Projektily zraňují všechny stejně.
Častým bodem stížností hráčů je v případě Helldivers 2 to, jakým způsobem tu funguje palba do vlastních řad. Někteří považují možnost poškozovat spřátelené jednotky jako složku hratelnosti, zatímco jiným vyloženě vadí skutečnost, že špatně vystřeleným projektilem či postavenou věží, mohou zlikvidovat celý svůj tým. Dost častým prvkem kritiky je pak skutečnost, že tu existují lidé úmyslně likvidující své spojence. Nyní se k celé situaci opět dosti rázně vyjádřil i generální ředitel Arrowhead Game Studios Johan Pilestedt: "Pokud bychom vypnuli přátelskou palbu, museli bychom vypnout i poškození způsobené kulkami nepřátelům. Takový je zákon."
Vypadá tím pádem vysoce nepravděpodobně, že se nespokojená část hráčů dočká. Tedy za předpokladu, že nechce, aby byly zástupy nepřátel obdařeny nesmrtelností, po čemž asi touží jen málokdo. Ani ony totiž nejsou vyjmuty z konceptu, na jakém tu palba do vlastních řad funguje. Helldivers 2 je dostupné na PC a PS5.