Věří však v sílu originálních projektů.
Lords of the Fallen jen těžko zapře odkud byla čerpána inspirace při jeho realizaci. Samotní tvůrci to v rozhovoru pro PCGamesN vlastně ani nezapírají, je jasné, že to nemá smysl a tak pracují s myšlenkou, že sice přebírají řadu mechanik, avšak přichází se světem, který je ve své podstatě originální. Je patrné, že jedním z faktorů, na které sází je lampa, s jejíž pomoci nahlížíte do světa mrtvých, kam se je možné vydat. Vývojáři své univerzum přirovnávají ke kosmickému hororu s pomrknutími vůči fanouškům H. R. Gigera. Zkrátka se má jednat o dílo s hloubkou ignorující klasická témata draků a zářivých zbrojí.
Tvůrci svůj svět popisují dost brutálně. Muži v něm budou plakat, brnění reznout a hrdinové umírat. I přes kvality svého díla mají autoři obavy, že se ztratí v davu kvůli přemíře soulslike her, které zkrátka jen kopírují oblíbenou formuli. Věří však, že pokud je hra dobrá, nakonec se jí podaří hráče zaujmout bez ohledu na přetlak v rámci konkurence. Hodně sází na hloubku všeho, na čem jejich projekt stojí. Jejich obavy jsou ovšem logické, je však možné, že Lords of the Fallen přeci jen zazáří. O tom, jak na tom je se dozvíme už 13. října na PC, PS5 a Xbox Series X/S.