím více vidíš, jak omezená je jejich slovní zásoba. A vzhledem k tomu, že ani neví, jaký význam ty jejich nadávky mají, je lze s klidem považovat třeba i za améby či jiné bakterie. OPĚT PLATÍ ŽE JSOU ZDE VYJÍMKY A DÍKY BOHU ZA NĚ! A když jsi zmínil onen South Park, tak od konkrétní série se začali strefovat do politické situace a dosti trefně. Po změně scénáristů se z bezduchého házení sprostých slov a fekálního humoru stalo něco co by se dalo nazvat podařeným, protože se více než dobře strefují do současné světové situace. To tito "strýmeři" neumí. Oni jsou právě jako ten South Park v prvních seriích. Samé sprosté slovo. Jakákoliv myšlenka ve větách nulová. Přínost divákovi a zábava nulová a mohl bych pokračovat. „U videoher ve kterých často padne takových sprostých slov, na obrazovce se odehrává neskutečná řezničina nebo nespoutané orgie. Tak tam mi to nějak nedává smysl.“ - A to je další, můj malý mileniále, rozdíl mezi námi. MY vidíme pouhé pixely a věrohodně znázorněné objekty a činnosti převedené na obrazovky pomocí jedniček a nul a proto k tomu tak přistupujeme. Mileniálové to berou jako něco co je reálné a musí se podle toho řídit a přebírají si z obrazovek téměř vše do reálného života. Takový magoři mileniálský z USSA jdou a střílí ve školách, protože jejich inteligence nestačí pojmout to, že to je pouhý obraz a pixely na co se koukají a nikoliv návod co dělat či že to je reálné. Tyto věci (čti.: Strýmer") jsou však reálné. A mají velký vliv na již tak omezené inteligenční schopnosti mileniálů, kterým vtloukávají do hlavy ,na svých bezduchých vysíláních, milony čengličtiny, sprostých slov a dalších věcí, za které by je měli soudit pro hanobení českého jazyka.

Zmrd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych si utvořil názor na tvůj komentář, ale potřeboval bych k tomu vědět jednu maličkost a to zda patříš pod Generaci X nebo Generaci Z, pokud ti to nevadí.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
1. 6. 2020 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd Jinak si názor vytvořit neumíš? Jsem z generace se zdravým rozumem, která neplatí někomu za to, aby hrál doma hry. :D Jsem z generace, která má opravdovou práci, která někomu pomáhá a která je užitečná pro společnost. Z egenerace, která ovládá svůj rodný jazyk a která zvládá i několik dalších bez toho, aniž by nám to jako mileniálům způsobilo krvácení do mozku. Z generace, která ještě opravdu umí vzít do ruky nářadí a dokázat, že jsem skutečný muž a ne jenom nagelovanej teplouš, který sotva umí mluvit (čti.: "strýmer"). K názoru potřebujou miliony podnětů a cizích myšlenek. Jinak nejsou schopni za sebe vytvořit naprosté nic. Dost mne zde pobavil výraz internetový žebráci. To je naprosto výstižné. Moc rád bych takové netáhlo neumětelské potkal na ulici, abych po něm mohl hodit další almužnu v podobě deseti koruny se slovy: "Tady máš almužnu, žebráku". Tyto... věci by v žádné práci, skutečné práci, nevydrželi ani pár hodin. Protože by museli něco skutečně dělat. Jejich chápání textu je tak zoufalé, že se člověk musí podivovat, že jim jsou schopny vůbec fungovat základní kognitivní funkce. Anglicky také neumí viz Idiotelus (Čti.: Agraelus) a jeho dokonalý naprosto lapidární překlad "I feel cold" jako "cítím se studený". :D Slovní zásoba právě této...bytosti či věci chcete-li je tristní a už jenom při pohledu na to, jak se snažil něco postavit sem málem třikrát zdechnul od smíchu. Jeho gramotnost jak finanční tak i ta základní je též na žalostně nízké úrovni.

