Zpět na článek

Diskuze: Tvůrci Quake Champions neplánují konzolové verze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu jejich rozhodnutí. S radostí hru budu sledovat, snad se povede.

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si hrál v lese a to mělo teda hoši perfektní grafiku, velkolepou optimalizaci a skvělé FPS. Vývojáři se mají ještě hodně co učit.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Stepping Razor

Me stacilo 8 bitu s Nintendem a jak se to hralo. Ted je to stonasobne lepsi a nespokojenych lidicek bude neustale.

Stepping Razor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My hráli na 32 bit. SEGA hokej a stačilo nám to a vy tady rešíte jak se má hýbat tráva ve hře aj. p*čoviny CHTĚL BYCH MÍT VAŠE PROBLÉMY 😂 😲

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Labigmek

Nebyla řeč o HW platforem ale vizuálu a technickém zpracování samotných her, když na jedné platformě vývojáři doslova prdí na to jak jejich hry vypadají a nevyužívají potenciál grafických karet, které jsou dnes úplně jinde než v roce 2013 a jiní vývojáři si s tím opravdu dají práci a tahají z HW roku 2013, který mají k dispozici maximum a jejich hra je technicky na úplně jiné úrovni, tak to dokazuje to, že je něco špatně na straně vývojářů já si koupil Titana X abych si zahrál Next-Gen tituly na PC, protože jsem očekával to, že ty hry budou oproti PS4 jinde, jenže která hra byla pokud nepočítám framerate jinde? (Nebudu počítat technologie, které vlastní Nvidia a tak se na konzolích nesmí používat) The Division? To byl výsměch pro všechny. . MGS V? Taky ne. . Snad jen Zaklínač a ten byl na konzole dělaný jiným studiem, které ho absolutně zpackalo. A najednou výjde Uncharted 4, které drtí vše co jsem na Titanovi X za 25 klacků dosud hrál a přitom je ta hra na krabičku z roku 2013. . A aby toho nebylo málo, tak na E3 teď byly další bomby od Sony porovnej si grafické zpracování z E3 konference (Byl to opět Live Gameplay, takže výmluvy, že je to trailer a tak jsou zbytečné. . ) s E3 konferencemi Microsoftu a Ubisoftu a řekni mi že ten rozdíl nevidíš. Pro mě jakožto majitele PC je ostuda, že vlastním PC za šestinásobek ceny PS4 a vývojáři pořád nedokáží přiblížit se vizuálně tomu jak vypadají exkluzivity od Sony, ono to možná ani není o tom, že to nedokáží jakožto o tom, že na to co? Prdí.

Miroslav Kuba
Miroslav Kuba
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Stepping Razor

Pojďme si měřit žížalky na hadovi. Všichni výtáhněte starý nokie a kdo bude mít většího hada tak vyhrál svůj argument!

Stepping Razor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

běžte si ti žížalky měřit jinam , děcka rozežrane 😗

Labigmek
Labigmek
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až na to že vedle seš ty. Trapně se snažíš udělat z druhého hlupáka a sám jsi hlupák. Dále už na tebe reagovat nebudu a nezlob maminku at ti koupí silnější konzolku

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
20. 6. 2016 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Labigmek

až na to, že jsi tím nereagoval na můj komentář, takže zase vedle

Labigmek
Labigmek
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Faldmen

A takovej dlouhej v podstatě nic neříkajíci odstavec je zase tvůj evergreen a myslíš si jak jsi mě utřel. Utřel jsem tě já právě s tím "Nějakej jaguar FX 1. 6 procesor integrovaná grafika nějakých 1. 8 tflops a budeš drtit vše co kdy vyšlo Jen to tvoje ego nemůže unést. Diskuze s vami nemá cenu a nikam nevede to vím už dávno. Proto se s tím nevypisuju protože si stejně meleš to své. A když ti napíšu že tvoje argumenty jsou jak od malého dítěte ty to musíš napsat rychle taky že Tak nikoho nepoučuj nemáš na to IQ

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se líbí nápad s PC exkluzivitou jsem multiplatformní hráč tak mě neštvěte se škatulkováním ...nemůžu za to, že máte malý kapesný a kdoví co ještě.

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
20. 6. 2016 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ElementGamer

Sice se na ten gameplay nedá dívat, ale CSko na konzole je [ odkaz ] jen tuším nevyšlo v evropě.

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
20. 6. 2016 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Příspěvek neobsahuje text)

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tímhle rozhodnutím jen souhlasím, sám mám konzoli i PC, ale tohle si na PS4 moc představit nedokážu. To je stejné jako argumentovat, proč na konzolích není CSko. Důvod je prostý - protože právě na PC se zrodil e-sport.

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
20. 6. 2016 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Faldmen

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
20. 6. 2016 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Labigmek

V první řadě lidi laskavě prosím neškatulkuj. Za druhé by mě zajímalo, čím mě někdo zahnal do kouta? Já chtěl, aby se Quake podíval časem i na konzole stejně, jako tomu bylo i s opěvovanou PC legendou Crysis 1. S Lolendem se o tom bavím jen proto, že se jeho argumenty většinou zakládají na faktech. Sice se spoustou názorů nesouhlasím a taky ze sebe dělá PC boha, ale aspoň to někdy mívá hlavu a patu, kdežto tvoje komentáře jsou na úrovni dítěte, které dostalo od rodičů nadupanej komp a potřebuje tím furt něco dokazovat. O to horší, že už asi dítě nejsi, ale mentálně ses tak zřejmě zasekl a vše, co napíšeš má cíl jen na někoho házet špínu bez jakýhokoli pádnýho argumentu. V životě jsem v diskuzi s tebou nezažil jinej argument než že PC má super výkon. Viz např. tvůj komentář "Nějakej jaguar FX 1. 6 procesor integrovaná grafika nějakých 1. 8 tflops a budeš drtit vše co kdy vyšlo " to je prostě takovej " evergreen" diskuzí s tebou. Laskavě se hoď do klidu a pokud někdo chce pokračovat, tak do zpráv, ať tady nekydáme ještě víc hnoje...

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jsem zvědavej škoda , že to vypadá jak Halo nebo Destiny xD ... asi je to cílovka pro PC hráče co nemají konzoli a ještě se jim to neokoukalo. (osobně doufám, že to tak nebude i když už jen ten nazev je stejnej jako Halo : Guardians xD )

Mr. Lolendo: Jako vždy fundovaný názor odborníka díky.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 01:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Maestrodk

Mno v diskuzích aplikace na google play lidé píší že jim to nejede když mají svůj Soňák rootlej takže asi tak...

Zase je to jen další dokaz šikany, umělého omezení apod.

Jako možné to modifikovat nějak půjde na jiných telefonech ale to už je na hony vzdálené myšlence Faldmen tedy kliknou a pustit.

Vsadím se že kdybych vzal nějaké mini PC. Strčil jej do krabičky PS4 či XOne. Zapnul Steam big picture mode. Posadil před "konzoly" konzolistu s tím že bych mu nakecal že zrovna vyšel velkej update konzole. Tak mi to většina konzolistů sežere i s navijákem a i po zjištění že jsem lhal budou spokojeně si chrochtat.

Všechno je o marketingu. Marketing je oblbování. Celý náš život se točí o námluvách pokud chápete co myslím. Jen prostě firmy to pochopily a používají to k tomu aby nám prodaly šampón...

Já nic nezatracuji ale jsem na 100% pro svobodu. Samozřejmě v rámci možností. V našem případě těch technických. Tedy není nejmenší důvod proč bych Uncharted 4 nemohl hrát na PC nebo na XOne. Či streamovat jej na telefon jakékoliv značky.

Za vším je moc, peníze, byrokracie atd.

Podporujte otevřené platformy a vězte že s vámi jako zákazníky bude potom zacházeno mnohem lépe. Možná i s respektem.

Tímto končím se zapojovat do debat PC vs. konzole či jiné zařízení. Cítím že téma bylo vyčerpáno. Ale nebojte. Vášnivé hádky boje API tedy DX12 vs. Vulkan teprve přijdou.

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Teď si nejsem jistý, ale možná ten remote play jde na ostatních zařízeních nějak zprovoznit pomocí rootnutí telefonu a speciálními programy, ale jak to bylo složité, tak se mi to ani nechtělo zkoušet, takže kdo ví, jestli by to fungovalo. Že to jede jen na Sony zařízeních, to teda je zklamání.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Faldmen

Ne já jsem otevřen názorům.

