Nové Call of Duty bylo oznámeno a může se tak opět rozjet kolotoč výmluv, v nichž autoři vysvětlují proč je starý engine lepší než nový.
Na starý audiovizuální kabátek hry se nadává rok co rok. A rok co rok jsou vývojáři skálopevně přesvědčeni, že sedm let starý engine je vyhovující a drobné úpravy, které na něm provádějí dostačující.
To se samozřejmě opakuje i v případě Black Ops 2, přičemž na obranu hry tentokrát vystoupil přímo šéf studia Treyarch, Mark Lamia: „Je to jako když pracujete na rekonstrukci starého domu.“
„Jen proto, že do něj chcete novou kuchyni a pokoje to přece neznamená, že musíte zbourat i základy. Možná bude třeba vyměnit rozvody, a to ve své podstatě i uděláme, ale to je tak všechno. Samozřejmě to ale zjednodušuji.“
Závěrem pak Lamia, jako spousta lidí před ním, dodal, že engine je to kvalitní a má prý ještě hodně co nabídnout. Tomu jsme sice přestali věřit už dávno, ale pohádky máme rádi pořád.