senorGRANDE
senorGRANDE
Level 1 Level 1
4. 6. 2020 01:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 Moc by mne zajímalo jakou práci máte když pomáháte společnosti a jste pro ní užitečný. to že nepochopíte humor s vaším zaostalým mozečkem není problém tvůrce ale vás. Já ze svých přijmu rád pošlu nějakou tu korunu s vtipným komentářem a tvůrce o ni nemusel žebrat.Netuším kde jste přišel na to že si tyto ,,děti,, vyprosí vysoké kapesné na donate popřípadě sub (protože když nejsem chudej kokot co dělá u pásu protože v mladí radši kouřil a chlastal u čutal u toho do míče než aby si udělal pořádnou školu tak svému dítěti rád větší korunu dám a bude mě jedno jak si ní naloží pač se tak sám naučí fin. gramotnosti) jediné případy kde by tomu tak mohlo být by bylo u streamerů s dětským obsahem což ovšem ,,idiotelus,, a další asi nebudou když posílaj částky větší než často bývá průměrná výplata českého občana . Cítím z vašeho projevu velkou averzi vůči streamerům možná to bude tím že píšete krasné dlouhé články proč je vaše generace (30-40 tipuji max.) lepší než ta naše což není pravda protože až na manuální práce jste úplně neschopný paka kterým je třeba něco vysvětlovat 3x než danou věc pochopíte a nebo tím že máte potřebu označovat tyto tvůrce jako hloupé jedince, musím podotknout že v mnohých sitacích zaslechnu lepší argument, konverzaci, komentář než u takzvaných boomeru nebo mladších kteří akorát nadávají jak je všechno naprd. Je krásné že mladší generaci vnímate jako bandu nagelovanejch teploušku(jakoby to v 90kách nebylo jinak) ale musíte si uvědomit že tato mládá generace bude ve všem lepší než ta předešlá a tak to bude pokračovat. Dokud ti zaostalý, zpomalení, mudrovační otrávní rádoby všeználci nevymřou.

didierro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se moc omlouvám, jestli jsem článek zle pochopil, ale kdybych to četl na Novinkách, tolik bych se nedivil. Každopádně takovýhle článek na webu ohledně herních témat mě hodně překvapil. Ponechám stranou, že se v článku probírá více témat, která spolu moc nesouvisí, chápu potřebu autora vyjádřit se a chápu problémy týkající se vyjadřování v obecně sdělovacích médiích viz twitch/youtube, která stále nabírají na síle. Co ale nechápu je touha kritizovat způsob prezentace určitých streamerů, konkrétně viz vulgarismy. Trošku mi to připomíná, když mi v 15ti letech maminka (samozřejmě s dobrým úmyslem) zakazovala koukat na Terminátora (kterého mimochodem v té době dávali nejdříve v půl jedenácté večer, protože se tam vyskytovalo násilí). Rozumím tomu, že Twitch má danou věkovou hranici (která je asi 13 let?) a streamer by to měl respektovat, zároveň mi to přijde úplně stejný level jako nedávat v televizi Terminátora, protože existuje riziko, že se na něj i v těch půl jedenáctý bude dívat někdo mladší. Zároveň mi nepřijde a nikdy nepřišlo (hodnotím čistě na základě subjektivního dojmu a životní zkušenosti), že bych já nebo někdo jiný v mém okolí přišli k "nevybranému" způsobu vyjadřování díky tomu, že jsme to někde viděli v televizi. Pochytili jsme to buď od rodičů nebo ve škole a věřím, že když mi v mých třiceti letech spadne dlažební kostka na nohu, zařvu si "do prdele!" úplně stejně upřímně jako kdyby mi bylo třeba 15. Pokud se chceme bavit o nevychovanosti, toxicitě a vulgarismech, problém je podle mě v "bariéře", kterou dnešní média nastavují. Pomyslná zeď kyberprostoru vytváří pocit bezpečí ze svého domova, pubertálisti mají pocit, že hranice vkusu a vychování je o dost dál a tak se nestydí. V reálu by celá věc samozřejmě vypadala jinak, ale nabízím porovnání například s fanoušky během fotbalového zápasu. :) Jinak teda podle mě další věc je hodně velký rozdíl mezi mluvením sprostě a urážením někoho konkrétního. Toxicita znamená rozhodně jenom a pouze to druhé, takže si nemyslím, že když je mi 13, vidím streamera mluvit sprostě, implicitně to musí znamenat, že mě to nabádá se chovat toxicky. Tvrzení, že to tak je, je podle mě stejné jako tvrzení, že když mě baví hrát Dooma, tak rád trhám lidem ruce z těla... Ad Alinity téma: Nijak jsem to podrobně nezkoumal, ale co se týče banovací otázky týrání zvířat versus otázky "nip slipu", tady mi to přijde hlavně jako téma pro skutečnou prokazatelnost činu. Tím chci říct, že jestli dává Alinity napít kočce vodku, nikdo tam v reálu s ní v pokoji není a nikdo by nedokázal prokázat to, že to co kočka pije, je doopravdy vodka (netvrdím že to tak bylo nebo nebylo, nijak jsem to nezkoumal). To, že vyhupsne bradavka je oproti tomu něco, co lze naprosto jasně prokázat a proto i naprosto jasně odsoudit konkrétním trestem. Stejně jako když někdo řekne slovo na "N". (Btw co se týče nahotinek versus pubertální recipienti, Tik Tok je podle mě mnohonásobně horší záležitost.) Ad Skyrim Grandma téma: Co se týče překladu oné twitterové reakce, myslím si, že by se to mělo česky přeložit maličko jinak. "Onslaught of patronizing comments" by se imho mělo chápat spíš jako, (krkolomně přeloženo) "pod útokem poučovacích komentářů". - Jedná se o drobný detail, ale z její reakce lze tedy celou věc chápat ne tak, že Shirley popírá celou skutečnost, ale že popírá to celkové množství, na který článek (zřejmě pod záminkou chytlavějšího titulku) upozorňuje. Shirley se snaží vysvětlit, že se nejedná o něco katastrofálního a že není pod žádným útokem, jelikož komunita lidí kolem ní je veskrze pozitivní. Nakonec nutno říct, že se rozhodně nesnažím někoho nebo něčeho zastávat, jenom se snažím nastavit zrcadlo. Cenzura internetu je velké téma, které hýbe světem a podle mě se jedná o hodně nebezpečnou a delikátní záležitost. S každým nástupem nového média se nese spoustu kritiky. Vybavím si vždy kdejakého bručouna, který si stěžuje jak si dnešní mládež dneska už normálně nepovídá a pořád jenom kouká do mobilů. Kritikou stejného ražení se zaobíral dřívější svět, když si lidé začali v kavárnách sami číst noviny nebo začali chodit nedejbože do kina místo do hospody, bídáci asociální! :)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@didierro Názor na úvahu jednotlivce se vždy individuálně liší. Rozumím, že z článku můžete cítit bulvární nádech, ale rozhodně to nebylo záměrem, jak je i upozorňováno. Ona celá aktuální kauza okolo Shirley k tomu nicméně hodně svádí. Co se týče vulgarismů, tak jsem přesvědčen, že má streaming opravdu velký vliv na chování dětí. Stejný, ne-li větší, jako zmíněná kinematografie a prostředí, ve kterém vyrůstají. Je to ale čistě subjektivní názor. S Alinity a vodkou máte pravdu. Její házení zvířaty je nicméně průkazné až až. Překlad Shirleyina vyjádření měl působit tak, jak vysvětlujete. Pokud to tak nevyznělo a pochopil jste to jinak, mrzí mne to. Angličtinu sice používám denně, ale rodilý mluvčí nejsem. Vždy je co zlepšovat. Každopádně díky za zpětnou vazbu, které si v redakci vždy ceníme 😀

madPav3L

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Twitch je hrozná žumpa, spíš je to taková online softcore erotická stránka...

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toxicitu ve hrách neřeším a na streamech je mi fuk. Nesleduju je. Proč bych se měl dívat jak někdo jiný hraje hry namísto toho abych je hrál já a nebo vůbec plýtvat časem na něco podobného. Kdo třeba má čas na to sedět v pátek nebo v sobotu večer u PC a sledovat jak někdo hraje hry namísto toho aby žil někde venku? Ale k tématu. S tím že nějaký internetový žebrák schytá kritiku od svých dojných krav se prostě musí počítat. Ale i to by mělo mít své morální hranice. Tady ta starší dáma to určitě nedělá jen proto aby tahala peníze z kapes finančně negramotných a o to jsou negativní reakce smutnější. Ukazuje to že někteří lidé jsou tak smutní že nejen že tráví svůj čas sledováním jiného jak se baví ale ještě mu to chtějí kazit a kecat mu do toho namísto toho aby to vypnuli a zkusili trochu žít nebo přehodnotit svůj čas. Každopádně i tohle k tomu patří stejně jako ty dojné krávy a rozhodně bych to nijak nepotlačoval. Jsou to dvě strany stejné mince. Každý si na takové lidi (obě skupiny) udělá vlastní názor a záleží jen na něm jak moc si vezme k srdci jejich kritiku, chválu a názory. Z mého pohledu - když se mi něco nelíbí tak to nedělám a když se mi nelíbí jak něco dělá někdo jiný tak mu to řeknu ale nekecám mu do toho. Ať si to dělá jak chce. Já si jednoduše jdu žít svůj život protože ho nepotřebuju. Když je někdo streamer závislý na milodarech a beru ho jako žebráka tak mu přeci nebudu chodit na streamy říkat že je žebrák a nebo na něj na ulici házet koruny jak do kašny a křičet "donate žebráku" I když bych si to pak mohl odepsat z daní jako charitu. :D

