Unikátní systém Nemesis zůstane v rukou Warner Bros minimálně do roku 2036
i Zdroj: Warner Bros
Novinka Unikátní systém Nemesis zůstane v rukou Warner Bros minimálně do roku 2036

Unikátní systém Nemesis zůstane v rukou Warner Bros minimálně do roku 2036

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

6
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One Nintendo Switch Switch 2 Nintendo Switch Switch

Po uzavření studia Monolith je však otázkou, zda ho využije.

Reklama

Začátkem týdne herním světem zahýbala zpráva o uzavření hned několika studií spadajících pod vydavatelství Warner Bros Games. Společnost se konkrétně rozhodla ukončit činnost týmů Player First Games, WB San Diego a Monolith Productions. Na posledním místě zmíněné studio několik let pracovalo na hře Wonder Woman, jejíž vývoj byl však s uzavřením Monolith Productions ukončen.

V souvislosti s americkým týmem, jehož kořeny sahají až do druhé poloviny 90. let, stojí za pozornost do velké míry unikátní systém Nemesis, kterým se proslavily hry Middle-earth: Shadow of Mordor a Middle-earth: Shadow of War. Oceňovanou mechaniku, jež pracovala na principu postupně se učících a částečně procedurálně generovaných nepřátel, si nechalo Warner Bros v roce 2021 úspěšně patentovat. 

Pro ostatní vývojáře proto bude minimálně složité, ne-li nemožné, využít systém Nemesis ve svých hrách. V tomto směru je důležité zmínit, že platnost patentu by měla platit do roku 2036. Vzhledem k uzavření studia Monolith Productions  je však otázkou, zda Warner Bros Nemesis systém vůbec v nějaké budoucí hře použije.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama