Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft: Bylo by hloupé nevydávat Assassin's Creed každý rok

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
8. 4. 2014 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

raw:

Zní to zajímavě, ale AC za 2. světový by nebylo už ono .

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
5. 4. 2014 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

raw - to s tou špízovačkou pobavilo ( (:

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
5. 4. 2014 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: v poho, jasan je to tvůj názor a chápu. . taky bych byl pro aby se tempo zpomalilo. . nejvíc se mi líbilo AC 1. . když vyšlo, tak ta atmosféra v Jeruzalému mi brala dech ale nějakej spin-off ve 2. světový by byl taky fajn. . našpízovat nácky skokem ze střechy bych si nechal líbit! !

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
5. 4. 2014 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raw - asi budu mit odlisnej nazor, kdyz reknu, ze cim vic se blizime k soucasnosti na pomyslny primce, tak tim me ac prestava bavit. .

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
4. 4. 2014 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taky jedu přes dotykáč. .

23cicer: nj Alexandrie. . se trochu červenám ale cestovat do 3st. n. l. se snad nebude. . možná tak, což je i sakra pravděpodobny, že tam bude nějakej přechod z Ac: Unity (francie) do Alexandrie v dobách odporu proti anglo-francouskýmu vlivu v 19. st. . . kurna asi máte pravdu kluci xD

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
4. 4. 2014 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CZconnor-ma tam bejt misto k - c . . naposled co pisu z udajne chytryho mobilu

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer:

To jo. Já napsal keiro místo kairo a ty Czcobnor .

Co je teda ten kairo ?

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
4. 4. 2014 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CZconnor - vyjebanej dotykac

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer:

Co je "keiro" ?

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
4. 4. 2014 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raw - alexandrie. kairo mimo misu. . ech

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně ať je Comet v Londýně a budu spokojenej .

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
4. 4. 2014 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CZconnor: nebuď smutnej, Francii si užijem na stopro na Unity se hodně těšim mě šlo spíš o pointu, že v tý Africe by to bylo úplně mimo mísu

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jó .

raw:

Není to snad jedno, jestli Africa nebo Afrika ?

A právě ti "arabáči" jsou možná dobrým nápadem pro nové AC.

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CZconnor : Přesně když si něco přečtu tak narazím jenom na tu klasiku s křovákama , lvama atd. A jestli myslíš kolonizační období anglie a francie tak to řeknu na plnou hubu a upřímě : Už mám plný zuby kolonií , Ameriky a negrů V AC Toť vše ( nic proti černochům )

Jo byla to sranda , ale nic jiného si v té Africe nepředstavím a raději ani nechci .

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
4. 4. 2014 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CZconnor: Africa? ? Tohle tě učí ve škole? ? Nás učili, že to je Afrika. . rozvojová země plná "křováků a arabáčů". . "černý kontinent", kterej je do teď závislej na solidaritě okolních zemí. . jinak tady máš odkaz na wiki [ odkaz ] je pravda, že se kolonizovala a v 19. st. byl největší rozkvět "trhu" s otroky. . no jestli chceš vidět Assassina z Afriky, tak si zahraj Freedom Cry a jestli chceš vidět Assassina v Africe, tak si počkej na Sniper Elite 3 já si neumim představit Assassin's Creed v Africe a ani nechci. . Jediný co chci, je, aby Ubisoft dostal rozum a začal poslouchat opravdový fanoušky serie a přestal experimentovat s hovadinama a zaměřil se na příběh a na hystorii co může něco nabídnout. . (jako africkej nespoutanej Django by nebyl špatnej ale nevim jak by tam vypadali těžkooděnci ) neber to zle. . je to jen můj skromnej názor jo a sorry za chyby, píšu z mobilu. .

edit: historii. . ehmm

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
3. 4. 2014 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smuky:

Očividně nevíš, co je Africa.

Proč, když někdo řekne/napíše slovo Afrika, tak si každej vybaví takovou tu klasiku (kmeny, žirafy, lvy, hrochy, slony atd...) ? ! Důkaz toho, že dnes se ve školách učí špatně...

Přečti si něco na Wiki . Hele nic ve zlém jo, jen jsem se rozčílil... jestli to byla jen sranda tak to ok .

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
3. 4. 2014 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CZconnor : Afrika ? to myslíš assassína co bude templáře se svým kmenem požírat ?

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
3. 4. 2014 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AzzWhip3R:

Africa, Europe a Asia jsou v tuhle chvíli pro AC best .

AzzWhip3R
AzzWhip3R
Level 1 Level 1
3. 4. 2014 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer : prevda , taktiež nemám nič proti Amerike , ale Európa má omnoho väčšiu, bohatšiu a krajšiu históriu než Amerika , Japonsko ju má podla mňa omnoho lepšiu než Američania. V Európe je omnoho viac lepších námetov než v Amerike a nevadilo by mi ak by sa všetky nastávajúce AC diely odohrávali v Európe , veď ked si to tak vezmeme , väčšina dnešných hier sa odohráva v Amerike (WatchDogs, GTA, InFamous a iné) takže ja Európu výtam s otvorenou náručou.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
1. 4. 2014 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AzzWhip3R - jj... nic proti Americe, ale jeji obraz je dobre uchopitelnej z pohledu blizke minulost-pritomnosti-budoucnosti (gta, watch dogs, batmam) preci jen us vynikaj popkulturou tzn. US revoluce zpracovana v serii ac totalne mimo spolecne s bflag. . neco jinyho je kultura Evropa, Afrika, Blizkej vychod, Rusko, Cina atd.

