Hratelnostně má mít jejich dílo blízko k Souls-like akcím.
Vývoj nedávno oznámeného akčního RPG Phantom Blade Zero probíhá už od roku 2017, kdy studio přišlo s prvními jasnějšími koncepty. Naplno se však rozjel až v roce 2022. Samotný titul nemá obsahovat monetizační prvky, což CEO společnosti komentoval ve zkratce takto: "Zaplatíte za kompletní zážitek. Nebudou tu žádné háčky ani mikrotransakce," Hratelnostně má jejich výtvor má mít blízko k sérii Dark Souls. Obtížnost má však být dle oficiálního vyjádření vývojářů nižší: "Nepůjdeme na plný plyn, pokud jde o obtížnost a tresty. Klíčem k úspěchu je přístupnost."
Pokud se vaší prioritou stane co nejdříve dokončit příběh Phantom Blade Zero, tak se můžete těšit celkem na 40 hodin obsahu. Plánován je však endgame obsah mající majitelům tohoto díla nabídnout zážitek pro více hráčů, drsné bosse nebo roguelike formát, takže se po dohrání hry rozhodně nudit nebudete.