Zpět na článek

Diskuze: V Rusku pozastaveny prodeje Company of Heroes 2 kvůli stížnostem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
8. 8. 2013 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: Každý vídí určitou věc jinak. A máš pravdu dohadování to nebylo, pouze výměna názorů.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
8. 8. 2013 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Assasin - ale z toho pramení základní premisa článku. Relic se snaží nepopisovat historii, politiku (k tomu se vyjádřili před vydáním hry) jen obecně nastiňuje situaci z ruské strany což může vést a vede k diskuzím, které je kopírují. Taktéž se nemám chuť dohadovat a podle mého názoru k tomu ani nedošlo (: ikdyž se neshodneme v určitém postoji, tvé názory beru!

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
8. 8. 2013 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: Nechci se s tebou dohadovat, jasný problémů byla celá řada a nejen v Německu. Popisuju to zjednodušeně pro ty co historii zrovna neholdují. Ty asi zrovna dějinám rozumíš nebo alespon něco o tom víš. Já osobně mám rád rozsáhlé příčiny, jak a proč to vzniklo nebo se to stalo.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
8. 8. 2013 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavní je původ všech těchto problémů, který nebyl zapříčiněn krizí po první světové válce nýbrž vyústěním toho, co předcházelo ve století 19. Jinak tvá interpretace prostředků, kterými se chtěl AH dopracovat k cíli je správná, s tím souhlasím.

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
8. 8. 2013 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: Pokud nevíš, tak v Německu byla dost velká ekonomická krize. Pád měny, nezaměstnanost, atd. Byl to jeden z fakturů pro uchycení nacizmu. Hitler to zneužil ve svůj prospěch a nalhal lidem, že když bude u moci, tak se vše změní. Zaměstnal je ve výrobních linkách na zbraně, naverboval si armádu a vše vypadalo perfektně, přesně tak jak chtěl. Lidé si mysleli, že chce obnovit Německo a německou rasu, a byli odhodláni třeba kvůli tomu i jiný národ zničit. Možná to tak fungovalo, ale skončila 2. světová válka a vše bylo zpět. Jistě, nezavinila to jen krize, ale jak si zmínil, v lidech už to vřelo od 19. stol. , tak není divu, že když přišla krize a obyčejní lidé neměli peníze, vše se svalilo na Židy, kteří pověčinou měli celkem dost peněz.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
8. 8. 2013 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent - a sakra. . sis ve 4 letech pouštěl rádio, smekám. . he

Monkeyskunk - výbuch fukušimy by hlavně znamenal konec Japonska. . o svět nikomu nejde. . he

Assasin - jaká zase krize. Antisemitismus a rasismus zrál už od počátku 19. století (vznik národních států - nacionalismus) v Německu, ve Francii (kde byl šovinismus nejradikálnější) , Rumunsku, Maďarsku atd. To co přišlo potom bylo vyústěním jedné tragické etapy. A to tu neřešíme imperiální dobrodružství (Anglie, Francie) v Africe, kde Holocaust byl slabým čajíčkem na duši, pač došlo k vyvraždění desítek milionů tamních obyvatel. Pro všechny všeználky operujícími s obecnými fakty bez hlubší znalosti doporučuji knihu (Původ totalitarismu) od nejvýznamnější filozofky 20. století Hannah Arendt . Napsal jsi slušnou hloupost a ještě k tomu s palcema hore. . he to už je moc, musel jsem reagovat.

Radši tu řešte jen a jen hry, pač jejich historie sahá někam do 80. let 20. století a tudíž je pro dnešní "coolboye" lehce uchopitelná. . he

vajajo
vajajo
Level 1 Level 1
8. 8. 2013 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tleskám Ruskému vymývání mozků. Je historický potvrzený fakt, že existovali "Závěrové jednotky", které stříleli vlastní a popravovali "zrádce". Soudruzi se k vojákům chovali hůře než ke kusu dobytka. Žádný život pro ně nic neznamenal, stačilo to, že kdykoliv můžou poslat vlaky pro další nevycvičené Ivany. Patton měl pravdu, že Rusové nejsou nic jiného než Mongoloidní Opice.

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V BF3, CODMW3... jsou Rusové znázornění jako nepřátelé, kteří chtělí zabrat svět. Chci říct, že i kdyby v Rusku vznikly nějaké velké herní společnosti, tak stejně nemůžou udělat hru, kde by USA bylo to zlo. Dnešní herní průmysl částečně využívá minulost Ruska ve svůj prospěch. Může za to zřejmě komunismus, že i dnešní Rusko vidíme z horší stránky. Korea, Karibská krize, Vietnam, Studená válka...za tohle NEMŮŽE Rusko ( Rusové ) , ale komunismus, ideologie, že komunismus je nejvíc, Stalin je nejvíc a Síla lidu je nejvíc - Rusko byla chudá země, a proto se tam totalitní režim, který hlásal mír, zlepšení ekonomické situace a rovnocenost uchytil. To samý v Německu nacizmus. Kdyby tam nebyla krize, tak dost možná ani nacizmus nevznikne. A přitom stačí jenom slovo, událost a vše se může změnit v katastrofu.

