Vývojáři lákají na bohaté možnosti v oblasti nastavení.
Chystané pokračování série Dragon Age s podtitulem The Veilguard zatím budí rozporuplné reakce. Je patrné, že se vývojáři ze studia Bioware chtějí zavděčit co nejširší skupině hráčů, což se nemusí úplně zamlouvat fanouškům starších dílů. Snaha dostat hru k co nejpočetnějšímu publiku se výrazně podepíše také na možnostech v oblasti nastavení a přístupnosti.
Režisérka hry Corinne Busche prostřednictvím magazínu Game Informer prozradila, že nové Dragon Age nabídne tři základní obtížnosti. Nejlehčí s názvem Storytelle ulehčí souboje a nabídne maximální soustředění na příběh. Zároveň jsme se dozvěděli, že bude k dispozici také „vlastní“ obtížnost, která vám umožní jednotlivé prvky nastavit podle vlastních preferencí.
Vývojáři vám v tomto nastavení například dovolí zapnout automatické zaměřování, zvolit sílu samotných nepřátel i jejich agresivitu, nastavit různé rady při plnění úkolů nebo dokonce zapnout nesmrtelnost. Jednotliví hráči si tak podle autorů budou moci hru do detailů přistoupit svým preferencím. Dragon Age: The Veilguard vyjde v průběhu letošního podzimu na PC (Steam) i konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S.