Zpět na článek

Diskuze: Unikl gameplay z alpha verze multiplayeru Medal of Honor: Warfighter

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: s timhle taky s tebou souhlasim . .

Dassman
Dassman
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe napsal všechno co mělo bejt napsáno... přesně tak to je

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
17. 7. 2012 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marven: Jasně že je to pořád to samí, ale já si myslím že dokud se to bude líbit malejm americkejm sráčům, kterejm máma ještě krájí maso, tak Activision styl nezmění...

Pořád svoje studia požene k už zajetýmu stylu ( žádný změny, takhle se to líbí ) oni hráčům naslouchají, ale podle mě naslouchají těm americkejm primitivním zmrdům kterejm jde o to někomu prostě ustřelit palici. . jde jim o zábavu, o nic jinýho...

Dokud amerikáni neřeknou DOST, tak to bude vypadat jako poslední 4 roky...

Proč měnit něco co vydělává miliardy? ? ?

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: To máš pravdu, ale hra má zabít čas a zabavit hráče . . . . a nepřijde ti už takový moc zbytečný dávat pořád dokola do tý hry killstreaky a lvl ? . . Ano máš pravdu, asi možná nemam rád složitější hry, ale na druhou stranu ty hry už jsou pořád jedno a to samý . . už je v podstatě jedno jakej díl COD si koupíš ( posuzuju MW2, Black ops, MW3 ) , jelikož ty hry maji akorát jinej singleplayer ale stejnej multiplayer . . . . ty hráče už COD série přestávaji bavit . . protože je to úplně stejný jako předchozí díl . . mě už přijde, že neuměj vymyslet nic jiného . . chápu, možná si teď říkáš, tak si zkus ty něco vymyslet ty frajere, ale je to tak . . chce to už jiný Call of Duty . .

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
17. 7. 2012 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marven: Beru tvůj názor. . asi nemáš rád složitější hry, kde jsou ty tvoje ( levely, killstreaky) atd... ale taky jsi napsal že hra má zabít čas. . s tím moc nesouhlasím. . Hra má především člověka bavit a od toho se odvozuje to, jaký čas nakonec hře věnuje.

Ty levely, killstraky atd... nejsou ve hře pro nic za nic. Hráč by je měl brát jako motivační prvky... čím větší budeš mít motivaci, tím déle u hry zůstaneš ( budeš např. dokupovat DLC. . ) a to je pro vydavatele hry nejdůležitější.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upravil jsem ho asi 5s po zveřejnění, dřív než si napsal: Marven

Ondra865: Nemyslel jsem to tak, že všechny COD jsou na hov*o . . ale díly od COD5 až do dílu MW3 na hov*o jsou . .

Dassman
Dassman
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius takže EA przní značky jako FIFA, NHL aj. ? tak to pak jo... to si pak jdi koupit radši nintendo a hrát maria

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondra865: upravit komentár umí každej blbec . . už to nebudem řešit . .

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No však jsem napsal v závorce moderní

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondra865: Nemyslel jsem to tak, že všechny COD jsou na hov*o . . ale díly od COD5 až do dílu MW3 na hov*o jsou . .

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marven Já vím, jen jak si nakousl, že jsou všechny (moderní) COD na hov** tak s tím docela nesouhlasím. Jinak s levelama máš pravdu.

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondra865: Já tady ale nemluvil celkově o těch sérií COD . . singleplayer byl vždycky u COD celkem zábavnej, ale pokaždý krátkej . . mluvim spíše o multiplayeru . . to stojí za hov*o . . a máš pravdu, další díl COD je spíš DLC ... zkus si zahrát starou klasiku COD1, COD2, COD4 ( multiplayer ) a poznáš, proč tady všichni píšou, že nový díly Call of Duty jsou sračky . . . . píšu to už tady asi po třetí a budu to psát pořád ! . . Všechny hry kurvěj jenom kvůli nějakým lvlům, killstreakům apod. na který hráč vůbec nebere ohled . . Stačí obyčejnej multiplayer . . vybrat team, zbraň a hrát . . a né aby si všechno musel dohánět levlama . . Neříkam, někoho třeba s levlama apod hrát baví . . proč né . . ale většinu hráčů to kopírování dalších dílů a pořád to samý dokola pěkně sere ! . .

