To je o to zajímavější, že vývoj vede člověk zodpovědný za Far Cry 3, hra beží na enginu Raymana a jako inspirace autorům mimo jiné slouží Final Fantasy VI.
Jak tahle napodobenina východního herního průmyslu dopadne si aktuálně netroufá odhadovat asi nikdo, avšak potenciál se hře rozhodně upřít nedá.
Cílem je podle Patricka Plourda vytvořit „hru s duší“. Po práci na několika áčkových projektech v řadě jednoduše zatoužil po něčem menším, osobnějším.
I proto se studio rozhodlo jít cestou Ubisoft Art Framework, na kterém běhá třebas Rayman Origins. Skrze tento engine mají vývojáři v plánu stvořit líbivý pohádkový svět.
Místo klasické grafiky by Plourde mnohem raději viděl de facto rozpohybované koncepty, za které je zodpovědný talentovaný Yoshitaka Amano. Kreslíř šestého Final Fantasy.
Nic moc konkrétního o hře jako takové jsme se ale nedozvěděli. Vlastně jen žánrové zasazení a fakt, že bude izometrická. Plnohodnotné představení by nicméně mělo proběhnout již brzy.