Ve hře Scarlet Nexus se lidé spoléhají na sílu mozku
Scarlet Nexus Novinka Ve hře Scarlet Nexus se lidé spoléhají na sílu mozku

Ve hře Scarlet Nexus se lidé spoléhají na sílu mozku

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

4
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Díky sérii vývojářských deníků se trochu víc podíváme do zákulisí hry.

Reklama

Bandai Namco začalo před časem sdílet deníky vývojářů, kteří patří do týmu stojícího za vývojem očekávané hry Scarlet Nexus. První díl této série se zaměřuje na samou podstatu hry. Producent Keita Iizuka v něm hovoří s režisérem Kenji Anabukim a uměleckým ředitelem Koutou Ochiaiem o názvu hry Scarlet Nexus a jeho hlubším smyslu, který se v něm skrývá. Hlavní myšlenkou v zásadě bylo zdůraznit souvislosti jednotlivých prvků a dokonce vše zvýraznit červenou nití osudu.

V prvním videodeníku začal Iizuka s výkladem názvu Scarlet Nexus. Doslova se jedná o "objekty nebo osoby lidí spojené dohromady červenými linkami". Ty jsou pak znázorněny ve hře červenými čarami. Anabuki poukázal na jeden důležitý detail. Tím sou červené čáry vycházející ze zad ostatních členů OSF. Ta souvisí s jejich schopnostmi a jejich půjčováním od ostatních spoluhráčů. Při té příležitosti se zmínil také o ústřední skladbě od Oral Cigarettes, která se drží stejného tématu. Ochiai potom vytvořil prvek takzvaných "červených vazeb" a jak mohou být tyto linie důležité při budování "vazeb s vašimi kamarády".

Ve druhém díle deníku se opět setkávají producent Keita Iizuka, režisér Kenji Anabuki a umělecký ředitel Kouta Ochiai, ale tentokát si kladou za cíl přiblížit hráčům více zemi ze hry Scarlet Nexus jménem New Himuka. Promluví o hlavních lokalitách New Hinuky a také o tom, jak dokáže každému člověku pomoci síla mozku s technologickým pokrokem země.

Video otevře Ochiai a připraví půdu k rozhovoru seznámením s New Himukou. Popsal ji jako obrovskou zemi s designovými vlivy 90. let minulého století a pak se zaměřil na hlavní lokality jako jsou Seiran, Suoh a Togetsu. Jsou to také tři místa, která budou hráči navštěvovat nejčastěji.

Anabuki potom svedl pozornost na vliv síly mozku lidstva na vývoj technologií v New Himuce. Poukázal na to, jak jsou společně všichni připojeni a propojeni a přirovnal energii mozku k elektřině. Třeba jak Psynet nahrazuje nám dobře známé věci jako jsou sociální média nebo internet, jenom díky tomu, že jsou mozky lidí navzájem propojeny.

Scarlet Nexus je ve vývoji pro PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X a pro PC.

Zdroj: Twitter

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama