Zpět na článek

Diskuze: Valve po téměř třech letech opraví hitboxy v Counter-Strike: Global Offensive

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Qefik
Qefik
Level 1 Level 1
23. 5. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdroj? Jinak nevím co tu matláte nějakej FEAR, koho to zajímá? Kolik to hraje lidí?

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: BůhOnty

[ odkaz ] zde stáhni a regni se. Potom mi napiš na steam nebo sem do vzkazů.

CS: GO po asi roce vydání se to hrát dalo. Dnes je to takové divné... Nevylučuji se jen nedokáží to přesně popsat. Prostě momentálně mi to nesedí...

arcilotr
arcilotr
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Příspěvek neobsahuje text)

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Počkej takže ty jsi ve svém druhém komentáři psal že to dělá CS špatně a teď píšeš pravý opak?

ok.

FEAR lol, to bude asi strašně kompetitivní hra. . Oh moment

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lolendo: pokud je fear ve vsech smerech lepsi hra, tak proc neni v progamingu? Na tom neco bude. Stary CS si ziskalo svoji obrovskou komunitu a co se Valve snazi zmenit je jen vizualni stranka, ale ty sem budes zase patlat neco, co nezajima hrace CSka. Tady se resi CSko, tak ho res taky a ne, ze je fear lepsi nez CS. To je jako kdyz tvrdis, ze tvoje auto brzdi lip nez moje a pritom mas vsude bubny . Prpste nesmysl.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: BůhOnty

Vyzívám tě na boj v FEAR jestli na to máš koule

Tak si to rozeberem:

Chování zbraní:

Ehm vlastně o CS nemám co psát protože zde je jen recoil. Tedy zpětný ráz. Tedy střílíte a zbraň cuká. V realitě se snažíte cukání vybalancovat svoji silou. Pokud znáte zbraň tedy víte jakým způsobem kope (každá zbraň má svůj vzorec/způsob kopání) tak dokážete efektivněji recoil vybalancovat. Aspoň trochu slušná střílečka má totéž. Jste schopni to vybalancovat pohybem myši. Taky záleží jak střílíte. Prostě automat držíte jak rambo, v dávkách, po jednom náboji apod. Jestli jste v pohybu a jak má taky svůj vliv. Každopádně vše by mělo být schopno do určité míry vybalancovat pohybem myší protože o tom je ten aim. Hráči co jsou na úrovni jako já a víše tak pro nás je rutina zamířit křížkem na hlavu v jakékoliv situaci v řádech stovek milisekund. Tedy taktika střelby, pohybu a vybalancování recoil jsou objekty ProGamingu.

Opravdu Hardcore hráči hrají bez křížků na obrazovce. Potom jsou zde Pay to win podvodníci co mají myši které automaticky vyrovnají recoil. Nebo další co si snižují do tolerance serveru dotazovaní na klienta a chybovost. Což se ve hře projeví neviditelným lagem pokud server vyhlazuje spojení client server, pokud ne tak vidíte lagy či mini cukání a tedy ten Ninja nejde kua zabít.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně dp*, 4x Headshot a nic... THX Valve. . Po třech letech grcám, fakt...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 5. 2015 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle jsem měl právě rád. Když jsem neschopné tele tak netrefím. To chtějí udělat headshot zásah i metr od postavičky nebo co?

antiku
antiku
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně ať to nepokazí jako minule. Když vás střelí tak vás to zpomalí, že nemůžete nic dělat. AWP taky je rozbitý teď a celkem dost dalších věcí. Ty hitboxy jsou opravdu hrozný.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CSko není na reflexy? lol ta hra je snad jedna z mála stříleček, která závisí na rychlostí reakce a na preciznosti.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Na tom je postavený FPS model?

lol CS takhle funguje od roku 1999, zaměřovač v CS ti ukazuje střed obrazovky a kde výstřel poletí za perfektního stavu - když nejsi v pohybu a vystřelíš poprvé. .

Zaměřovač ukazuje střed obrazovky ne kde střela stoprocentně pokaždé poletí. .

"Když střílíte z těšáku" už podle toho začátku tě ani nejde brát vážně težký kulomet si ve hře koupí buď naprostý casual, který o CS nemá ani ponětí nebo idiot.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt se mi to nezdálo ? Sem myslel, že jsem moc nahulenej .... . takže to co nebyl headshot byl headsot... omg už to nezapnu.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak takovej ten pocit kdy někoho střílíte do nohy či do koulí a on dostane hlavu je celkem klasika

Prosím více inzerce
Prosím více inzerce
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra, ve které můžete střílet prakticky skrze zeď a oni se snaží "opravit" něco co funguje. Posledních pár let zbožňuju Valve a jejich snahu "uspokojit" herní komunitu,

Phase
Phase
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tony Thon tak neviem no, hral som to od 1. 3 ale bol som skor iba taky hernovy hrac, stravil som za tym urcitu cast zivota, sice som to nehral nikdy profesionalne, hovorim iba o mojich pocitoch ako to bolo, urcite vies o tom viac mozno to hras cely zivot iba to, to ti neberiem, ja som mal take pocity ale naucil som sa to vyuzivat a darilo sa mi a nebol som v tom zly ja si z tej hry srandu nerobim bola to jedna z mojich najoblubenejsich hier a bola to cast mojho detstva.... ale aj tak si rypnem lepsi a tazsi bol day of defeat, kto to vedel tam, csko potom prenho nebolo problem : P

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Bonny

Hra čistě na reflexi? ! Si děláš srandu že? FEAR je na reflexi! Tady jak lidé postují videa tak už je mi jasné jaktože lamím když hitdetection je úplně mimo. Navíc mě irituje míření zbraní. Kdy např. střílíte z těšáku a on střílí kolmo od zaměřovače apod. To není reálné a ani cool. Rostřel kulek s recoil musí souhlasit se zaměřováním jinak je to na nic. Na to je postavený FPS model! Pokud budou mít všichni VR brýle tak ano. Potom klidně ať zbraně střílí kolmo.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lolendo: jina hra a jiny zamereni a zpracovani. Z CSka jakozto modu se vyklubala plnohodnotna hra perfektne sedici do progamingu hlavbe proto, ze tam vicemene neni trajektorie padajici kulky apod. Hra je to ciste na reflexy a schopnosti hracu.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trošku oprava článku. . Problém si hitboxy nestojí na tom že jsou malé, ale naopak že se při různých akcích neshodují s postavou.

Tady je příklad při plantování bomby - něco co má být jasný kill není - [ odkaz ]

Video které tady hodil MoRt: [ odkaz ]

Ukazuje jak se hitbox neshoduje s postavou, když je hráč na žebříku. .

Další problém je při skákání, kde "hitbox" neskočí tak vysoko jako postava hráče. .

[ odkaz ]

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohu si pomoct ale CS střelba ze zbraní a zásah postavy byl vždy nějak mrdlí. Stalker je oproti tomu úplně jiná liga. Má realistickou balistiku a hit detekci založenou na fyzice. Nejlépe zpracován je FEAR combat. Tam neexistuje desync a že bych ho nezasáhl přitom měl. Ve FEARovy se pozná co ve hráči je. HL2:DM taky není špatný ale momentálně je dodrbaný.

TonyThon
TonyThon
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Phase: Je videt, ze o CS vis hovno Nejlepsi jsou ti, co vedej hovno, myslej si buhvi jak nejsou chytry a jeste se sami sobe smejou CS je jedna z nejlepsich kompetetivnich FPS her, pokud ne vubec nejlepsi, coz znamena, ze je to hra, kde padaj zasahy tam, kam miris a proto se to da hrat i na nejaky urovni. Ono taky zalezi na tom, na jakym serveru a s jakym nastavenim hrajes.

Phase
Phase
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

najlepsie hitboxy mali stare cska trafis do hlavy nic, trafis vedla hlavy das headshot

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
22. 5. 2015 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď to čtu znova a článek je možná napsanej trochu matoucím jazykem. Hitboxy určitě nejsou ideální a nějaký doladění by jim slušelo. To asi neznamená, že se budou zákonitě zvětšovat.

[ odkaz ]

CrazyF1ZZ
CrazyF1ZZ
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm, vypadá to že bude čas s CSkama pomalu seknout, jestli do toho budou pořád hrabat. To jako vážně? Ty hodiny co jsem obětoval tomu, abych se naučil aimovat a ne jen já, teď příjdou vniveč, protože to celý předělaj? Proč by na to měli hrabat, když to funguje ... to je snad logický, že by měli hitboxy kopírovat postavu. To že někteří hráči, kteří neumí zamířit a zastavit se když střílí, netrefí ani vrata od stodoly je taky správně, o to snad jde v té hře ... člověk se to musí nejdřív naučit.

Ať do toho prosím nedrbají, dost na tom, že úplně zbytečně překopávaj kompetetivní mapy ...

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hitbox vetsi nez samotna postava ? co to je za kravinu

Salam
Salam
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No hlavne by pomohl prechod na 128 ticku -. - .

EDIT: a samozrejme delat neco s cheaterama...

Reklama
Reklama