Libovolné kombinování bojových schopností a útoků je příjemnou novinkou.
Zatímco první díl mini série "Behind the Odyssey" prozradil něco o RPG mechanikách očekávaného Assassin’s Creed Odyssey, druhá epizoda se zaměřuje čistě na bojový systém. K dispozici nám budou tři bohatě rozvětvené dovednostní stromy, jak už to tak bývá, postupem hry si budeme moci rozvíjet znalosti nelítostného bojového umění. K tomu všemu přibude 30 zbrusu nových schopností. Zde můžeme mluvit o malé revoluci, všechny schopnosti a útoky si budeme moci libovolně nakombinovat tak, aby vznikl neohrožený spartský bojovník přesně podle našich představ.
Nikomu asi neunikne základní kámen, na kterém je bojový systém Assassin’s Creed Odyssey postaven. Základní bojové kreace vycházejí z egyptského Origins, zmíněné schopnosti potom dodávají větší komplexnost a mobilitu v boji. Ve videu lze zaslechnout také pár vět o krytí, jež je proti silným nepřátelům velmi důležité. Nemusíte jen uhýbat, stačí být vybaven například schopností, která prolomí nepřítelovu obranu, rázem je cesta k odvetnému útoku volná.
Ani na tichý přístup se nezapomnělo, příznivci stealthu se můžou opět těšit na krčení se ve křoví či odlákávání nepřátel. Při sobě budeme mít také artefakt první civilizace v podobě, řekněme, až magického zkráceného kopí. Použít půjde až po plném nabití ukazatele adrenalinu.
Do rukou se nám dostane luk, meč, kopí či nejrůznější palcáty apod. Všechny zbraně, vybavení a zbroje půjdou upgradovat u příslušných řemeslníků. Již tento pátek se navíc můžeme těšit na video zaměřené výhradně na plavby a lodní bitvy.
Assassin’s Creed Odyssey vyjde 5. října na PlayStation 4, Xbox One a PC. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.