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Tak tohle je dokonalé: "Proč bych se měl dívat jak někdo jiný hraje hry namísto toho abych je hrál já a nebo vůbec plýtvat časem na něco podobného. Kdo třeba má čas na to sedět v pátek nebo v sobotu večer u PC a sledovat jak někdo hraje hry namísto toho aby žil někde venku? " po tomhle názoru mi IQ padlo o 10 bodů ... Nějaká násoska tady bude kritizovat 😂 😂 😂

thievil
thievil
Level 16 Level 16
1. 6. 2020 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@powerless To že tráví čas nějak jinak než ty, dle tvé reakce znamená že je násoska ? Tak to se nedivím, že ti padlo IQ o 10 bodů ...

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
1. 6. 2020 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thievil Tím pádem mu kleslo na nulu. On za to nemůže chudák. Musel si rychle vycucat z prstu něco, čím ty nuly bezcenný (čti.: "strýmeři") bude obhajovat. Výraz internetový žebrák je více než výstižný.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Díky za výživný komentář! 😀

Zmrd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém vidím hlavně v tom, že děti a mládež si z těchto obyčejných lidí dělají své vzory a ospravedlňují tím i často sami sebe. Jsem obézní, ale to nevadí, protože ten xy je taky obézní. Jsem vulgární a neumím se vyjadřovat, ale to nevadí, protože ten xy je taktéž neurvalý a "uznávají ho". Je smutné, že dnes i pouhé sezení za počítačem a natáčením svého obličeje je bráno za nějaký um, talent, umění, apod. Když se podíváte na většinu streameru tak tam opravdu není žádný obsah s jakoukoliv přípravu nebo schématem. Ten člověk tam prostě jenom sedí, hraje hru a komentuje to co ho zrovna napadne. Schází mi tam jakákoliv přidaná hodnota. Samozřejmě vždy a všude jsou výjimky a to platí i zde, ať už se jedná o skutečné umělce, herce, sportovce, kteří si občas sednou za stream, nebo hendikepované osoby, apod.

Vondry87

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd Já tedy streamery nesleduji a neznám je, ale nedávno jsem viděl video jistého Agraela, který jednorázově dostal hodně vysoký donate a reagoval na to. A dostalo mě, jak se ten chat okamžitě zaplavil komentáři "byl jsem zde". To mě přišlo jako naprosto neuvěřitelné, že taková spousta lidí si myslí, že něčeho dosáhli a zapsali se do historie tím, že zrovna sledovali ten stream a byli u toho.. Jinak proti streamerům nic nemám, oni vlastně z naprostého minima vytěží maximum, takže v tomto ohledu si z nich lze vzít příklad. Já si taky vydělám dost peněz, ale podstatně víc se na to nadřu. Sám sice nechápu, jak někoho může bavit sledovat takto bezduchý content, ale jsem si jistý, že spousta lidí si to samé myslí o mých zálibách, takže nikoho nesoudím. Ale ty životní hodnoty ti lidé mají z mého pohledu nastavené opravdu prapodivně.. protože to něco značí o jejich přístupu k životu. Raději budu součástí úspěchu někoho jiného, než se pokusit uspět sám. A to je podle mě cesta k celoživotní otročině někde u pásu..

PredatorCzech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vondry87 Tak já tohle celkem chápu: "A dostalo mě, jak se ten chat okamžitě zaplavil komentáři „byl jsem zde“. Když v dnešní době se k tomuhle řadí lidi (co si myslí že něčeho dosáhli) když třeba ve 20 někdo měl 30 žen a nebo má v 18 BWM s bazaru co má 300 koní :)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vondry87 Hodně diváků lze řadit do nižší věkové kategorie. Většina školáků ještě nemá nastavené priority. V našich dvanácti letech jsme také o životě moc nevěděli. Díky za názor 👌

thievil
thievil
Level 16 Level 16
1. 6. 2020 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd S vaším názorem souhlasím. Jsem rád, že nejsem sám co to vidí stejně.

