Amerika je země, kde si člověk může koupit zbraň dřív, než alkohol.
Možná bude problém v tomhle, ale nevím... třeba to je jen náhoda, že střelby ve školách jsou doménou USA, zatímco jinde na světě k nim téměř nedochází .
Trump s tím asi ale nic moc dělat nebude, pokud jeho projev po zhlédnutí byl "Tohle je násilí, že? ", tak víte, že ten borec to moc nestíhá... on bude rád, když se mu nějakým způsobem povede vyřešit důležitější otázky, na pár křiklounů, co obviňují hry z násilí (LOL, WW2 musela vzniknout na základě asi dobré videoherní pecky, nejspíš Doom) .
"Hele, vy Kojima fanboyové, ta hra třeba bude dobrá, tak neříkejte před vydáním, že to je sračka"
Musím se smát, těmhle naivkám co psali do diskuzích. Ta hra vypadala jako totální odpad už po představení, HODNĚ bych se divil, kdyby z toho vzešlo něco lepšího, než sračka.
To je zase zvrácenost. Takže od 12 let a cpou tam debilní mušle? Ono by neuškodilo, kdyby dnešní dospělí, jednak zavzpomínali na svá mladá léta anebo alespoň vytáhli hlavu z prdele a zkusili doopravdy zjistit co dnešní dvanáctileté děti o tomhle ví.
Děti, kterým je 12 nejsou žádní hlupáčci a vážně ví, jak vypadá ženské a mužské tělo. A těm zaostalým, co to neví, tohle spíše uškodí, než pomůže. Pak si budou pomalí dvanáctiletí chlapci myslet, že holky nemají kozy, ale mušle a pomalá dvanáctiletá děvčata se budou domnívat, že kluci chodí s mušlí mezi nohama... Akorát potom tihle opozdilci budou zmateni a stanou se terčem vtipů jejich vyspělejších spolužáků.
Je to hnus, je to nevhodné, není to vůbec progresivní, ale spíše naopak. Jde o hrozný úpadek a snahu o degeneraci dnešní mládeže
K přetváření historické reality, proto aby to někomu nepřišlo sexistické, se už ani vyjadřovat moc nebudu. To je ještě víc šílený a zvrácenější než ty blbý mušle.
Děti vezmu raději do muzea, od této zvrácené virtuální prohlídky, která je úplně mimo realitu je bude držet dál.
To, který díl je nejtěžší je dost individuální, všichni říkají, že je to ten, který člověk hraje jako první, ale já osobně hrál chronologicky DS1 - DS2 - DS3 a stejně mi DS3 přišlo nejtěžší.
Pro porovnání, Ornsteina a Smougha jsem dal na první pokus, ale Nameless King mi trval vyloženě okolo 40 pokusů, sice se na tom podílela spíše moje netrpělivost, ale i tak...
Corvus: DS2 nijak zvlášť těžké není, HP klesají postupně o kousek po každé smrti až maximálně do poloviny. Stačí ale použít human effigy (obdoba humanity z DS1) a máš zpět zpřístupněné celý HP bar.
Jinak tohle je špatná zpráva, čekal jsem slevu jednak kvůli tomu, že DS1 na PC je nechutně zprasenej port a navíc DS1 na PC už nebylo ve slevě několik let (zatímco DS2 a DS3 bývá ve slevě často) .
40$ za remaster je dost, jsem zvědavej co z toho teda nakonec bude. Pokud to budou jen obměněný textury a 60fps, tak nezájem. Jestli přidají i nový obsah, nebo předělají některé slabší části hry (Lost Izalith, Bed of Chaos...) , tak si to tu cenu obhájí.
Jestli myslíš jestli na sebe navazují DS1 - DS2 - DS3, tak vpodstatě ano. DS1 a DS3 jsou obecně dost podobné co se týče témat/příbehu/lokací.
Všechny ty hry se dají hrát samostatně a vlastně se nic nestane když začneš u trojky a první díl zahraješ jako poslední, ale podle mě je nejlepší hrát je chronologicky, můžeš tak pochytit spoustu odkazů na předchozí díly apod.
Hrál jsem všechny díly. DS1 ale asi nejméně, právě proto, že jakmile jsem poprvé spustil DS2 a mohl tak naplno vidět, jak trestuhodně špatný port na PC DS1 je, tak už se mi k tomu nikdy moc vracet nechtělo. Level design a příběh/lore má DS1 asi nejlepší ze všech dílů, ale hrát ten PC port je vážně peklo, obzvlášť když to porovnáte s ostatními díly.
Takže remaster je super, rozhodně to je překvapení, spíše jsem čekal remaster demons souls, ale tímhle se nedá opovrhnout. Doufám, že dají slevu pro majitele DS1 na PC, jako omluvu za ten zkaženej port.
Vzali populární sérii a jelikož nevěděli jak v ní NORMÁLNĚ pokračovat bez Kojimi, ale opustit ji taky nechtěli, protože se dá pořádně podojit, tak se rozhodli udělat tu nejstupidnější a nejvíc ubohou věc na světě. Nacpali tam zombíky... Kdo přece nemá rád zombiky no ne? XD Ze špionážní stealth hry udělali zombie hru, která nosí stejné jméno jen proto, aby si to neinformovaní nebo zaslepení fanoušci koupili.
Co se týče samotného gameplaye, tak to vypadá přesně tak jak jsem čekal, MGSV + zombíci. Používá to stejné prostředí jako MGSV, stejné prvky, modely, engine...
Ne nehrál jsem to, ale viděl jsem trailer a tenhle gameplay. A pokud se něco tváří jako hovno a vypadá to jako hovno, tak to nejspíš hovno nakonec bude. Spíš mě zaráží naivky jako ty, kteří si vážně myslí, že to může být dobrá hra, když jde do očí bijící ždímání značky.
[spoiler title="spoiler"]No co se týče toho konce, tak docela divím, že ho tu plno lidí a i recenzent chválí. Konec mě naopak docela zklamal, celou dobu se o Mobiusu mluví jako o rádoby Illuminátech, tedy tajné organizaci s obrovským vlivem a nakonec je s nimi ámen během pár minut a vyřídí je dvě ženský, jedna v reálném světě a druhá ve Stemu (to, že je špatnej nápad všechny své členy očipovat nám už ukázal Kingsman) . A pak si v potitulkové scéně odjedou se západem slunce k světlým zítřkům... No nevím, přišlo mi to prostě moc sladký a dokonalý což se podle mě nehodilo k tónu té hry jako takové. Chápu, že Sebastian už si trošku toho štěstí zasloužil, ale podle mě by ten konec byl lepší, kdyby to skončilo spíše tragicky nebo hořkosladce (a ne, "smrt" Myry za hořkosladký konec nepovažuju, jelikož do té postavy nebylo investováno natolik, aby si člověk k ní mohl vytvořit nějakou citovou vazbu) .
Pak jen nic moc neříkající reboot stemu, který v podstatě jen říká: "Víc se dozvíte v DLC či TWE3" a to je vše.
Jako z technického hlediska byla poslední kapitola skvělá, ty přechody mezi Kidmanovou a Sebastianem, hudební podkres, atmosféra, tempo apod. ale z toho příběhového hlediska mě to zakončení příliš nezaujalo.
Na druhou stranu, v prvním TEW jsme dostali dost kryptický a složitý příběh alá Dark Souls, tak třeba se v DLC ukáže, že ten konec není takový jak se na první pohled zdá. (už jsem četl docela zajímavou teorii o tom, že v událostech TEW2 má prsty Ruvik) .[/spoiler]
Ukrýt konec za nějaké povinné grindění, je naprostá hovadina a zajímalo by mě, jak něco takového může někdo vymyslet. Plno lidí hraje singleplayerové hry hlavně pro příběh, takže vzít jim ho a chtít po nich plnit dokola Shadow Wars je vážně jen třešnička na dortu toho všeho co Monolith u téhle hry podělal.
Batman Arkham Knight udělal něco podobného, tam pro odemčení "pravého konce" bylo potřeba hru splnit na sto procent. Což byla naprostá drzost, vzhledem k tomu, že víc jak polovina vedlejších questů byla naprosto nezajímavá a člověk pořád dělal něco dokola (například zneškodňování výbušnin pomocí batmobilu probíhalo tak, že člověk přijel na místo kde je bomba, zmáčkl tlačítko, dojelo pár dalších týpků v tancích co se vám snažili ve zneškodnění bomby zabránit, vy jste je všechny rozstříleli a pak bombu konečně zneškodnili... něco takového je zábava, když to člověk za hru dělá jednou, dvakrát, max tříkrát, ale když je tam taková pasáž třeba dvacetkrát a vy víte že to musíte splnit, abyste se dostali ke konci hry, tak vám z plněný téhle nudné výplně za chvíli hrábne...) .
A to ani nechtějte abych začal mluvit o těch zkurvenejch Riddlerovejch trofejích, kterých ve hře bylo asi 300 a samozřejmě jste je měli najít všechny (o nápaditých hádánkách se dalo mluvit tak v 10% případů, v ostatních 90% to bylo klasické, přijeď a seber nebo přijeď, vyřeš hádanku pro tříletý děcka a seber.
Prostě pokud někdo chce uzamčít konec hry za nějaké přídavné nadstandardní plnění, anebo je k jeho odemčení nutné hru splnit na 100%, měl by se alespoň kurva utvrdit v tom že tyhle pasáže a hra jako taková je natolik zábavná, aby lidi motivovala k tomu to co se po nich chce splnit...
No naštěstí tu je to youtube, 300 riddlerových trofejí jak kokot vážně hledat nebudu, stejně tak nemám v plánu ve SOW dělat pořád dokola Shadow Wars.
Lidi dělající videa na youtube mají peníze hlavně z reklam, ne od žádné druhé oddané poloviny lidí, která jim je posílá. Jen málo tvůrců je placeno samotnými diváky třeba prostřednictvím Patreonu a ti, kteří jsou, většinou tvoří nějaká profesionální zájmová videa, které se dostanou pouze k úzkému okruhu lidí a proto by se nikdy nezaplatili z reklamy samotné.
Jinak nevím kam tím míříš a ani co chceš říct? Že je svět nespravedlivý, protože někdo se může živit natáčením toho jak si hraje s fidget spinnerem a ty musíš ráno do rachoty? Chudinko. Na youtube můžeš kdykoliv začít natáčet i ty, když si takový život přeješ.
Nebo vážně chceš jen říct, že youtube videa a jejich tvůrci jsou zbyteční? A co takhle hry o kterých tento portál je, ty jsou přece taky zbytečný. Sice přinášejí lidem radost, ale k životu nutné nejsou. To samé filmy, knihy, hudba atd... i plno profesí bychom mohli považovat za zbytečné.
Mohl by jsi říct, že se to nedá srovnávat, protože filmy či knihy jsou narozdíl od youtube videí "uměním", ale co to vážně umění je a kdo to určuje to není vůbec jednoznačné. Nemluvě o tom, že právě ty nejvíce komerční a úspěšné filmy či knihy poslední doby (Avengers, Padesát odstínů šedi apod. ) by žádný soudný literární či filmový kritik uměním nikdy nenazval.
Ale tak pán je asi soudruh... Všichni jsou zbyteční, sláva proletariátu a vše co potřebujeme je lid pracující v zemědělství a pár řemeslníků. Jen ať máme co do huby, všechno ostatní je v životě vlastně naprosto nepotřebné a zbytečné.
Přesně jak píše Thornwald... podle tebe ten "Henry" má jako typický "středověký vzhled"? Vždyť vypadá úplně uhlazeně, stejně jako jeho fotr a jeho matka, a to jsou to všichni nějací sedláci/řemeslníci. Najít takhle slušně vypadající lidi bys měl ve středověku problém najít i mezi šlechtou, která si může dovolit nadstandardní péči, natožpak mezi obyčejným lidem.
Ale to je jedno, nikdo se nechce dívat na ošklivé postavy i postavy ve Skyrimu/Witcherovi často vypadají mnohem lépe než by v jejich prostředí měli. Každopádně fráze " normální středověký zjev" pobavila.
Problém je s tím, jaký je, jak se tváří (možná za to může ta podivná mimika) apod. Je takový nijaký, nezajímavý, o ničem. Není to ani rebel, zbabělec, svůdník, bojovník... nezdá se že by byl odvážný, vtipný, duchaplný, sarkastický... cokoliv. Je prostě naprosto mdlý. Možná zdání klame a takový bude jenom na začátku s tím, že projde drastickým vývojem, ale moc tomu nevěřím, viděli jsme už ukázky/trailery z pozdějších fází hry a pořád jsem z něj měl stejný pocit.
Možná to tak je schválně, udělat ho co nejméně výrazného, tak abys jeho příběh a charakter mohl tvořit hlavně herními rozhodnutími, potom ale nechápu, proč nás prostě nenechali si v editoru vytvořit vlastní postavu.
Když už ti vývojáři nacpou přednastavenou postavu, měli by se kurva ujistit, že má aspoň trochu atraktivní povahu a charisma. Zkus si tohoto fádního chudáka s prázdným výrazem debila srovnat například s Geraltem ze Zaklínače.
A to Geralt je postava, která má být podstoupením mutací chladná, profesionální bez emocí a i přesto z něj vyzařuje mnohem víc emocí než z "Jindřicha".
Sice archetyp rádobyumělce, který nachází krásu a umění ve vraždění, mrzačení a mučení už tu několikrát byl, ale stejně to vypadá na zajímavého antagonistu, lepší než Ruvik, řekl bych.
Hm, pro porovnání Zaklínač 1 vyšel v roce 2007 a Zaklínač 3 v 2015 (poslední přídavek 2016) . Takže to máš 3 AAA tituly za celkově 8 let, či 3 tituly + 2 expanze za 9 let. Kromě tohoto už jen The Witcher Adventure Game, pak nějakou chvíli existoval nějaký drobný Free-to-play titul na mobily a teoreticky bys mohl počítat i Gwint jako hru patřící ke značce.
Teď porovnání s AC sérií. První díl taktéž v roce 2007, Origins tu máme za chvíli, takže zatím poslední ohlášený 2017. Víš kolik AAA titulů bylo v téhle sérii za tu desetiletou existenci vydáno? 10! . Potom mnoho DLC k těmto titulů (nechce se mi hledat kolik přesně, to už zvládneš kdyby tě to zajímalo, ale určitě to bude víc než 2 "DLC" které máš u Zaklínače) . A potom plno dalších her na další systémy, jen na wiki jsem našel celkově 8 dalších titulů, které vyšly na Nintendo DS, PSP, PS Vita a mobily. A to vím, že ještě byla nějaká AC hra v prohlížeči (taky oficiální) .
Takže celkově má Zaklínač na svým kontě 3 hry + 2 DLC + 3 vedlejší hry (Adventure, Gwint, mobilní sračka) = 8 titulů celkově.
AC - 10 her + 8 vedlejších her + hra v prohlížeči (ale tu počítat nebudu abych byl hodnej) + ty DLC , které jsem si nakonec vyhledal a vycházejí pravidelně ke každé AC hře kromě AC1 a vždy jich je několik, kdybych měl počítat všechny dostali bysme se někam na 40 DLC, ale zase budeme raději počítat 1 DLC (které za něco stálo) na každou z her, takže to máme 9 DLC... Celkově tedy 27.
Více než trojnásobek toho co má na kontě Zaklínač a to jsem počítal jen zlomek z placených DLC. A tohle všechno za v podstatě stejnou dobu trvání značky s tím, že AC je tedy o jeden rok aktivnější (no vlastně když budeme počítat Gwint, který je pořád v betě a nevyšel, tak jsou na tom úplně stejně...)
Ale jo, jinak souhlasím, dvojí meter jak svině, CDPR a Ubisoft dojí svoje značky ÚPLNĚ stejně xD