Zpět na článek

Diskuze: Unreal Engine 5.2 přinese realističtější materiály a procedurální generování prostředí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Automaticky generované prostředí nikdy nenahdradí to, když to někdo udělá ručně. Já mám radši menší světy, kde je všechno dělané ručně a má to nějakou hloubku a každý kus světa má smysl, točí se okolo něj nějaké úkoly, postavy..prostě má význam. Obří světy nasílu kde hodinu běháte jak blázni jenom aby to bylo velký jsou o ničem. Byl bych radši za lepší NPC routines, celkově lepší a realističtější AI NPC než tohle..

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 3. 2023 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Právě jsme viděli mnoho lidí přijít o práci :D

Wreis
Wreis
Level 5 Level 5
23. 3. 2023 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Nemyslím si :) Level design je přece jenom o něco víc, než posouvání jedné hory - jak správně provést hráče danou úrovní, kam umístit pomocné světlo pro herní objective, kde se může jeho postava schovat apod. Ale na takové to "je jedno, co tam bude, protože je to nedůležité, ale ať to vypadá hezky" tohle pomůže značně.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 3. 2023 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wreis Je to samozřejmě nadsázka ale to co dříve trvalo měsíc s tímhle zabere den a to se někde podepsat musí. A tohle není jen posouvání jedné hory ale o generování, populaci a úpravě světa která je automatizovaná. Sami říkají že to co je za tou podjetou kládou je vytvořené procedurálně. Ta malá část před ní byla vytvořená týmem quixelu. Práce vývojáře tak bude jen tweak osazení a úprava limitů a level designu - třeba i těmi manipulátory co jsou na videu. Všechny přechody a slévání je automatické takže s ním nebudou muset ztrácet čas. Oni by tomu vývojáři netleskali kdyby to bylo jen o posunutí hory. :D Navíc u té hory je vidět spline takže i ten její ostrůvek se dá upravovat. Když jí přetáhneš k terénu tak ti automaticky splyne s terénem kde by jsi jinak měl schod který by jsi musel řešit úpravou terénu nebo ho třeba maskovat kládou, kameny keřem a tak dále.

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
23. 3. 2023 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines To, že nějaká pracovní pozice zanikne neznamená, že ti lidi co na ní pracovali najednou nemají co dělat. Environment artist teď akorát nebude piplat kámen po kameni, ale bude navrhovat jak vylepšit procedurální generátor.

weiner

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Kterých? Ti co pracovali s Houdini teď akorát budou pracovat s Unrealem. Je to ta stejná práce, ale řekl bych že Houdini bude stále lepší. Dying Light engine toto má, a taky pak jen upravují parametry.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 3. 2023 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@weiner Ti co pracovali s Houdini s ním dál pracovat budou protože tohle s ním nemá moc společného.

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
22. 3. 2023 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná by to vypadalo i pěkně, kdyby to ukázali na nějakém videu co není záznam ze streamu co jede na 1MB bitrate.

Strouhanek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. Souhlasim, kazdej furt mele o rozliseni a bitrate jakoby neexistoval, pritom radsi se budu divat na 720p s bitrate kolem 10MB nez 4k a usmolenych 1-1,5MB bitrate. Ale to prece nejde🤮😵‍💫😭

Reklama
Reklama