Ubisoft hodlá dále využít Snowdrop Engine
Novinka Ubisoft hodlá dále využít Snowdrop Engine

Ubisoft hodlá dále využít Snowdrop Engine

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

136

Ačkoli nejde o bůhvíjak výkonný engine, má rozhodně potenciál.

Reklama

Vzhled hry The Division není už na první pohled nic překvapivého nebo něco, co by vám vyrazilo dech. Požitý engine od Massive Entertainment je ale přesto v některých směrech prý přímo fenomenální a to musely být ve skutečnosti některé z jeho funkcí ořezány, nicméně i tak funguje Snowdrop Engine velmi dobře. Toho si všiml Ubisoft a hodlá v budoucnu použít engine od Massive i jinde.

Martin Hultberg, šéf značky Ubisoftu Massive, uvedl v rozhovoru pro Finder: „Tento způsob je efektivnější. V tomto našem konkrétním případě jsme museli vyvinout Snowdrop Engine úplně od základu, protože jsme potřebovali middleware, které by mohl fungovat na nově vydaných konzolích a také na PC. A zároveň aby dokázal provádět všechno, co jsme potřebovali dělat s otevřeným světem, počasím, denní dobou a těmito jeho vlastnostmi. Nyní jsme tento engine poskytli všem dalším studiím a to nejen Clancyho týmu. Každý vývojářský tým v Ubisoftu teď může Snowdrop Engine používat."

Dobrá zpráva je to hlavně proto, že Snowdrop funguje velice dobře s vícejádrovými procesory a vícejádrovými grafickými čipy. A hlavně je v něm velmi dobře zpracované počasí a různé menší efekty, které potěší oko hráče. Možná se tak dočkáme nové hry ze série Assassin's Creed poháněné Snowdrop Engine a nabízející stejnou kvalitu Global Illumination jako v Unity?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama