Zpět na článek

Diskuze: Update 2.2 posouvá hrozby v Total War: Warhammer 3 na vyšší úroveň 

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrozná hra svaté W2 kampaň horší jednotek za nové národy směšně málo a za tu strašnou optimalizaci ani nemluvě ( lidi co záměrně ignorují všechny problémy W3 z nějakého důvodu nechápu většina se shodne že W2 byl lepší ve všem hlavně kampaň 1000x lepší a nevím koho baví Immortal empires jako máte národ s 15 jednotkama které získáte skoro hned a pak 500 tahů jen posouváte po mapě MY GOD TOP GAMEPLAYE XD

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
2. 11. 2022 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák V čem byl kupříkladu lepší? :)

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Martine v pohodě (posílám palec hore), WIII muže být pro Tebe sračka a máš na to plné právo, ale také by mě zajímalo v čem konkrétně hra selhává. Za mne bych jako plusy k dobru WIII oproti WII uvedl následující: Vynikající prolog, který si užijí jak veteráni, tak je především ideálním vstupem do světa TW pro nováčky. Balanc jednotek kdy při správném užití i papírově slabší jednotky odvedou svoji práci. Skvělé mapy bojiště, jak po stránce praktického užití tak i úžasné formy a atmosféry. Jde o nejlepší bitevní pole v sérii TW vůbec. Konečně oproti Warhammeru I a II předělána meta bitev, kde na nejtěžší, nebo druhou nejtěžší obtížnost, je radost hrát i s řadovou pěchotou, nebo udernou jízdou. Obecně jsou bitvy zábavnější a taktičtější. Nové frakce, v mnohých aspektech zásadně se od sebe lišících. Nádherná vizuální stránka, včetně hudby, zvuků, dabingu postav. Mechanika přísunu posil, kdy si hráč určuje směr Po 2.2 předěláné bitvy o menší města kdy v zástavbě se bojuje pouze pokud má sídlo defenezivní budovu na první urovni (nebo vyšší). Zápory: Vyšší HW náročnost: WII hraji ve 4K, kdy si hra v 85% drží 60 fps, W3 hraji "pouze" při 2K ovšem takřka nikdy mne hra pod 60fps nespadla. Prostředí mapy světa ve WIII a i bojiště je ovšem mnohem pestřejší (mapa světa WIII je prostě nádherná a vtipně je vyřešen "okraj" světa - zjevně je v totmo Vesmíru, Země opravdu plochá :D). Rozdíl v kvalitě vizuální stránky je znát především pokud si po něklolika hodinách WIII zpětně pustíte WII.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Úplně jednoduchý hned ti napíšu v čem byl lepší W2 optimalizace 2 mi jede na max 80fps a 3 při vydání měla problém dát 50fps :D a selhává že jejich big kampaň měla bejt něco unikátního jako W2 místo toho jen čekáš x tahů na portal kam poslat armádu a tod vše nemusíš dobývat prostě nic celou kampaň stačí ti 1 op armáda XD jinak v W1 mám 160H a v W2 280H trojku jsem hrál asi 15h a pak se vrátil k W2 ještě k tomu čekat půl roku na blood DLC to úplně zabilo tu hru při vydání nevím jak je na tom teď ale když vyšla bylo to hrůza

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Již rozumím a a chápu, dej W3 immortal empires ještě šanci - věř mne. Prostě Ti nesedla kampaň Realms of Chaos.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Přístupnost jednotek vyšší úrovně mne přijde v rychlosti dostupnosti identická s WI a WII. Naopak je "odstraněna" možnost při hraní za Clan Skryre v PÁTÉM tahu dosáhnout 4 úrovně Skavenblight. Ono to teoreticky jde, ale tuto možnost prostě "blokuje" prokletí provincie nedalekou provinci Bestií.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Mimochodme jeden tip při hraní za KISLEV, Franze, nebo Ogry: ničtě obchodní karavany směřující přes Vaše území, za každou obdržíte jako kořist 10k až 30k.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
2. 11. 2022 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Super rada, díky. S tím coopem tedy počítej v následující expanzi