AzzWhip3R
AzzWhip3R
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jesterkacz : súhlasím s tebou v tom , že Ubi robí chybu keď vydáva každý rok jeden tohtoročne dokonca dva pretože ak by si dali najmenej 2 roky pauzu tak by hra bola kvalitnejšia a zároveň by sa na ňu ľudia viac tešili pretože takto keď dohrám jeden diel AC a viem že o trištvrte roka vyjde ďalší a to nadšenie sa postupne vytráca. Ja osobne by som bol radšej keby si dali pauzu pretože ako v prípade GTA , najnovšie GTA V bol veľký BOOM práve kvôli pauze Rockstaru.

Shark1995: s tebou taktiež súhlasím , určite by sa hodilo vylepšenie enginu v hre a mohly by sa mu trochu viacej venovať , nakoľko ich príbehy v hrách sú výborné , len na tom engine to dosť uberá kvalite hry

Od AC: Unity očakávam zmenu a myslím že nie len ja , nakolko to nevychádza na staré konzoly, tak tam dúfam budú zmeny na ktoré staré konzoly nestačia , ale zároveň sa obávam chýb ktoré Ubi robí no nehajme sa prekvapiť snáď to bude príjemné prekvapenie

23cicer: no tú moju myšlienku "poznávanie histórie" musím prehodnotiť nakolko máš pravdu , no podla mňa aj Brotherhood dobre vystihoval historickú stránku hry a potom to začalo upadať. V novších sériách sú

skôr historicky znázornené miesta a mestá než dej a dúfam v to že to zmenia. AC : Unity mi v tom jedinom trailery pripomenulo dosť AC 2 , napríklad budova (asi kostol) pred ktorým asasín stojí mi pripomína práve budovu vo Florencii kde bol veznený Eziov otec. Od Unity očakávam a dúfam , že sa očakávania splnia , návrat ku starým koreňom Assassin's Creed , hratelnosti, geniálnemu príbehu a kvalite , zniem naivne , ale stále mám v Ubi ešte nádej tak dúfam že sa tom aspoň trochu priblížia

CZconnor: som rád že niesom sám kto to tak vníma

xoxy: Ďakujem

ori63
ori63
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
1. 4. 2014 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer naprosto stebou musím souhlasi na zakladce jsem díky AC 1, 2 dostaval jedničky z dějepisu

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
1. 4. 2014 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AzzWhip3R - zacinam mit problem i stim, cim si me ac ziskalo, a to je tebou zmineny "poznavani historie". Ubi se dostal od historizujicich kulis prvnich dilu k alternativnimu vykladu s minimem his. realii posledniho dilu. . to mi zkratka vadi, pac ac2 se svym zaberem poskytne kazdymu hraci zakladni kostru dejin umeni v kostce, coz se zatim zadne jine hre doposud nepodarilo.

Shark1995
Shark1995
Level 1 Level 1
31. 3. 2014 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale já neříkám nic o příběhu, nehatuju zasazení do doby, samozřejmě že to je na AC dobrý, že to ukáže historiii, já kritizuju to, že oni od roku 2009 a to už je 5 let, nejsou schopní opravit bugy, vykreslování, nahrát nový zvukový efekty a předělat hlášky, předělat úkoly, dyť vy si to neuvědomujete, ale vám vyjde hra, vy si jí koupíte, ale hrajete to samý, co jste hráli před rokem, akorád s novýma texturama... Ten engine se prakticky nezměnil, pořád je to v základu to samý a pořád to nefunguje a vy tu řešíte příběh. Příběh může být dobrej, ale ta hra je v základu pořád stejná, o tom mluvim.

Já očekávám, že s příchodem nových konzolí se konečně zamyslej a oni místo toho budou dělat zpětnou kompatibiltu, takže zase se nevyužije potenciál těch nových konzolí. V tom Ubisoftu dělaj hrozný čachry-machry a nejsou schopný vydat hru, která by fungovala dobře.

Chce to, aby udělali konečně něco s tim co tady jmenuju a pak se můžeme koukat na příběh. A těžko ta hra bude čistej next-gen, když to "vyvíjej" 2 roky... To co Ubisoft dělá je akorád hraní si se slovy. Já francouzský revoluci tleskám, je to skvělý období a zasadil bych do toho alespoň 2 díly, být Ubisoftem, protože to je obrovský téma. Ale nejdřív dychtím po tom, aby ta hra fungovala a byla trochu inovativní... dyť už od prvního dílu posloucháme zvuk "skočim z výšky do sena" uplně ho nenávidim. Chce to prostě "opravit" jádro celý hry.

Neberte to jako kritiku, ale je to prostě tak.

jesterkacz
jesterkacz
Level 1 Level 1
31. 3. 2014 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Azzwhip: já nemám problém s ac ale s marketingem ubi jsou to jenom nenažrane hyeny, který jen jdou po penězích. Za ac už nedám ani korunu

A že to jiní nedělají tak co třeba R* nebo naughty dog a ti co dělají zaklinače. Oni snad dělají takové k*kotiny jako ubi ne nedělají je to jenom na lidech jak se budou chovat a ubi se chovají jako nenažraný hajzlove

Reklama
Reklama