Vývojáři Obsidian Entertainment zařadili do Premium edice vtípek pro ty, kteří zaplatili 100 dolarů za předčasný přístup a výhody.
Zní to jako žert, a žert to i je. Pokud jste si koupili Premium edici The Outer Worlds 2 za 100 $, připravte se na malý vtípek. Ve hře vás totiž čeká „Consumerism“ ─ neduh (flaw), který říká: „Jste důvodem, že náš marketing funguje. Reklamy a výprodeje zatemnily váš mozek.“
Tenhle „neduh“ není jen blaf – mechanicky vám sníží výkupní cenu u obchodníků o 10 % a zároveň nabídne slevu 15 % na nákupy. Další jsou rovněž vtipné: např. „Foot-in-Mouth Syndrome“ vás odmění extra 15 % zkušenostmi, pokud proběhnete skrz dialogy, ale vaše řečové volby za vás pak vybírá náhodný algoritmus.
Je to chytrý způsob, jak Obsidian upozornil na konzumní aspekt edic s předobjednávkami – totiž že někdy platíme víc a čekáme výjimečný obsah. Tady vás autoři odmění sarkasmem. A i když ti, kdo edici koupili, mají své bonusy (např. dřívější přístup, artbook, soundtrack), není nikdo nucen ji aktivovat – můžete si volbu „Consumerism“ i zamítnout.
Je to známka toho, že humor z herního průmyslu ještě tak úplně nevyprchal.