Embark Studios se z překvapivého hitu mění v dlouhodobý projekt. Vývojáři slibují, že hra bude žít tak dlouho, dokud se u ní budou hráči bavit.
Art director Robert Sammelin potvrzuje, že Embark Studios má s Arc Raiders dlouhodobé ambice. Hra je od začátku stavěná jako živý projekt, který se bude vyvíjet podle chování komunity, její zpětné vazby a toho, co hráče skutečně baví. Vývojáři chtějí přidávat nové výzvy, experimentovat a zároveň reagovat pružně – což už několikrát dokázali.
Během pár měsíců po vydání přibyla nová mapa díky komunitní události, nové herní mechaniky a dokonce i úprava cen v herním obchodě poté, co si hráči stěžovali. Do budoucna se počítá i s rozšiřováním nabídky „arcs“, tedy klíčových herních archetypů.
Arc Raiders samozřejmě není bez chyb – už se setkal s kontroverzí kolem AI dabingu nebo stížnostmi na drsnější gear grind. Přesto si hra drží stabilní hráčskou základnu, mimo jiné díky tomu, že Embark se poučil z chyb jiných live service her.
Pokud si Arc Raiders udrží stejnou péči a tempo i v roce 2026, může z něj vyrůst jeden z mála dlouhodobě funkčních multiplayerových světů. Snad tomu tak bude. Vývojáři totiž otevřeně slibují velmi dlouhou podporu hry.