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
2. 11. 2022 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí PS: Co bude další DLC? Počítám s Trpaslíky, ale nejsem si jist.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Vubec netuším ale doufám že někdy přidají říši Ind a Nippon. Jen hádám ale nejvíce pravděpodobné (v dohledné době) mne přijdou: chaos dwarfs

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Jednoduché řešení v podobě módu od raddious

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

720 hours review Realms of Chaos (90%) I have read many negative reviews. I understand them, but I disagree. The mechanics with portals is simply an attempt at a new game mechanic on a strategic level. If the player uses it cleverly the game is all about the game is more fun: the hero's army can move any distance between portals. I recommend Prince's Realm as the first one, where in the inner circle you take advantage of the offer of about 60,000 credits, which you immediately invest in infrastructure. The four worlds of the Chaos Gods have an excellent atmosphere, the last time I was similarly impressed by the worlds was in Assassin's creed origins Curse of the Pharaohs. The angle of the map is also a positive, with the North Pole at its centre. Realms of Chaos has its place even though Immortal Empires has already been released. It would be a mistake to ignore this part. Immortal Empires (∞%) The game is still officially BETA, in competition with many other famous games (Cyberpunk 2077, Battlefield 2042), it is GOLD. The care CA has given to this world today is unique and exemplary. You are playing on the map of the whole world! The potential for hours played is defacto endless. It is a sandbox game. Grand Theft Auto V in the world of strategy, actually much more. Fanatsy world, when you forget about Middle-earth: Warthammer fantasy is like if Lord of the Ring was made by Tarantino and Verhoeven. Team CA has definitively made entertainment history.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
2. 11. 2022 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Za sebe jsem ta tažení projel všechna na vyšší, nebo rovnou legendární obtížnost a některé ty prvky jsou tam vyloženě nedořešené. Vezměme si třeba světy čtveřice temných bohů. Základní myšlenka super, jenže pak je tam finální bitva s nimi a kupříkladu i s Belakorem. Pro řadu lidí navíc představuje strašně velký problém řešit v rámci jednoho tažení jak samotný boj o území, tak ještě výpady do jiné sféry, v níž prakticky dočasně ztrácíte jedno vojsko, zatímco AI to moc řešit nemusí. Elementární myšlenka je fajn, ale k tomu TW konceptu se to úplně nehodí. I když pro někoho to z něj dělá úplně jiný typ hry.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Do realms, ale chodí i AI legendární lordi - kdy pak pro AI zásadně schází na mapě světa, navíc v realms získáváš i velmi dobré předměty (např sluha co Ti dodá + 20 ke spokojenosit frakce...). Realms of Chaos lze na legendary kampaň/very hard bitvy vyhrát kolem 120 tahu (5 cyklů - první nedokončíš = + 60k kreditů). Pokud získáš Belakora frakce získá další zásadní pozitivní statistiky. Finální bitva je vlastně lehká ale je tak na 40 minut. Za Kislev jsem na maximální obtížnost ovládl celou mapu ve 142 tahu.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
2. 11. 2022 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Tak jde tam primárně o ty bitvy v realmech, které jsou víceméně na jedno brdo. Problematika portálů se tam pak dá řešit relativně jednoduše vyhozením agentů, kteří je zavírají. Ale pro nováčky, nebo střední hráče je to těžko stravitelné, v porovnání s tím sandboxem.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Hráč je ale muže zcela ignorovat, jen si pohlída postup ostatních frakcí.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
2. 11. 2022 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Portály se dají ignorovat? To mi přijde hodně nebezpečné.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
2. 11. 2022 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Stačí mít v každé provincii jedinou konkrétní budovu.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
2. 11. 2022 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Upřímně nevím zda budu schopen mezi hraním her na recenze, Lolka, Fortnitu a Mount and Blade 2 najít dostatek času :D Můžeš se mnou počítat jakmile vyjde další zásadní expanze. To se k tomu 100 % vrátím.

Reklama
Reklama