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak by me zajimalo, jestli SPID hral treba CoD BO2, protoze pokud vim, tak ten prozmenu zakazali v Pakistanu, tak by me zajimalo jestli po dohrani shledava pakistance jako menecenny narod.

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DwaneDibbley? Zřejmě máš ve všech bodech pravdu. Erotika, drogy a mnoho dalšího k dnešnímu světu patří a asi nikdo nezabrání tomu, aby se to šířilo i do her, tak se to snaží alespon zakrýt ( v nejhorším, zakázat danou hru ) a tím znepříjemnit zážitek ze hry.

Hejda
Hejda
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DwaneDibbley - ten konec me velice potešil hlavne bod dve 👍 👍

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SPID - pochybuju ze je ve hre kdekoli zmineno, ze veskere udalosti ve hre se skutecne stali tak jak je prezentovano a ze verne kopiruji historii, to by si vyvojari nedovolili. CoH 2 neni simulator ale strategie. Stejnetak se tu neurazi rusko, pokud uz tu jsou namitky tak to jde na vrub sovetskemu svazu. Celej ten zakaz je k smichu jako 99% herni cenzury v minulosti (at uz se jedna o zakazy prodeje her na uzemi, jez se citi urazeno kontextem ve hre, nebo jen cenzury typu "pridejte textury, at ty NPC nejsou videt kozy") . Jeste abych se bal komise historiku, ze na me poslou URNU kvuli tomu ze jsem v Europa Universalis presne nekopiroval historii...

Dale, za to, ze hraci z ruska (i kdyz je tim obecne mineno "hraci z byvaleho sovetskeho svazu", neni tim mysleno Rusko konkretne jako spis "azbukari") nejsou v evrope prilis oblibeni podle me mohou hlavne dve veci:

1/ neuveritelne mnozstvi cheateru (budu-li mlovit napr o CoD, zhruba 65% cheateru co jsem videl byli "rusaci" neboli

2/ spam azbukou v chatu, predpokladajic, ze vsichni umej azbuku

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou prostě hrdý na to, že to byli osvoboditelé a nikdo nebude pošramovat jejich hrdost. A je jedno jestli to je ve hře nebo někde jinde. Pravda, že stříleli vlastní, ale myslítě, že to přiznají?

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to jenom hra. Jak někomu kurva může vadit, že se někomu v PC měněj číselný hodnoty a přeskupujou polygony (čili když někdo virtuálně popravuje svojí jednotku) ?

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
7. 8. 2013 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: jjj přesně tak nějak nám to popisovala no a nejenom mlíka, když ti někdo udil maso v komíně tak to měl plné radioaktivních částic. Tím mlžením to právě nejvíc pojebali, protože za tu dobu už se to do těch lidí dostalo. Kdyby dostali aspoň včas varování tak mohli být pěkně zalezlí a počkat až zaprší (s nadsázkou)

Jako, ale je to fakt hnus jak to tady dřív vypadalo a pomalu po tom ani pes nevzdechl. Nadruhé straně fukušímu japončíci okamžitě uzavřeli, začli chladit a likvidovat škody. Je sice fakt, že vypustili tu kontaminovanou, kterou chladili do oceánu, ale z dlouhodobého hlediska je to menší zlo. Zátoka se dá uzavřít, ale kdyby to všechno povybuchovalo, tak se udělá mrak jak z černobylo a půlka světa by byla zasypaná.

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Komunismus se musí udržet za každou cenu. Prostě když neprosadí svou, tak to jde po zlym. Co se podělalo to se snažily ututlat a naopak. A ještě k tomu osvobození Naší Vlasti, kdyby nebyli Sověti tak chtiví, tak nás mohla osvobodit U. S. Army a mohli jsme zde mít demokracii a stále se držet mezi desítkou nejprůmyslovějších zemí světa.

Silent
Silent
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk Ani mi nemluv. . Si jednou pustím radio a tám hlásí "konečně", že vzduch je kontaminovaný "neznámými látkami". Den na to se všechny mlíka zabavily a lely do kanálů. Navíc jsem jako každý jiný musel žrát jódové tablety. .

Hoot
Hoot
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jezis tady je zase tolik lidi nezvdelanejch v historii... kdyz se jich tak zastavate... podle vas zadnej order 227 neexistoval, NKVD taky ne, naproste vyzadovani plneni rozkazu jakbysmet, taktika spalene zeme taky ne (tu provadeli rusaci pri ustupu ne nemci jak se nam tu snazi vtloukat do hlavy) atd. a nejlepsi komenty typu rusaci jsou hrdinove a zachranili nas pred vyhlazenim... to je moc proste...

Gleb Khlimancov
Gleb Khlimancov
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk : Aspoň někdo se zdravým rozumem. Ja řekl že 90% lidí hází všechny do jednoho pytle (možná jsem přehnal ale docela dost to tady dělá ) . Jak už jsem řekl, souhlasím s tím že zvěrstva byly, ale pochybuji že SSSR zvítězilo tím, že střílelo půlku války do svých a spalovala domy s civilisty. Nejsem tu jediný který už napsal že ta hra je "wtf? ". Ale nějak místo toho aby se tady diskutovalo o hře a novince, tak se tu uráží rusko (a tak musí mě to trochu štvát, to pochop viď ) doporučuju kouknout na to video co jsem přidal v 1. komentu. už to tady ukončím a půjdu žít dál

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
7. 8. 2013 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SPID: me ale prijde, ze sme tady akorat potvrdili, ze za valky delali rusaci prasarny a ano strileli i svoje vlastni lidi. Je to sice smutne, ale tak to prostě je. Je mi jasné, že se to současným rusům teď nelíbí, ale historii nezměníte a snažit se ji takhle vycenzurovat do zapomění to taky není žádná novinka. Co nám teď říkala poměrně mladá učitelka na výšce, že když vybuchl Černobyl tak rusáci taky nějakou dobu mlžili a tutlali než byli nuceni uznat chybu a oznámit to celému světu. Ikdyž v té době prej oznámili jen že byl menší problém o výbuchu nic, přitom radiaktivní mrak už byl nad celou evropou a učitelka se pěkně opalovala a nechala se nevědomky zasypávat radioaktivním spadem. A tohle bylo desítky let po válce. Vem si jak zoufalí byli za války, oni ty prasárny prostě dělali. Například Útěk ze sibiře, pěknej film podle skutečnosti. Prostě tehdy byli svině. Ano možná né všichni, ale bylo jich hodně a byly to ti důležití, kteří rozhodovali. Tak to, ale v historii bývá a nejen u rusáků. Stejně tak každý němec nebyl nacista, například můj praděda ukrýval na statku němce, kteří nesouhlasili s hitlerovou filozofií a utekli ještě před obsazením československa. Doteď se naše rodiny přátelí a jezdíme je navštěvovat do německa. A taky by je nikdy nenapadlo si stěžovat na to, jak ukazují němce za války filmy nebo hry, taková ta doba prostě byla. A opět vidíš ten kontrast - němci jdou na to přímo, ikdyž to bylo špatné tak se to nesnaží zamluvit. Místo toho rusové se opět projevili v tom klamavém světle (jako za války) a budou nám vnucovat, že se takové krutosti ve válce neděly. Nic jinýho většina lidí proti současným rusům nenapsala. Ano, pár méně důvtipných dětiček co melou ani neví co, tu je, ale ti sou v každé diskuzi na zingu, takže to zase nemůžeš brát osobně a lepší je ignorovat. Ale urcite tady v tech prispevcich to neni 90%. Vetsina se vyjadrovala k minulosti a ta hold byla jaká byla.

Hejda
Hejda
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SPID - tak se tam vrat nikdo te tu nedrži a mužeš se přidat hnuti odporu proti Company of Heroes 2 a šaponci aspon nedelaj ze hry zkutečnost ! a Cikany tu řešit nemusime ten problem je všude proste ste smešji a asi si to mysli ted spousta lidi ve spousta narodech v novem Wolfenstein: The New Order bude svet kde vyhrali naciste takže zase u vas bude zakazanej prodej ? , proste nekteři lidi fakt sou hodne blby když si pletou Realitu s Hrou ! jeto proste fraška

Tarik
Tarik
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se mohlo čekat

Gleb Khlimancov
Gleb Khlimancov
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hejda: Sakra proč házíš do jednoho pytle ? ? Jako to mi vysvětli! 90% lidí tady to tak dělá! nejlepší je vždycky hodit vinu na někoho jiného, že ? A ty se tu koukneš na pár holohlavých idiotů a hned vystřikuješ že dnešní rusové si hrajou na nacisty ? ! Děláš si srandu ? To jako mam se kouknout na český šampónky a tvrdit, že česká mládež vypadá jen takhle ? Nebo se kouknout na Romy a tvrdit že takhle vypadají všichni češi ? Hele do ruska jezdím každý léto a i teď jsem momentálně v něm, a ani jednou jsem ty nácky tu neviděl (a město není malé, 500 000 obyvatel ) .

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono, když jsem se díval na tu kampaň, tak jsem se musel zasmát. Ta kampaň je strašně hloupá a příšerně nadabovaná. Myslím, že stížnosti jsou zbytečné, protože ta neadekvátnost je tam strašně okatá a každý, kromě některých pozná, že je to blbost. Radši ať hrajou normální Skirmishe a MP, které jsou bez jakéhokoliv historického kontextu. Nad příběhem o důstojníkovy, který si stěžuje, že ve válce umírali lidi fakt nemá cenu se pozastavovat.

Hejda
Hejda
Level 1 Level 1
7. 8. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jinak jak pišeš že se ty nelibi jak se navažime do dnešnich rusu tak dnešni rusove si hrajou na nacisty a přitom proti nim bojovali vice zde [ odkaz ] doporučuju zkouknout je tam durazne videt že sou fakt magoři

Reklama
Reklama