Společnost její existenci označuje za technickou chybu.
Určitá skupina hráčů se v uplynulých dnech při hraní starších dílů série Assassin's Creed setkala s vyskakovací reklamou. Ta lákala na aktuálně probíhající výprodej Black Friday v čele se slevou na nový Assassin's Creed Mirage. Na tento způsob inzerce, který prostřednictvím vyskakovací obrazovky přímo zasahoval do rozehrané hry, začaly následně upozorňovat i přední herní magazíny.
S vysvětlením proto musel přispěchat samotný Ubisoft, který existenci takového typu reklamy označil za technickou chybu. Představitelé společnosti zároveň dodali, že byl problém již vyřešen a hráči by se s vyskakovací reklamou již setkat neměli. Je však nutné upozornit na to, že se uživatelé v průběhu hraní některého titulu od Ubisoftu s tímto typem reklamy nesetkali poprvé.
Už před čtyřmi lety na obdobný vyskakovací banner hráči narazili při hraní Assassin's Creed Odyssey. Je tedy zřejmé, že se Ubisoft myšlenky inzerce v průběhu hraní úplně nevzdal a minimálně tuto možnost a případné reakce hráčů nadále testuje. Reakce komunity ale v tomto směru byla poměrně rázná a jednoznačně negativní, takže je otázkou, zda se společnost k plnohodnotné implementaci tohoto typu reklamy někdy v budoucnu odhodlá.