Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft na Gamescomu odhalí budoucnost The Division 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

J J
J J
Level 1 Level 1
22. 8. 2025 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraji aktivně The Division 2 již šestý rok. Mám rád na hře hlavně otevřený svět, grafiku, zvuk a ambientní hudbu. Hru jsem dostal zdarma na Alze v roce 2019 při koupi grafické karty Amd. Řekl bych že v průběhu let s přibývajícími updaty se rozhodně kvalita hry snižuje. Velmi dlouho například vývojáři zápasili se stabilitou DirectX12 na pc. Minimálně 4 roky. Dělo se například to že když na pc pod DirectX12 hra random crashla. Tak crashnula tak že sebou vzala i půl Windows. Musel se restartovat celý pc. U toho často nervy. Bylo úplně jedno jestli máte Amd Nvidia nebo Intel jakékoliv drahé pc. Dělo se to všude a random. Jsou určitě bugy a glitche o kterých vývojáři ani neví vůbec že jsou. Oni jenom totiž přidávají obsah. Občas něco opraví. Často rozbijou spoustu věcí. Takhle nevypadá umělecká nebo autorská láska. Nevyznají se vývojáři pomalu ve svém díle.

Nejhorší zlo v celé hře kvůli kterému často vypínám naštvaný celou hru. Npcčka ingame! To je hrozně špatné pro krista takový s....t. Odstraňte npc v Division 2. Zachráníte svět !

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
19. 8. 2025 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A darí sa vôbec tomu Division 2, má to čísla? Ja viem, že v Ubisofte v tomto odvetví vládol pred pár rokmi R6: Siege, ale na Division som počul skôr frflanie... Jednotku aj dali zadarmo, ja som ju vyskúšal a prvá hodinka super. Atmosféra, opäť ďalšia super mapa, len ma sklamalo, že mnoho vecí je len pozlátko a nereaguje na dianie okolo. Keby tam dajú pokročilú fyziku a praskali by okná na domcoch po výbuchu granátu, tie zadné ploty za domami by popadali atď. hneď by to vyzeralo živšie. Ale totálne to u mňa zabil moment, keď som vbehol do nejakého štadióna a tam už boli protivníci s vyšším levelom ako ja a museli dostať 3 zásobníky headshotov kým padli. Tieto debilné špongie, vypadávanie číseliek a levelovanie neznášam. Nech majú svoju MP časť pre tých, ktorí to chcú. Ale singláč mali spraviť s fyzikou Far Cry 2/GTA IV (pre boha, veď v čase vydania Division to boli dekádu staré hry) a mohli zapracovať na pokročilej AI nepriateľov (kľudne po úrovniach - zbabelec, horká hlava, taktik), vďaka ktorej by všetky prestrelky vyzerali inak a znovuhrateľnosť by bola ohromná.

Reklama
Reklama