Zpět na článek

Diskuze: Tvůrci Assassin's Creed Mirage popisují v novém videu tvorbu jejich města

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mitote
mitote
Level 22 Level 22
20. 8. 2023 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

klasicky zadnej grafickej posun od origins . akorat nasvetleni , mozna stiny . textury a modely furt stejne . kdysi davno , kdyz se vydaval dalsi dil serie stejne hry , bylo videt opravdu posun dopredu . ubisoft v tomhle opravdu exceluje ..... hold kvantita ....

gerhart

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mitote Posun bude zrejme ozaj minimálny. Tak výrazný skok ako v Unity čo je dodnes najkrajší Assassin čakám konečne od projektu Infinite.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
20. 8. 2023 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mitote Já tyhle stesky nad špatnou grafikou nechápu. Podívejte se jak ty dnešní AAA hry graficky vypadaj. Naprostá většina z nich vypadá graficky úplně luxusně. Kde si představujete ten grafický posun? Obzvlášť třeba z roku na rok nebo jednou za dva roky? Nejsme v roce 2005. Ty hry vypadaj tak dobře, že prostě žádný grafický revoluce nejsou možný. To co nejvíc postrádaj dnešní hry, alespoň pro mě, jsou vlastně detaily. Paradoxně detaily, které některé starší hry měly. Ve střílečkách třeba náboje zůstávající na zemi. Vymazlenější animace, které budou reagovat na prostředí (dost často moc nefunguje). Opravdu random počasí, které bude reálně ovlivňovat svět (v mnoha hrách je to spíš jen na oko). Damage model prostředí, který v mnoha hrách téměř neexistuje nebo je jen kosmetický. Dokážu si představit revoluci pokud někdo udělá hru, která na tohle všechno bude pamatovat. Kupa těch věcí je dneska naskriptovaných, ale já chci aby to fungovalo v reálném čase pomocí enginu. Ale fakt nejsem plačka, která bude brečet že hra co vychází letos, nevypadá o 100% líp než ta co vyšla loni. Ono to jednoduše nejde...

gerhart

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Súhlasím s príspevkom a to s tými detailmi pri starších hrách platí vlastne aj pre Ubi. Hneď si spomeniem na AC Unity alebo Far Cry 2. No z môjho pohľadu je i tak grafika Valhally alebo Odyssey naprosto priemerná, nevravím že škaredá. Hlavne v porovnaní s RDR2/KCD. Na druhej strane práve z dielu Unity mi dokázala ako sa hovorí spadnúť sánka ešte aj dnes. Pritom aká stará je ta hra, pomaly 8 či 9 rokov to už bude. Pamätám si na obdobie rokov 2006/2007, to som vtedy veru zíral. Oblivion, Gothic 3, Crysis...

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
19. 8. 2023 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to krásně. Ubisoft má možná problémy s přílišnou délkou her a jejich určitou repetitivností, ale světy dokáží vytvořit naprosto dechberoucí.

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Přesně tady tenhle klad se vyskytuje ve všech jejich hrách a tím to končí

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
20. 8. 2023 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jmeno Nekončí. Ve většině případů ty hry mají i skvělý příběh, zajímavé postavy, mise apod. Akorát to velmi často zabíjí velikost světa, který je sice nádherný, ale tak nějak rozmělní ten zážitek.

kajny 18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 tenhle dil by mel byt na cca 25-30 hodin, takze prijemna odbocka od miliardy otaznicku

gerhart

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 U mňa to platí práve iba v tých mestách aj keď to je ich už taký klasický štandard. Práve tie ich svety za múrmi mesta ma už naprosto odrádzajú.

Reklama
Reklama