Joey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel s vámi nemohu souhlasit ve vašem názoru, ale respektuji ho. Píšete o tom, že streaming nelze uznávat prací. Je to práce jako každá jiná a možná to vypadá jako pouhé hraní her, ale to přeci sportovci nebo herci nedělají to stejné? Tak jako dobré a špatné streamy jsou i dobré a špatné sporty či filmy(divadelní hry). Možná by bylo nejlepší si to někdy zkusit a pak teprve napsat něco podobného. Máte pravdu v tom, že tito lidé mají obrovský vliv na své publikum a jejich chování by mělo podle toho vypadat. Nesouhlasím s tím, aby se konzumoval alkohol či ukazovala skrytá nahota, ale na druhou stranu to něco vypovídá o naší společnosti. Děti... pokud děti máte a koukají na tyto streamery, tak není problém v těchto streamerech, ale ve výchově. Já děti mám a od malička je poučuji o tom, co je internet a co jim tam hrozí a jak se mají chovat. Zezačátku se na internetu koukali i na CZ/SK youtubery či streamery, ale nakonec koukají pouze na zahraniční, protože je tam větší výběr kvalitního kontentu. Tím se dostávám k tomu, že nemůžeme přeci posuzovat streamming podle pár lidí o kterých je u nás slyšet. Spíše se musíme zaměřit každý na to co můžeme změnit a ovlivnit a to jsou právě naše děti. Stačí se jim věnovat a mluvit s nimi otevřeně... a to většina dnešní společnosti nedělá. Není na to čas. Já si ho třeba vždy našel a opravdu se nám ten čas vrátí pozitivně.... tedy pokud ho věnujeme tomu důležitému.

thievil
thievil
Level 16 Level 16
1. 6. 2020 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Joey Chápu jak to myslíte, ale srovnat stream a sport je prostě jak porovnávat hrušky s jabkama, alespoň z mého pohledu. To i ten e-sport uznám jako práci, mají smlouvu jako sportovci a musí trénovat. Ale streaming ? V tom se prostě neshodnem. Tyhle lidi jsou z části placeni např. twitchem, který z toho taky profituje, jenže pak je to když to řeknu slušně jsou "placení" od diváků(proste taková charita, ale to si nepřizná člověk co mu ty prachy pošle, začne valit o contentu, času, přípravě apod). Když k tomu přičtu co se děje v chatu jak reagují ti lidé na reakci daného streamera jak "opičky". Spam "OMEGALUL, cringe, boomer,coomer". A aby si vás streamer všiml v tom bordelu na chatu a reagoval tak musíte hodit třeba donate 50,- aby svůj způsobem byl zviditelněný... Jasně jsou streamy, např cestování, umění (hudba, malování, etc.) To ještě beru, tam to není taková masírka...

vandal96CZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je za ubrecenej clanek ?

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vandal96CZ Můžete to rozvést? Zajímalo by mě, dle čeho tak soudíte. Díky.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 6. 2020 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Nemůže to rozvést, jen si chtěl rýpnout. ;-) Když už sem píšu, jedna myšlenka k babče Shirley- v poslední době se stalo docela dost lidem (myslím v oblasti her), že média dezinterpretovala jejich příběh a dokážu si představit, že Shirley si jen pár slovy povzdechla, že jí pár lidí píše nehezké zprávy, s tím, že zbytek diváků je k ní milý, zatímco média to interpretovala tak, že se k ní chovají hnusně všichni a ona z toho je labilní, div si neháže provaz. Babču ani dění okolo ní nijak nesleduji, takže se teď pohybuji čistě v rovině spekulací, ale kdyby to mělo být nějak podobně, taky bych byl na média hodně naštvaný.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Přesně tomu se věnuje odstavec "Slovo, mocná to zbraň." Pravda bude někde mezi tvrzeními obou stran. Během psaní článku se k samotnému problému s médii vyjádřila i Shirley. Ale jak se říká: "Na každém šprochu pravdy trochu."

PredatorCzech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jojo ten stream obsah na CZ/SK scéně je strašný, bohužel je to tak a kdyby se tak většina nechovala jak se chová tak co si budem s 3000 lidí by na streamu najednou měli 300 :) PS: na druhou stranu jestli se nepletu tak dnes se dá pro stream (twitch) nastavit různé +18 "upozornění" atd...

PredatorCzech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PredatorCzech + Já osobně jsem přemýšlel o gaming streamu s určitým zaměřením ale po vyhodnocení všech věcí a toho že mi ujede sem tam nějaké to slovo maximálně při nepovedené akci nebo to že ze sebe rozhodně nechci dělat na streamu "trotla", tak jsem nakonec ani nezačínal ...

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak tu petici jsem hned podepsal...tyvole

Reklama
Reklama