Darius
Darius
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máme tu Activision co przní CoD a pak tu máme EA, co przní úplně všechno

Tak asi zase tenhle rok budu muset zůstat u CoD. Napodobenina se mi kupovat nechce, ale upřímně tahle hra vypadá, že by mohla být dokonce zábavná.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marven Já jsem hrál jen MW2. Jako já tu hru neřeším Jen se divím, že třeba tady na Zing. cz hafo lidí tu hru nesnáší a stejně si jí 80% lídí z těch co jí uráží koupí. Podle mě nemusí každá hra oslňovat něčím, co tu ještě nebylo. COD jede na jistotu stejný Engine akorát přidá pár nových věcí do nového dílu. Ono pro MP hráče to není špatné. Dejme tomu, že jste COD hráč a líbil se vám díl MW1. Jenže... Hrajete jí tak 1, 2 roky a pak, už na tu hru ani nechodí lidi, pač je zastaralá, takže se udělá nový díl (MW2) , skoro na vlas stejný jako předchozí, až na to, že tam je opět pár věcí nových, ale hlavní vlastnosti pohyby myši, zbraně, míření atd... Zůstaly stejné. Chci tím říct, že nové CODka jsou něco jako patche na starší díly. Hlavně proto aby se lidi vrátili a hráli třeba jednu samou hru 10 let, jen s pár změněnými věcmi. Prostě COD (např. série MW2) je stále stejné... a nové díly nabízí úplně to samé jako před tím, jen s tou vyjímkou, že je v trošku hezčím kabátku, má nové zbraně, skiny, upgrade, či dedikované servery atd... takže hrajete tu stejnou hru 10 let (stejnou myslím ironicky, nazývám hru MW1, MW2, MW3 jako jednotný celek s pár vylepšeními) a máte jistotu, že jí lidi budou pořád hrát, avšak ovládaní zůstane stejné jako v předchozím díle a to je to hlavní.

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondra865: víš proč na to nadávají ? . . protože COD fakt stojí za hovno . . jak jsem psal . . nejlepší COD je COD1, COD2, COD4 . . hraju to a prostě mě to nikdy neomrzelo . . co třeba MW2, MW3 nebo Black ops ? ? . . tyhle ty sračky, kam přidávaji lvl a různý killstreaky apod. to je hovno a né Call of duty . . neříkam, že v COD4 nebyly levely . . ale tam se to prostě ještě dalo . . bylo to tam takový vyvážený . . ale tohle je katastrofa . . nejvíc hraju BF3 a tam mě to taky mrzí s tima levelama, nechápu k čemu tam jsou . . lidi to nehrajou kvůli nějakym levlům, ale kvůli tomu, aby zabili čas a zabavili se s kámošema . . a jó BF3 mě baví . . ale stejně tam nevidim tu starou klasiku z BF2 . .

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
17. 7. 2012 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni COD fakujou, ale každej se jí snaží napodobovat a přiblížit se jí. Zvláštní.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč na COD všichni nadávají, je to z 80% MP záležitost, takže lze předpokládat, že grafika nebude nějak extra. Navíc kdyby se to lidem nelíbilo, tak by to asi nebyla jedna z nejprodávanějších her na světě.

Dassman
Dassman
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marven tomu se řiká stádo... Nepřiznají si že ta hra je prostě špatná a budou to kupovat rok co rok ovečky

Marvex CZ
Marvex CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přiznejme si, že nejlepší call of duty bylo COD1, COD2, COD4 . . poté to všechno totálně zkurvili. . ale vy všichni nadáváte na COD a potom si ho stejně koupíte . . sami to vidíte . . call of duty prodalo už přes 25mil. kopií apod. . . tady ta věc mi fakt na tom přijde vtipná . . 😗 Maji dělat hry s normálním klasickým a zábavným multiplayerem a né aby to kurvili nějakými levly apod. . .