"na storu jednim tlacitkem provedes celou insatalac"

Tohle přesně uděláš i na Steamu. Potom tu máš i konzolové rozhraní Big Picture mode na steamu

[ odkaz ]

Hehe a to streamování si tedy odfláknu. Teď čtu že PS4 Remote Play (android) jede jen na SmartPhonech Sony tedy Xperia. LOL tak to je trošku fail.

U PC tedy Windows si zase limitován na rozlišení 720p

Labigmek
Labigmek
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Faldmen

Tak vy tady hážete nesmyslama (a stupnuje se to ) a když tě človek dotane do kouta a tobě už v ruce nezbylo nic, napíšeš proč nás nenecháte na pokoji To čím argumentujete to je opravdu jak od malých dětí. Je vidět že v elektronice vůbec nevyznáte proto tu hájíte konzole. Si pozorně přečti co napsal MR. lolendo, konečně se zamysli a přestante psát blbosti

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
19. 6. 2016 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Maestrodk

Ja nerikam, ze je to buhvijaka komplikace nebo co.... jen jsou tyhle argumenty fakt uz absurdni. Kazdej hraje na tom, co mu vyhovuje. Nevim, proc maji nekteri takovej problem to akceptovat a hazet na konzole za vsechno vinu...

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A na PC se hry instalují klepnutím na ikonku a next --> next --> next --> finish, ale tak asi je to složitější, no. Když je to ze Steamu, tak se to vlastně instaluje samo.

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
19. 6. 2016 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Ze je insatalace na pc jednodussi nez na konzoli? To uz snad trochu prehanis, ne? Bud vlozis disk nebo na storu jednim tlacitkem provedes celou insatalaci. Ty mas proste jenom tu svoji pravdu a nic jineho neexistuje. Jo a streamovat z ps4 muzes taky - do pc, tabletu i smartphonu...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Pec41

Však neboj. Na PS3 a X360 už emulátory na PC jsou. Sice stále mají spoustu chyb ale vše je otázka času. Na svém android telefonu mohu hrát Crocka z PS1.

Nejvíc super věc si myslím že je osmi-palcový Windows Tablet. Prostě kapesní full-ON PC a díky Steam streamingu mohu hrát jakoukoliv hru v knihovně kde chci. Právě tato možnost se mi líbila u Nintenda. Já osobně sice něco takového nevyužiji ale je to cool a o to více to postrádá smysl vlastnit konzoly. Konzoly potom vlastníš ne z důvodu pohodlí ale z důvodu locku hry na onu platformu. Což se samozřejmě zaplatíš prémiovou cenou. Někdo namítne "chci strčit Cedko do krabičky a hrát" Mno pokud je mi známo už hry na konzolách se instalují jak na PC. Na PC už je to dnes navíc mnohem snadnější i než konzole. Nemusíte hledat a strkat někam cédko. Jen dáte na Steamu download a následně play. Ovladače? Instalujete jen grafiky. Pokud máte Nvidii tak ty se instalují sami přes buď aktualizace windows nebo přes Geforce Experience kde i program sám zvolí nastavení grafiky hry ku vašemu PC hardwaru. Tedy nic nemusíte nastavovat. Pokud máte Xbox gamepad tak odpadá i nastavení ovládání. Taky nemusíte platit to "online premium učet" abyste mohli hrát online.

Není zde prostě jediný důvod vlastnit konzoly dnes.

Každého odrazuje počáteční investice tedy koupě herního PC ale to už je dnešní hloupé myšlení lidí kdy se nevyznají ve financích a nemyslí na budoucnost. Protože kdyby jo. Tak by si spočítaly že jim PC vlastně vyjde levněji za určitý čas. Navíc PC má každý stejně.

Ehm důvod zde samozřejmě je. Ten že nám společnosti na PC prodávají rozbité beta verze her. To by ale odpadlo či naprosto minimalizovalo pokud by tu žádné konzole nebyli.

Takže jediný rozdíl.

PC hráč dostane rozbitou nefunkční hru v den vídáni takže se může jít bodnout. Kdežto konzolista dostane funkční produkt tedy koupí a paří ode dne vydání.

Tak co? Kdo se mnou souhlasí?

Reklama
Reklama