Dassman
Dassman
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyjímečně musim souhlasit s mihalem Nikdo neprzní svojí značku jako Activision a to jejich shit CoD

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
17. 7. 2012 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsme u toho ProGamingu, dovolím si oslí můstek k temátu hratelnosti jako takové. Je zvláštní, že dnešní hry se celkovou hratelností, mechanismy a zpracováním vůbec nepřiblíží ani na dostřel vykopávkám jako CS a starým Quákům a Unreal Tournamentům. Z osobní hráčské zkušenosti můžu říct, že nejblíže je tomu (z mého pohledu) paradoxně Free2Play "Blacklight: Retribution (Tribes jsem neměl tu čest hrát + PlanetSide 2 prý vypadá slibně - všechno free2play) . Uvidíme jak dopadne WarFace od Cryteku, ale v tomhle světle se musím doslova smát EA a jejich předobjednávce MOH s betou BF4 za 70 eur. WTF?

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

morfin, morfin :D Mám rád lidi co říkají čiré nesmysly, ale nikdy neřeknou pravý důvod Tak proč nenapíšeš, proč Ty si osobně myslíš, že vím o ProGamingu hov**. Sleduji ho, už asi 5let a částečně na něm hraji, sleduji např. ESL Extreme Masters, ESL Major Series atd... to jsou ty nejprestižnější akce jaké vůbec jsou. Neříkám, že s tím můsíš vidět skrz celou mapu, většina sniperů tě dá tak na půl mapy, je logické, že nepolezou někde do zadu aby si udělali vlastní pocit skillu, jen když tě zabijou na velkou vzdálenost. Ikdyby si střílel skrz celou mapu do 10cm zdi tak to nic nemění, tohle není realita, kde kulky ztrácejí svoji účinost, je to program který prostě pracuje tak jak byl naprogramován, neumí se přizbůsobit. Osobně mi ne příjde, že by ses nějak vyznal v ProFi hraní, pač si o něm nikdy nenapsal a jestli tady píšeš takové komentáře tak, už vůbec ne ! BF série není na to stvořena (Ovšem ani MOH, ale ten má daleko větší šanci se udržet v Pro scéně, protože má (a to je důležité) má mnohem menší mapy a není tak složitý) , pač ProGaming je o rychlém hraní (Jako v případě WOW, Start Craft. . ) a o rychlém se rozhodování a hned v první řadě rychlým reakcím. Vidíš nepřítele tak ho co nejrychleji a nejefektivněji zasáhnout tečka ! (Mám namysli v FPS) Mě je jedno co lidi říkají. ProGaming je vždy o jednoduchosti, taktice (v teamu) , obejde se bez serepetiček jako v tomhle případe Wallhacku (Spec Ops) , má slabší grafiku (což v tomhle případě sice neplatí, ale nějaký větší vliv na hru to nemá) a hlavně o těch rychlých reakcích a dobře a efektivně zasáhnout protihráče, popřípadě celý jeho team když je nablízku. Těžko se to popisu, pač ideální slovo na tohle téma je Skill, ale jak vidím tak ten význam chápe jen hrstka lidí Např. eXpe. Napsal to smysluplně, a opravdu vyjádřil pravou podstatu. A že místo Danger Close napsal DICE Přece se nic neděje, člověk se lehce splete, obvzlášť když DICE dělal (Napůl) minulý rok MOH. Navíc nějaký vliv na hru to nemá, pač DICE i Danger Close dělalí výborné hry.

SpriteCZ
SpriteCZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to dost dobře! Byl jsem překvapen. Těším se... Jednička mě hodně bavila až na ten málo propracovaný Multiplayer, ale tady to vypadá na pořádnou řežbu a i na nějaké pořádné inovace.

Fejfi
Fejfi
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 04:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirihod Tak samozdřejmě. . ale když do tebe 1x seknu tak neumřeš...

ScorpionMK11
ScorpionMK11
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 04:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8 to bohužel celkem vystih...

Reklama
Reklama